• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    QUICK
    QUICK --- ---
    TUSIL: aha. Skoda, budu muset premyslet dal :/
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    QUICK: ne, na to budes muset pouzit neco typu greasemonkey
    QUICK
    QUICK --- ---
    Mam otazku jde fb aplikaci ovlivnovat vzhled (modifikovat DOM) wallu? Priklad chtel bych u kazdeho videa (youtube) zobrazit tlacitko nebo odkaz. Je to mozne?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    mam dotaz ohledne poctu likes u fb stranek ... vsimli ste si nekdo, ze je v insights cislo "Lifetime Likes", ktery je asi o 1/3 vetsi, nez aktualni pocet fanousku na strance? I kdyz bych odecetl lidi, ktery dali unlike (to je v insights taky), tak se to k tomu ani zdaleka nepriblizi. Zkousel jsem vygooglit, co jsou Lifetime Likes, ale nic kloudnyho sem nenasel, jen druhej post na http://www.facebook.com/FacebookInsights

    asi to vypada na bug
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    a co me teda vytaci je momentalne rozjebanej automatickej resize iframe aplikaci, kvuli kterymu je pulka apps rozsypana ... a jim je to prakticky jedno
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    TUSIL: dobrý!
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    tak jsme dneska (16:00) spustili dalsi soutez, tentokrat textovou pro NESCAFE Dolce Gusto - http://apps.facebook.com/souteze/ndg/


    TIGRE: prave ted pro to NESCAFE sme delali i fb page a lidi od nich trvali na tom, ze se musi v nazvu stranky psat NESCAFÉ a ne Nescafé. Problem je v tom, ze ti facebook takovej nazev nedovoli - poslednich par mesicu nepovoluje dat tam slovo, ktery je jen velkejma. Byli tak natvrdly, ze chteli radsi udelat stranku s nazvem "N E S C A F É Dolce Gusto", coz je spatne asi ze vsech pohledu krom jejich korporatniho. Nekolikrat jsme odesilali na facebook zadost o vyjimku u toho nazvu a vzdycky to zamitli ... ale ted to najednou povolili.
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    ADAMM: nj :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TIGRE: upřímnou soustrast :)
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    Mě těší to, že se s tím mám jen seznámit - drtit to bude muset digitální reklamka, mě se bude naštěstí týkat jen zlomek.
    FUMO
    FUMO --- ---
    TIGRE: asi jo ;-) pamatuju si na tu škodovku, že po nás něco chtěli a naši grafici jim říkali... ale to pro vás udělat nemůžeme, to není podle vašeho CI :-D je to celý taková šaškára, no ;-)
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    FUMO: Aha, tak to jsem měl zatím štěstí :)
    FUMO
    FUMO --- ---
    TIGRE: jéééjej, teda ten už přesně nevím kolik jsem jich videl, ale všechny tyhle guidelines měli hodně stránek... Škodovka, Nokia samá 100 stránková zrůda ;-)
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    FUMO: já vzdychám tak trochu z principu, nepřekvapuje mě, že existují u korporací se s nimi setkávám relativně často, ale většinou jde o 3-10 stránek, proto mě zaráží rozsah toho co mi to tu vylouplo teď :)
    FUMO
    FUMO --- ---
    TIGRE: hlavně pro velké firmy je to dost běžné, s tím nic nenaděláš, vysvětlit by ti to měli především oni ;-)
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    Jak často se setkáváte s korporátními guidelines u firem, pro které děláte FB?
    Já mám teď v ruce více než 60 stránkový guidelines manuál a některé věci nechápu :)
    KORDA
    KORDA --- ---
    Presne tak. Nekdo neakej hint jak radit prispevky (jak nase tak fans) chronologicky?
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    NTR23: taky ne :-), třeba to On spraví sám
    NTR23
    NTR23 --- ---
    OFFINKAA: Asi ti to neumím spravit..)
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    NTR23: ale já potřebuju aby se to zobrazovalo podle aktuálnosti. Lidé mi tam posílají aktuální reakce na aktuální věci a tím, že je to někde (bůhvíkde), tak je to vlastně k ničemu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam