• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    TOMBOM
    TOMBOM --- ---
    Zdar, nahráváme video do kampaně na FB, místo obrázku a odmítá nám ho to vzít i když má všechny předepsané parametry, nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti?
    JADER_NOMAK
    JADER_NOMAK --- ---
    MRTVY_KENNY: no asi to nechám být. A až budu mít případně více klientů tak budu uvažovat o fan klubu... navíc fanklub může vzniknout spontálně ... budu psát blog a starat se o hlavní web.. to mi sežeru už tak dost času :) FB počká... stejně bych na něj asi neměl dost contentu...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    lol, predelam si to treba pomoci firebugu primo v kodu na 100000 pozvanych a udelam jim print sreen :-)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    srsly?

    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    JADER_NOMAK: zalezi, s tou praci.. ja mam treba u jedne stranky novinky jen na facebooku a embedduju je na webu, tze to neni dvojita prace. negativum to ma to, ze vzhled tech novinek diktuje facebook a je zakazano do toho zasahovat.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    ADAMM: Na vkládání videjí z YouTube do TABu/aplikace jsem si nechal napsat jednoduchý skript, který bude zřejmě lepší, než tyhle hotové aplikace - mám přesnou kontrolu nad tím, co a jak se tam zobrazuje.
    JADER_NOMAK
    JADER_NOMAK --- ---
    ahoj ahoj, budu spouštět eshop a koketuju s tím spustit i FB page. Jenže pak jsem si říkal, že page s 25 lidma je spíš pro srandu. Víc práce než užitku.

    Pak jsem přišel s kompromisem - a to sázet některé články a události na stránky zaměřené na tématiku obchodu. Myslíte že to je dobrý nápad? podotýkám že se nebude jednat o post typu: kupte si tohle, protože je to levnější o 3 pětky" ale spíš odkazy na články z blogu.

    Nebo spíš ještě obecněji. Má cenu pro malinkatý eshop vytvářet stránku ? Podle mě moc ne. Jak poznám, že je ten pravý čas, pokud budu úspěšný. Řeknou mi to klienti nebo ... nějaký názor někdo na toto má ? eventuálně kdo se mnou nesouhlasí?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    máte zkušenosti? nějaké tipy na video?

    Facebook Video Apps - A List of the Best Facebook Video Apps
    http://www.reelseo.com/facebook-video-apps/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    QIWAS: většinou to nikdo neřeší, Facebook už vůbec ne (nemají na to kapacity). Řeší to hlavně Pooh.cz (Dan Dočekal), ale nic moc horšího se pravděpodobně nestane. Kdyby ti náhodou stránku smazali / blokli, lze se obrátit na firmy, co dělají aplikace nebo mají dost velký obrat, aby měli ve FB accounta a většinou to jde vyřešit, s tím ti tady asi může pomoci víc lidí.
    QIWAS
    QIWAS --- ---
    TUSIL: Díky za info!! Tuto moznost, i dkyz mi bleskla hlavou nekolikrat, jsem si fakt nechtela pripoustet. Moje chyba.
    Spravu FB jsem prevzala zeprve nedavno po lidech, kteri take vyhlasovali souteze..pravda, nevybizeli ke sdileni, fanouskovstvi, ale nikdy zadny problem nemeli. Proto jsem okolnosti soutezi vlastne neresila.

    Je nejaka rada, jak se v teto situaci nejlepe zachovat a predejit tak nejhorsimu?
    Nejake zkusenosti se sankcemi? Prijde upozorneni, nebo se provadi odstranovani uctu bez vystrahy??
    Merci*
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MRTVY_KENNY: případně můžeš udělat i něco na způsob: pokud tady bude do konce týdne o tisíc fanoušků víc, tak každý, kdo pošle mail na facebook@poradatelsouteze.cz mail se subjectem 1000 fanoušků, dostane kód na slevu / dárek / whatever. ale samozřejmě neověříš, jestli někdo nepošle těch mailů padesát. pak jde o to, vymyslet cenu takovou, aby se např. nedala kombinovat nebo tak.

    Mall přesně takhle rozeslal kód na slevu 200 Kč - při nákupu nad 1500 a platností dva týdny, takže na tom rozhodně neprodělal :)
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    MRTVY_KENNY: to je v pohode, ale ve vysledku mu musis proste verit, protoze overeni neni tak jednoduchy :)

    druha moznost je mit slevovej kod, kterej zobrazis pouze fanouskum v zalozce (nefanouskum reknes, at daj like) - ale i tak si ho muzou rict lidi mezi sebou :)

    treti moznost je udelat si app, kde budez kazdymu generovat vlastni kod ... ale to uz je asi zbytecny :)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    k tomu je jeste napada.. takovy trosku opacny smer.. aneb kazdy fanousek fb ziskava v kamennem obchode slevu, staci nahlasit u pokladny jmeno.. to je koser?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    muzes ale treba rict "az tu bude 1000 lidi, zverejnim soutezni zalozku a kdo tam klikne na "zucastnit se losovani" bude zarazenej do slosovani o xy"

    vyhoda pro tebe je, ze jeste dostanes email uzivatele pro newsletter :)
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    MRTVY_KENNY: neni, protoze "Promotions on Facebook must be administered within Apps on Facebook.com, either on a Canvas Page or an app on a Page Tab."

    Kdyz mas soutez v aplikaci, tak muzes rict, ze je pouze pro fanousky tvy stranky. Nemuzes ale automaticky zaradit uzivatele do souteze tim, ze da like tvoji strance.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    TUSIL: nerozumim tomuto.

    You must not use Facebook features or functionality as a promotion’s registration or entry mechanism. For example, the act of liking a Page or checking in to a Place cannot automatically register or enter a promotion participant.

    +

    You must not condition registration or entry upon the user taking any action using any Facebook features or functionality other than liking a Page, checking in to a Place, or connecting to your app.


    pokud normalne jako post na zed napisu, ze pokud pocet fanousku stoupne do konce tydne na 1000, tak rozdam nejake ceny, to je legal, nebo ne?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    QIWAS: https://www.facebook.com/promotions_guidelines.php

    Promotions on Facebook must be administered within Apps on Facebook.com, either on a Canvas Page or an app on a Page Tab.

    a

    You must not condition registration or entry upon the user taking any action using any Facebook features or functionality other than liking a Page, checking in to a Place, or connecting to your app. For example, you must not condition registration or entry upon the user liking a Wall post, or commenting or uploading a photo on a Wall.


    cesky je k tomu vic info tady http://www.pooh.cz/pooh/a.asp?a=2016659
    QIWAS
    QIWAS --- ---
    TUSIL: Tciw*le, tak to je pruser.. A kde ty pravidla najdu?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    QIWAS: 1) You can see only shares that are public or from friends. 2) Tvoje soutez porusuje pravidla poradani soutezi na fb
    QIWAS
    QIWAS --- ---
    Snad mi tu některý ze zdejších FB fajnšmejkrů poradí.
    Pravděpodobně jsem se mým špatným postřehem dostala do úzkých. Na FB jsem v pondělí odpoledne vyhlásila firemní soutěž o cenu. Pointa je ve sdílení příspěvku. Jeden z těch, kdo tak učiní do pátku, se stane vítězem.
    A problém mám v tom, že mi nejle zobrazit, kdo sdílel. Napadlo mi, že je to tím, že sdílí lidé, kteří nejsou fanoušky naší FB stránky, kde je foto s komentem ke sdílení..?
    Jinak jsem si před zahájením ověřovala, zda lze zjistit, kdo sharuje a vždycky mi to šlo.. jak u našich stránek, tak i u ostatních příspěvků /kdy v podstate nehraje roli, zda dotycného mám nebo nemám uloženého v přátelích.
    Nevíte, pls, cim by to mohlo byt.. potazmo zda je otázkou jistého času, kdy se to objevi??
    Díky moc..!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam