• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Kdybych měl vhodného klienta, tak do toho jdu hned. Ten nárůst interakcí by byl tutovka a dá se do toho vpálit v podstatě cokoliv:

    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.384207458290729.88642.187320347979442&type=1

    (stop motion - galerie o 200 obrázcích na sebe navazujících, na začátku jen pokyn "mačkejte šipku vpravo")
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TUSIL: jo, taky už mě to neba :)
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    ADAMM: me uz se to nechce psat Docekalovi na zed, vypada to ze si akorat furt na neco stezuju :))
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TUSIL: jo, chtělo by to udělat nějaký bububu, aby byly odstrašující příklady (smazaný page)...
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    zacinaj me docela "srat" televize a jejich soutezeni na facebooku ...
    1) prima cool/tezka drina - soutezni otazka, napiste nam odpoved na facebook, vyhrajte.
    2) prima cool/menzone - hlasujte v nasi question na facebooku, vyhrajte
    3) nova/hlas cesko slovenska (skoro 100k fans) - napiste nam komentar na fb a vyhrajte mobil
    ...
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    SUPEREGO: My se zamerujeme spis na statistiky jednotlivejch postu, ktery pouzivame k planovani contentu na dalsi mesice a to jde taky v reportingu klientovi. V tom exportu je cisel hromada, ale jak uz padlo v nejakym clanku, dneska neni na sm problem merit, ale uvedomit si, co vlastne chces merit a to muze bejt pro kazdyho klienta jiny.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: vcelku souhlas. kdybych na to měl tým analytiků, tak se nějaké závěry určitě vykutat dají - ale otázka návratnosti se mi bude pořád jaksi vnucovat :)
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    A když už jsme u insights. Povězte mi prosím někdo z vás, zkušenějších, jestli s nimi opravdu do hloubky pracujete a jak se to případně dělá?

    Mě osobně přijdou ty stovky sloupců v exportovaném souboru jako fetiš, kterým se dá ohánět před vedením nebo na školeních ("Máme velmi přesné analýzy"), data ale nejsou prakticky moc využitelná. Chci říct – komunikace na sociálních médiích je přece sociální. Buď se podíváte na základní ukazatele a vidíte, že to děláte dobře/blbě, nebo to nevidíte a podrobnější data vám nepomůžou. A i když byste si podrobná data nastudovali, nemůžete přece zopakovat stejný postup, jako se dá zopakovat recept na guláš.

    Možná ale pracuju na malých projektech (stránky s 1k a 2k lajkami), tak bych opravdu rád slyšel, jak se na to dívá někdo, kdo na svých stránkách získává násobně větší data než já.
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    PAJOVA: "Dlouhodobý Číslo zobrazuje celkový počet fanoušků této stránky. (Unikátní návštěvníci)" sloupec H
    PAJOVA
    PAJOVA --- ---
    SUPEREGO: tam jsem prave hledala a nevim, ktere cislo to je. Hazi to nejake denni a mesicni a tydenni a nevim, co s tim
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    PAJOVA: v insights to není, musíš si exportovat data, tam to najdeš.
    PAJOVA
    PAJOVA --- ---
    pls nevite, kde v timeline najdu pocet fanousku dane stranky k vybranemu datu a pocet interakci v danem mesici? Nikde to nemuzu najit
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TUSIL: já sám nemám, ale asi bych zájemce měl, detaily dodám v úterý do pošty :)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    TUSIL:

    klidne bych do toho sel, mam airsoftovy shop...
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    TUSIL: ma tu nekdo eshop a facebook page, kde by chtel nasi app vyzkouset? dostavame se do testovaci faze :)
    NEMRTVY
    NEMRTVY --- ---
    TUSIL: diky
    NEMRTVY
    NEMRTVY --- ---
    Ako si dokazem zistit kto a kde mi na strankach reagoval pomocou FB comments pluginu ? Ludia nam prispievaju a neviem pozriet kde a kto.
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    TUSIL: to zni rozumne.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    NOISEGATE: my ted pripravujem vlastni, je to zamereny trochu jinak nez klasicky (imho nesmyslny) zkopirovani shopu do zalozky na fb ;) chcem, aby z eshopu lezlo jen nekolik vybranejch produktu (ne 10 000), na ktery se pro fanousky stranky da aplikovat sleva a da se podminit, aby musel bejt uzivatel fanouskem, pokud ji chce ziskat. Taky si tam muze uzivatel pridat do oblibenejch zbozi (coz se sdili automaticky pres open graph), coz se hodi pro objednavani neceho jako kapsli do kavovaru, zradla pro psa atp.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam