• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    Klub pro vsechny, co na facebooku provozuji stranky - Facebook Pages. Rady a zkusenosti z provozu, co a jak funguje dobre a co ne. Jak spravne vytvorit a udrzovat stranku, jak na vyvoj aplikaci a jak nenastvat lidi :)
    rozbalit záhlaví
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    CHONGX: musis dat ty aplikaci pravo cist tvoji zed, pak by to asi slo ... ale prijde mi to jako dobry vyderacstvi :) kde ji sezenes nevim, udelat bych ji umel :)


    ADAMM: jojo, uz si s tim hodinu hraju a je to zatim super :) ale klienti budou urcite prskat kvuli zalozkam nahore

    ja sem happy hlavne za iframe v tabech, konecne se muze treba spustit flash rovnou a nemusi se cekat na kliknuti + uz tam neni ta doslova posrana cache
    CHONGX
    CHONGX --- ---
    TUSIL: koukal sem, ze sou zase aplikace, ktera ti dovoli videt obsah, pouze tehdy, pokud to posles na svou zed... ;)

    /btw nevite, kde bych ji sehnal tuhle aplikaci? ;) dekuju
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    JPI: myslim, ze jinou sanci ani nemas + v ty zalozce bys mohl toho cloveka jeste motivovat, aby to sdilel na svoji zed
    JPI
    JPI --- ---
    TUSIL: Díky, chtěl jsem nějak vyřešit jak poslat všem členům slevový kupon. Asi nezbývá než jej dát ke stažení na zeď (která je volně přístupná).

    Pokud by se to klientovi nelíbilo (že je přístupný), tak pak udělat přes FBML záložku, kde bych mohl nabídnout kupon pouze přihlášeným.

    Nebo tě napadá lepší řešení?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    JPI: resp jsou tam aktualizace, ale ty si precte jeste min lidi nez zpravu na zdi :)
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    JPI: ne
    JPI
    JPI --- ---
    Dá se na Facebooku poslat soukromá zpráva všem, kteří jsou členy stránky jíž jsem správcem? Nebo nějak jinak všechny oslovit kromě zdi? Dík
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Ještě jednou LinkedIn - tentokrát využití loginu pomocí LinkedIn účtu:

    Infographic: LinkedIn Identity | martinkovac.com
    http://www.martinkovac.com/2011/02/09/infographic-linkedin-identity/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Z Mashable - proč lidi dají Unlike vaší firemní stránce (odhlásí se z newsletteru a podobně)...

    Top Reasons Why Consumers Unsubscribe Via E-Mail, Facebook & Twitter
    http://mashable.com/2011/02/08/why-consumers-unsubscribe/#view_as_one_page-gallery_box817
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    TOM_HOST: tak si vyber 5 dalsich stranek a podivej se, jestli to tam dela taky nebo ne ...
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    to nepouzivam i kdyz tam vidim to same co v te origo app ... uz to resim delsi dobu asi pul roku ... proste mi ty apps vubec neukazuji co mam na zdi a naopak co napisu v mob.app tak nevidim na webu ...

    treba to staci nejak nastavit ale netusim jak a kde ... a uz jsem to prolez vsechno tam i zpet ...

    jeste jinak ... kolega ma osobni facebook a tam je to vsechno v pohode ale ten firemni proste ne
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    TOM_HOST: me to treba v iphone aplikaci zobrazuje v pohode to co je na zdi

    ale pokud resis m.facebook.com nebo touch.facebook.com, tak se budes muset smirit s tim, ze to funguje trochu jinak a nic s tim nenadelas
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    a takhle to vypada v mobu (konk. hd2 s androidem ale neslo mi to ani na wm ani na iphonu)

    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    pls radu ...

    mame firemni facebook stranku (konk. http://www.facebook.com/pages/CK-Agentura-HH/116312452479 ) a nedari se mi z zadne mobilni app se na ni dostat ... resp absolutne nevidim presny obsah co mame na zdi jen par postu .. a kdyz nejaky post vytvorim v mobilu a dam odeslat vidim ho pouze tam a ne na zdi na webu ...

    delam neco spatne?
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    TIGRE: ale fuj
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    Ještě k pokusům o alternativní marketingové vytěžení Facebooku - dnešní Dočekal na téma Prodej statusů
    Pravidla Facebooku zakazují prodej statusů * Daniel Dočekal * POOH.CZ *
    http://www.pooh.cz/pooh/a.asp?a=2016853
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    OFFINKAA: Za málo, rádo se stalo.
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    TIGRE: díky moc.
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    OFFINKAA: můžeš o ní psát na zdi, jen ta aplikace musí být v souladu s pravidly. V kostce základním faktorem je, aby sis soutěž (ze které FB žádné přímé peníze nevidí) dělala na "vlastním" prostoru, což z pohledu FB je aplikace, kterou si naprogramuješ, ale rozhodně to není zeď, fotky, video nebo jiné záložky vytvořené FB.

    Máš dvě možnosti, obě se musí řídit pravidly. Hezky jsou ty pravidla vysvětlené tady http://smaprague.posterous.com/pravni-uskali-poradani-soutezi-na-facebooku

    a) Soutěž bude na FB, ty si naprogramuješ soutěžní aplikaci, která je v souladu s pravidly, na ní se pak soutěží. Na zdi ji propagovat můžeš.

    b) Soutěž bude mimo FB, ty si jí umístíš na své stránky. V případě, že je soutěž v souladu s pravidly FB, tak na ní můžeš na FB upozorňovat například na zdi. Detailnější podmínky viz. pravidla v linku.
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    TIGRE: já se totiž divím že to Lenovu už tak dlouho prochází, proto se ptám jestli je to OK, pokud se to koná v rámci události apod.
    Takže když vytvořím aplikaci, která je např. soutěžní test o ceny tak je to OK, ale nesmím o ní napsat na zeď?

    Já jsem z těch pravidel dost zmatená, protože mám pocit, že to skoro nikdo 100% nedodržuje.

    Jedinou možnou cestou tedy je, udělat aplikaci nebo extrení stránku, kterou vložím do záložky na stránku. Informovat o ní mohu na svém webu (můžu oznámit její existenci na wall?).
    Nesmím vyhlašovat vítěze ani se ho veřejně pokusit informovat. :-)?
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    OFFINKAA: aplikace nebo mimo FB - klientovi bych nikdy neradil zkoušet to obcházet, protože přijít tímhle stylem o stránku je otázka pár hodin, v momentě kdy ho někdo z konkurence bude mít zájem udat. FB data neposkytuje, takže se nikdy nikdo nedozví, kdo to udělal.

    Situace je pořád taková, že jediné co mně osobně brání tomu, abych během dnes sundaval tímhle stylem jednu firemní stránku za druhou, je ten, že mám pramalý zájem tímhle stylem někoho šikanovat. Na druhou stranu, slzy za tyhle čímany taky neroním :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam