• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    VERONIKA22: je to tohle https://developers.facebook.com/docs/plugins/like-box-for-pages
    A nastavis si velikost jakou potrebujes v pixelech :)
    VERONIKA22
    VERONIKA22 --- ---
    Chtěla bych poprosit o radu jak do html kódu na webu umístit náhled co se děje na facebooku - tzn. aby tam byly vidět jednotlivé příspěvky
    něco jako je zde http://www.kladnoprodeti.estranky.cz/

    dopátrala jsem se toho, že se asi jedná o social plugin ale z nabízených možností mi přijde, že ani jedna není ta co chci :o( https://developers.facebook.com/docs/plugins

    Tuší někdo co mám zvolit abych docílila stejně velkého a podrobného náhledu?

    díky moc!
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    KORINKOWICZ: já bych to ani nezkoušel, tohle nepomůže. jednak to, že ty něco smažeš, neznamená, že to smaže Facebook, druhak z těch málo insider úlomků, co člověk o ER slyší, by to i tak nemělo žádný vliv.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    komerční vsuvka - minule jsem psal, že lidem z nyxu dávám slevu, ale vlastně jsem nenapsal jakou - tak teď to píšu: je to pětikilo, stačí do poznámky napsat, že jste z nyxu ;) musel jsem přehodit březnový termín v Praze, takže aktuálně to je:

    25.2. Uherské Hradiště
    25.3. Praha

    Adam Zbiejczuk - školení: Sociální média pro váš business
    http://zbiejczuk.com/skoleni/
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    KORINKOWICZ: Sorry no, tak strucne za me odpovedel Adam.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KORINKOWICZ: podle mě to nepomůže, ale určitě bych to otestoval :)
    KORINKOWICZ
    KORINKOWICZ --- ---
    SUPEREGO: Thank you captain obvious ;) No ne, diky za dobre minenou radu, ale tohle je jasny. Bavim se tu o specialnim pripadu, kdy clovek nema uplnou volnost pri tvorbe postu. Nepotrebuju tedy polemiku nad tim jestli je to dobrej pristup (protoze je jasny ze neni), zajima me ciste ten mechanismus... ;)
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    KORINKOWICZ: Myslimze je to blbost: zaprvy by bylo imho lepsi soustredit energii na podstatnejsi veci (treba psani uspesnych postu), zadruhy ti pri tom soustredeni se na psani uspesnych postu pomuze projet si starsi statusy a zvazit, proc byly nektere uspesne a nektere ne. Kdyz neuvidis neuspesne, ochcavas mozna fb (coz si osobne myslim, ze takhle nejde), ale taky ztezujes situaci sam sobe.
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: To zni dobre. Ale docela se tim meni vypovidaci hodnota toho udaje. Me jeste napadlo, ze by to mohlo byt klikani na permalink statusu, ja to delam docela casto, kdyz chci sdilet status mimo fb.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: to bude vesměs to "show more", ne?
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Taková blbost: Když mám v insights takový ten přehled, které formáty mají jaký průměrný reach, počet kliků a likes, comments & shares – co znamenají "Post clicks" u statusů? Na co tam jako lidi klikají? Nějak mi to není jasné, přitom tam mám docela vysoké číslo...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KAJJAK: Dělá, ale je to boj :) nicméně, pro mě není to video zpráva typu "Facebook reklama nefunguje", ale "nesmíme to dělat blbě". FB umožňuje spoustu lepších cílení, takže je potřeba je využívat. Dobrá odpověď na to video:

    Facebook Fraud Response: Are Facebook Ads a Waste of Money? - Jon Loomer Digital
    http://www.jonloomer.com/2014/02/11/facebook-fraud-response/
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    jinymi slovy platime kliky mrtvych dusi a FB s tim nic nedela?
    FUMO
    FUMO --- ---
    ADAMM: Díky, líbí se mi, jak to rozebral. Že to takle funguje mi bylo docela jasný, ale je to hezky rozebraný.
    KORINKOWICZ
    KORINKOWICZ --- ---
    Myslíte, že má smysl mazat kvůli edge ranku neúspěšné příspěvky?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Velice výživné video!

    Facebook Fraud
    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag


    Aneb Facebook a fake likes...
    BACHOR
    BACHOR --- ---
    ADAMM: Asi máš recht. O jednu takovou praktickou jsem se před pár měsíci pokoušel a než prošla korekturama (cca měsíc), tak FB překopal FB Ads (přidal cíle reklam) a půlka knihy byla už zastaralá. jak říkáš chtělo by to zaměřit na obecně platné praktické principy (A/B test apod.).

    No pokud něco vydáš, tak máš jasného čtenáře :) Jinak školení s Adamem můžu také jen doporučit. Ideálně strávených pár hodin času.
    KHIRIA
    KHIRIA --- ---
    Ahoj, nevíte jak přidat na fanpage rating? Nepodařilo se mi vygooglit:-)
    Díky!
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: Tohle se prý jako sabotáž používá (říkal Jirka Hiemer), ale konkrétní příklad jsem z něj nedostal.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam