• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    TUSIL: ouch
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    CRUZ05: můžeš zkusit následující - když máš stránku s více než 200 lajky, tak si někde sežeň amerického administrátora (změnit si svoje bydliště na chvilku na Floridu ti nepomůže, možná je to přes IP adresu, možná se sleduje i historie - nevím). ten má u názvu stránky tlačítko "Request name change", pak se tam vyplňuje proč to chceš udělat, v některých případech po tobě můžou chtít důvody změny doložit. ale obecně to jde, můj spolužák z gymplu, co je od roku 2000 v Texasu, nám takhle pomohl a už jsme několik českých stránek přejmenovali.
    CRUZ05
    CRUZ05 --- ---
    ADAMM: stránka
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    TUSIL: aha, díky ;)
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    TUSIL: sorry III.E
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    no, myslel jsem ze souteze jsou na Fb zakazany obecne? nebo staci tam takhle napsat prohlaseni?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    NOISEGATE: nevypada to, proc myslis?
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    zdar, jak je dělaná tahle soutěž, neporušuje náhodou pravidla FB? https://apps.facebook.com/hottestbrands/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    CRUZ05: skupina nebo stránka?
    CRUZ05
    CRUZ05 --- ---
    Potřeboval bych změnit název skupiny na Faceboou, která má bíce než 200 lajků, bylo mi řečeno, že to jde a mám i nějaký anglický návod, nemá zs tím někdo zkušenost?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    zeptám se - nemáte někdo náhodou placenou verzi WLIPu? rád bych se na něco mrknul, nechci to zadarmo ;) viz jejich povedený web:

    BMW | Detail | BrandAktuálně
    http://www.brandaktualne.cz/detail/automobily-vyrobci/bmw
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    HROCHOPANDA: gratuluju k Portoroži
    Češi na Golden Drum bodují v digitálu | MediaGuru
    http://www.mediaguru.cz/2013/10/cesi-na-golden-drum-boduji-v-digitalu/#.UlZQB1Dp02A
    REPRAK
    REPRAK --- ---
    ADAMM: Jasne no, uznavam ze jazykove bez nakyho predchoziho loginu tezko poresit. Nicmene by helflo aspon graficky naznacit ze to je to tlacitko nahore. Bud tomu linku dat ten button look, nebo nakou sipku...zkratka ty klasicky bezny reseni :)

    Jinak sem si vsim jeste dalsi dobry veci - kdyz se prehrava to video, je pod nim sice neviditelny, zato stale aktivni to menu..
    Taky by mozna neuskodil nakej preloader, protoze tam clovek zezacatku strasne dlouho cuci do bilyho nic
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    HROCHOPANDA: tisíc lidí může být super nebo propadák - podle toho, jestli a jak moc je to podpořené reklamou ;) jinak souhlas s REPRAK - těch permissions je dost - a taky mě zarazil ten návrat na homepage. co se týče "Like vs. Líbí se mi" - to je prostě dané tím, že ty máš (jako i já) FB v angličtině, ale v aplikaci je to dané natvrdo a správně je tam česká verze, kterou má jistě víc lidí než anglickou.
    HROCHOPANDA
    HROCHOPANDA --- ---
    ADAMM:
    REPRAK: Konkrétní čísla zatím neznám. Jediné, co teď vím: po třech dnech vyzkoušelo aplikaci asi tisíc lidí.
    REPRAK
    REPRAK --- ---
    HROCHOPANDA: Neco (snad konstruktivni) kritiky a postrehu:
    1) Proc je CTA na HP tak miniaturni + cursor:pointer + kliknete na "To se mi libi", kdyz ja tam mam treba "Like" - trochu matouci vsechno tohle v kombinaci
    2) Chybi jakykoliv over stavy vsech buttonu
    3) Po tom, co sem vsechno povolil sem se zase ocitnul na ty HP, kde sem musel kliknout na "Zacit ji"
    4) Proc ty aplikaci povoluju tisic veci, kdyz jediny co tam vidim je +-5 mejch vlastnich fotek?

    Ty cisla by me pak teda taky zajimaly :)
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    zdravim všechny, mám otázku. Existuje nějaký celosvětový přehled o zemích, kolik lidí je v té konkrétní zemi na sociálních sítích a potažmo i rozpad na kterých sociálních sítích jsou nejvíce?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    HROCHOPANDA: no originální to moc není - ale to samozřejmě nevadí - co čísla, sdílí to lidi, má to nějaký virální efekt?
    HROCHOPANDA
    HROCHOPANDA --- ---
    Dovolil bych si podělit se s váma o FB aplikaci, co jsme připravili pro Mercedes-Benz. Náš úkol byl zvýšit skrze online povědomí o bezpečnostním systému jejich vozů. Snad vás pobaví, jakým způsobem pracuje s obsahem uživatelů.

    Jízda vašeho života
    https://www.facebook.com/Mercedes.CZ/app_728010730548121
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam