• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    tak a ne jinak. platí pro twitter, facebook, diskusní fóra a nevím co všechno ještě. důležitější než všechny nejúžasnější aplikace ever.

    Desatero firemní twitterové komunikace - Stručné misantropické informace
    http://strucny.misantrop.info/desatero-firemni-twitterove-komunikace
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Pět vybraných statistik o social media a B2B sektoru - může se hodit na přesvědčování klientů, hodit si některou z nich do své prezošky :)

    Five Awesome B2B Social Media Statistics | Social Media Today
    http://socialmediatoday.com/chad-wiebesick/343431/five-awesome-b2b-social-media-statistics
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: dík
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: nedá.
    MODRAPUSINKA
    MODRAPUSINKA --- ---
    :D diky
    MODRAPUSINKA
    MODRAPUSINKA --- ---
    prosím, kde se dá zrušit účet? nemůžu to najít.(
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Dá se bezpolestně převést facebooková skupina na stránku? Našel jsem nějaké starší odkazy na formulář FB helpdesku, ale už nefungují.
    QUITE
    QUITE --- ---
    Potřeboval bych nějaký úvod do Facebook ads. Obzvláště jak vhodně zacílit s nejnižší cenou za proklik. ,) Nějaký tip? Dík. ,)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Facebook Makes Massive Privacy & Tagging Changes [PICS]
    http://mashable.com/2011/08/23/facebook-privacy-changes/

    breaking ;)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Tohle byste si měli přečíst, pokud jste tak už neučinili :) ale je mi jasné, že to tak nějak tušíte...

    The ultimate guide to the Facebook Edgerank algorithm | Econsultancy
    http://econsultancy.com/uk/blog/7885-edgerank-the-most-important-algorithm-you-ve-never-heard-of
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    AVATAR: smazal a znovu vytvoril jsem tu testovaci aplikaci a uz to jede. Takze vyreseno...
    Necham to tu pro pana filtra.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    ahoj, mam dost zasadni problem...

    facebook mi nepredava parametr signed_request. Nedostavam ho ani do postu, ani pres phpsdk

    Naprosto stejnej postup i naprosto stejna aplikace, ktera ma jiny canvas_url (snazim se rozbehat testovaci prostredi pro uz bezici apliakci) mi funguje, ale tahle nove vytvorena ne.

    nejakej napad co s tim?
    BRAK
    BRAK --- ---
    Ahoj, nastavil jsem si nyní https, načež se nyní nedostanu jinam, než na hlavní stranu a cokoliv rozkliknu, to je zakázáno. Nemá s tím někdo zkušenost či neví, jak z toho ven?..
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMM: a sám ho doplním o (trochu kvalitnější) článek na podobné téma z AllFacebook, ten se může hodit i zdejším znalcům...

    The 7 Biggest Fan Page Marketing Mistakes
    http://www.allfacebook.com/7-biggest-fan-page-marketing-mistakes-2011-05
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Tonda Růžička z konkurenčního Sun Marketingu linkuje prezentaci, kterou jsem si dal do oblíbených někdy půl roku zpátky - ale pěkné shrnutí... pro vás nic nového asi, ale můžete přeposílat svým klientům :D

    Více fanoušků znamená "lepší Facebook" a další časté chyby - Sunitka.cz
    http://www.sunitka.cz/c/175-vice-fanousku-znamena-lepsi-facebook-a-dalsi-caste-chyby/
    NTR23
    NTR23 --- ---
    Měli na FB na toto dotaz: Zajímala by mě uspěšnost obchodů - procento získaných objednávek díky FB Eshopu. Mám neblahý pocit, že e-shopy na facebooku prostě nefungují. Máte nějaká taková data k dispozici?

    A Plugo odpovědělo: Data zatím ještě nemáme, přece jen to běží ode dneška oficiálně. Ono samotný eshop v záložce bez aktivity majitele profilu samozřejmě fungovat jen tak sám o sobě nebude. Je to jednoduše další nástroj, další komunikační, marketingový kanál, jak být zákazníkovi blíže. Na Facebooku tráví lidé mrtě času, tak proč ten eshop nemít v záložce? Je to prostě nástroj a musí se s ním pracovat, to je asi jasné.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    Tyhle pseudo xml e-shopy na FB ted nabizi kazdy druha webova firma (protoze vytvorit se to da za jedno odpoledne a klienti na to slysi). Efekt nulovy.

    U vas je aspon vyhoda v tom, ze odkaz vede primo do kosiku. U spousty jinych f-shopu vede jen na detail produktu.

    TUSIL: Má to výhodu v tom, že si to alespoň samo může aktualizovat ceny a dostupnost. Ale jinak jsou tyhle pseudo-eshopy jen způsob, jak z klientů vymámit pár tisíc.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam