• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    Klub pro vsechny, co na facebooku provozuji stranky - Facebook Pages. Rady a zkusenosti z provozu, co a jak funguje dobre a co ne. Jak spravne vytvorit a udrzovat stranku, jak na vyvoj aplikaci a jak nenastvat lidi :)
    rozbalit záhlaví
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    ADAMM: no jen rikam, ze svet akademicky a svet realny je neco jineho. A nikdy neni na skodu vedet co pise kterek vyucujuci. Minimalne proto, ze oni se bud milujou nebo nenavidi mezi sebou ale rozhodne o sobe vi. Precist si vsechno od budoucich potencionalnich vyucujicich beru jako zaklad :) nic vic...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    WERT: asi jsme docela offtopic, takže to klidně může TUSIL promazat.

    ale StuNoMe na FF a social media marketing mají společného docela dost. lidi ze StuNoMe (absolventi) = @eliskah a @luccah (social media tým v H1.cz), Eda Piňos (my.cz), Ondra Jireš (social media v Dobryweb.cz), Veronika Trachtová (eMerite), Martin Jindra (diplomka o social media pro operátory, co jsem tu nedávno linkoval). id BARD jako vedoucí StuNoMe a s Karlem Minaříkem (oba doktorandi) autoři Ataxo Social Insider. mezi studenty jsou třeba Jenda Perla ("social media maniac" v Ogilvy), Honza Páv (eikasia.cz) a další. takže by se dalo říct, že StuNoMe - na počet studentů, co má - má s FB marketingem společného docela dost :)


    LENDULIK: vůbec netuším, co jsi tím chtěla říct? :) já to myslel jako rýpnutí do FSV na základě (zprostředkovaných) zkušeností - mám spoustu známých, kteří žurnalistikou na FSV prošli a nemám z toho dojem, že by to bylo něco extra (pokud jde o nová média). a o sociálních médiích / webu 2.0 se tam člověk podle mě fakt moc nedozví. jestli se pletu, budu rád za opravu, ale nějakou postavenou na faktech, dík :)
    WERT
    WERT --- ---
    Co ma spolecnyho facebook marketing a novy media na filosoficky fakulte??? :)

    Uz podle nazvu bych predpokladal ze se na FF bude resit neco jinyho ne?
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    ADAMM: ahaa.. :-) zneuznani!
    dobry je si precist definic akademickeho vzdelani a porovnat to s definici zivotni zkusenosti :-)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    LENDULIK: jedna neoficiální definice nových médií: Ty, o kterých se ještě neučí na FSV :) takže pokud se HHANULKA hlásí na StuNoMe UISK FF, dobře dělá. FSV je zaseklá v minulosti. to už i mediální studia v Brně (např. Jakub Macek) jsou na tom líp. "jediná česká uznávaná fakulta"? jako v čem prosím? :D
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    BARD: protoze je to prorektor medialni komunikace na jedine ceske uzavane fakulte? :-) tak ne no. :)
    BARD
    BARD --- ---
    LENDULIK: Jirak prosim ne.:-)
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    HHANULKA: tak vsechno mi to prijde jako zaklad co potrebujes...ale MCLUHAN, Herbert Marshall je totalni basic..... A nebo od Jiraka Media a spolecnost...
    Denis McQuail - uvod do teorie masove komunikace.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    HHANULKA: byl jsem u loňských přijímaček v komisi, takže můžu říct, že je dobré něco z toho znát, ale důležitější je samostatně se vzdělávat v oboru (mohou to být i úplně jiné tituly), ale nekecat, že člověk četl něco, co ve skutečnosti nečetl :) McLuhan je v češtině a je to skutečně zajímavá kniha - to určitě doporučuju (a lze to kdekoliv snadno půjčit). pak bych asi doporučil Manoviche, sice to není nejnovější, ale je to taková klasika, případně si od něj přečíst něco nového - spoustu textů má online: http://manovich.net/

    přečíst si text od Petříčka (je to krátké) je úlitbou zakladateli a garantovi oboru :) zajímavý je i Virilio (něco od něj je i v češtině). jinak je nutné počítat s tím, že se jedná vesměs o starší věci, které jsou zároveň hodně akademické / teoretické, ale pokud přijdeš, že jsi četla knížky jako Bod zlomu, Dlouhý chvost, Freakonomics a další, tak to samozřejmě je taky plus - lepší než nečíst nic :) nicméně myslím, že tenhle klub je v tomhle ohledu o něčem úplně jiném. můžeš taky napsat zprávu id BARD - to je Josef Šlerka, sám vedoucí toho oboru :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Hledám konkurenci - jaké byste doporučili weby / blogy na téma social media case studies? :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JEREMIUS: taky si myslím. pokud to někdo nebude nějak extra pitvat - koukal jsem se, že ta fotka má už aspoň 4 tweety jen v mé timeline...
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    ADAMM: Brand Slevomatu to podle mě nepoškodí. Za týden si na to nikdo z fanoušků už ani nevzpomene.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JEREMIUS: nedalo mi to, a taky jsem tam napsal :) vtipné je, že ať to dopadne jak chce, tak si pěkně zvyšují EdgeRank - protože všem těm lidem a jejich kamarádům se v následujících dnech budou objevovat statusy Slevomatu v Newsfeedu o to víc. jestli to "za to" stojí, to nevím - a věřím, že tenhle záměr za tím nebyl. ale baví mě to :)
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    SUPEREGO: Je to fail těch lídí, co do nich ryjí. Tahle hysterie mi přijde trapná.
    A je to i pěkný fail Slevomatu. Tipuju, že odpovídá někdo přímo z té párty a má v sobě již pár panáků. :-)
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Co říkáte na diskusi pod fotkou? Hlavně Slevomatí komentáře? Podle mě celkem Slevomat fail...

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150444612562852&set=a.401124677851.177967.312917027851&type=1
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    ADAMM: Dnes jsem to taky sdílel na G+ :-) Nechápu, kdo Ignumu dělá marketing. Všechny jejich reklamy (kam počítám i PF) jsou naprosto otřesné.
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    oboje kvalita :)
    BULLSEYE
    BULLSEYE --- ---
    ADAMM: Jo, ale tohle celkem zdatně sekunduje :) http://youtu.be/mSzJzVpV2u4
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    ADAMM: jdi do toho, ale já mám pocit, že problém na tuzemské scéně je to, že to tady nikdy nedorostlo do průseru v rozměrech, aby to někdo bral vážně...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    The 21 most horrific social media facepalms of 2011 | Econsultancy
    http://econsultancy.com/uk/blog/8504-the-21-most-horrific-social-media-facepalms-of-2011

    Už udělal Dočekal české? Nebo někdo jiný? Nebo to mám napsat :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam