TYET: zdravim, psala jsi mi i do zpráv, tak se omlouvám, byl jsem mimo nyx na dovolené.
Chyby, které mám na mysli, jsou chyby v relativním slova smyslu. Pokud to děláš sama, tak tomu dodávají autenticitu a jak píše ADAMM, ukazuje se tam přirozený talent a absence školení z marketingu. Na školení z marketingu by ses asi dozvěděla, že na zpětnou vazbu je potřeba reagovat vždy co nejpozitivněji. Svůj dotaz jsem sem dával před dvěma měsícema, teď jsem už na tvé stránce nenašel nic konkrétního, ale pamatuju si, že když jsem na to koukal (ženě přes rameno :), překvapilo mě, že sem tam některé uživatele a jejich dotazy docela stíráš. Jak píšu, jsou to chyby v relativním slova smyslu – z pozice social media editora pro firmu/produkt bych se bál něco takového udělat, ale když to píšeš ty na stránce, která je evidentně tvoje, tak to může dodávat víc osobní nádech: Dovede se naštvat, je to taky člověk.
Pak mě ještě zaujalo, když jsi před časem psala o tom, že budeš zveřejňovat tipy na knížky. Z mého pohledu trochu necitlivě provedené (ale nemůžu najít link na konkrétní post) – ale pamatuju si, že jsi to uvedla formou oznámení ("teď tady začnu prezentovat knihy"), lepší by mi přišel dotaz ("vím o zajímavých knížkách, chtěli byste, abych na ně dávala tipy?"). Pár tvých čtenářek z mého okolí tím bylo rozladěno (sleduju to kvůli jídlu, ne kvůli nějakým knížkám), tak mě to tenkrát poprvé zaujalo jako zajímavý příklad, kde podle mě hrálo roli jen provedení a představení tvého rozhodnutí komunitě.
(Btw zabýval jsem se letošními povodněmi na sociálních sítích a z pohledu social media marketingu bylo neuvěřitelné, že zcela amatérsky spravované stránky, které ale přinášely hodnotný obsah k aktuálnímu dění získávaly tisíce až desetitisíce fanoušků během pouhých hodin. A přitom všechny ty social-media-marketingové poučky úplně ignorovaly.)