• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    Klub pro vsechny, co na facebooku provozuji stranky - Facebook Pages. Rady a zkusenosti z provozu, co a jak funguje dobre a co ne. Jak spravne vytvorit a udrzovat stranku, jak na vyvoj aplikaci a jak nenastvat lidi :)
    rozbalit záhlaví
    JIRNET
    JIRNET --- ---
    JIRNET: Kdyby tu byl někdo, kdo by uměl zprovoznit aplikaci, na kterou jsem se nedávno ptal, tak mi prosím napište do pošty a domluvili by jsme se. Je to pro klienta, standardně zaplacená práce. Děkuju.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    JIRNET: ano, jde to, ale potrebujes k tomu mit facebook aplikaci navazanou na svuj web (facebook connect) a trosku programovani :)
    JIRNET
    JIRNET --- ---
    Chtěl bych Vás požádat o radu. Je možné umožnit odeslat formulář s odpovědí na vlastním webu až poté kdy návštěvník klikne na "to se mi líbí"? Děkuju.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: Matez je dobrej.
    Jinak já budu relaunchovat Babel Guide, kdybyste se chtěl někdo přidat ;)

    http://zbiejczuk.com/blog/2013/04/babelguide-reloaded-hledam-pomocniky/
    MYSZO
    MYSZO --- ---
    SUPEREGO: evidentne pravdive, musim si to prolitnout vicekrat abych to vstrebal
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    prezentace ze stunome, fakt pěkný:
    MvSM: 7) Co tam dávat - tvorba obsahu pro sociální média
    http://www.slideshare.net/matezjindra/mvsm-7-co-tam-dvat-tvorba-obsahu-pro-sociln-mdia
    MYSZO
    MYSZO --- ---
    ADAMM: zatim je to asi tak, ze ruzove, 3DTV a zdarma ... jsou 3 nejuspesnejsi na kliky. Zaroven to generuje i fanousky, na objednavky to zas az tak velky vliv nema, mirny procentualni narust.
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    "Máte" někdo nějakou zajímavou stránku z demografického hlediska? věk / pohlaví fanoušků mimo běžný záběr?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    RICKOUS: podle me budes moct leda stranku nahlasit, ze je to tvoje vlastnictvi/znacka
    RICKOUS
    RICKOUS --- ---
    ADAMM: vyšoupl mě spolu-admin
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MYSZO: promoted posty se můžou vyplatit od začátku (řekněme 1000+ fanoušků, ale větší smysl to dává samozřejmě na velké stránce). jestli víc malých reklam nebo jedna větší - to záleží, na kolik si ceníš svůj čas. ideální je testovat si, co funguje, takže spíš víc malých, a ty nejúspěšnější pak rozjet ve větším.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    RICKOUS: co tím myslíš - vyšoupl vás spolu-admin, nebo "krádež jména", tedy že někdo má stránku a tváří se jako vaše značka?
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ANGIOLETTO
    ANGIOLETTO --- ---
    Mám úplně dementní dotaz, ale nejsem na FB registrovaná, takže se nemůžu podívat do nastavení...

    Pokud si vytvořím účet pod svým jménem, lze někde nastavit, aby nebylo možné přidělovat mé jméno k cizím fotografiím?
    RICKOUS
    RICKOUS --- ---
    Tušíte někdo kde můžu řešit odcizení fanpage?
    MYSZO
    MYSZO --- ---
    REKALMY :
    1. je lepsi si nastavit denni limit, nebo dlouhodoby? Nevim jakou to pouziva logiku.
    2. propagovat příspěvek se vyplatí až když má člověk vice fanousku .. je to tak?
    3. jedna reklama za 500Kc, nebo nebo 50 reklam za 10kc? x dlouhodobe reklamy za mensi castky x opak .
    MYSZO
    MYSZO --- ---
    ADAMM: cetl jsem nekolikrate pravidla FB ohledne soutezi a splnuji podminku, ze uzivatel musi udelat jinou akci nez je akce na FB aby se mohl zapojit do souteze - mam tam otazku, na kterou musi odpovedet. nechci po nich lajk prispeky ale stat se fanosky, neni to povinne, mam napsane podminky souteze dle zakona a ze FB nema nic se soutezi spolecneho. jelikoz mi na to schvalili reklamu, verim ze to mam soravne.

    lidi co ziskam se pokusim udrzet akceme, aby alespon na stranky klikli. tzn. je legalni napsat slevovy kod vidi pouze fanousci ? diky tomu ke kolo dostanes tablet? asi jo. jdu na to.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MYSZO: s těma soutěžema "dvojitá šance, když dáš lajk" si dej asi pozor... ;) je to většinou proti pravidlům. jinak můj tip - potřebuješ, aby se ti lidi na tu stránku vraceli, takže jednorázový soutěže jsou dost diskutabilní - dají ti lajk, ale jinak s tebou nebudou mít žádný interakce = edgerank down. takže lepší menší ceny, ale furt, nebo ty happy hour.

    menší ceny furt = třeba záložka (statická), která je vidět jen pro fans, a každej den je v ní jinej slevokod.
    MYSZO
    MYSZO --- ---
    ADAMM: lide.cz leden 2013 podsledni aktualizace. jasne delali sme letak FB tam je zmineny je to znat. na mailing jsem si chtel otestovat jak lidi reaguji na souteze, pro tento mailing bych chtel dat jako cenu 1. NTB cca 20k 2. Elektrokolo 12k 3. sekacka 8K. aby tem lidem stalo za to na to kliknout, ale chci mit za sebou uz ukoncene 2-3 souteze, aby byla historie vitezu a soutezi .... . Predstavuji si stejny princim jako mame ted. Odpovez na otazku, zadej mail, jmeno ... pokud chces zdvojnasobit sanci na vyhru dej LAJK. Napis nam svoje FB jmeno. Tak jsem to v rychlosti vymyslel za utery a je to na webu momentalne je cca 300 soutezicich pouze 100ks dalo LAJK, coz je dle me propadak.
    mailingu se trochu bojim .... mam na starosti sit, takze verejek a mailu a postovnich serveru si muzu naklonovat kolik chci, ale stejne je to velke mnozstvi, nasel jsem firmy co jsou ochotne toto mnozstvi odeslat za 5000,- coz je dle ma dobra nabidka.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MYSZO: ale patří :) otázka je, co je to za maily, to číslo je až podezřele velké, ale kdyby na ně dělal nějaký mailing, tak je taky dobré tam ten FB nějak vypíchnout.
    MYSZO
    MYSZO --- ---
    ADAMM: existujicich zakazniku je pomalo .... nicmene ... opravdu z toho udelat aktivni web .... happy hour ... jasne.

    jeste od cloveka co jim delal web maji cca 400tisic mailu, ale to asi neptri do teto diskuze.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MYSZO: nakupovat fanoušky určitě ne, to je zlo. zkuste nějak zaujmout existující zákazníky, aby to šířili mezi svoje kamarády. pokud prodej - tak dávat nějaké speciální "akce" - tj. ještě víc super cenu - ale jen pro prvního kupujícího nebo jen pokud koupíš během 2 hodin nebo tak něco.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam