• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Velice výživné video!

    Facebook Fraud
    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag


    Aneb Facebook a fake likes...
    BACHOR
    BACHOR --- ---
    ADAMM: Asi máš recht. O jednu takovou praktickou jsem se před pár měsíci pokoušel a než prošla korekturama (cca měsíc), tak FB překopal FB Ads (přidal cíle reklam) a půlka knihy byla už zastaralá. jak říkáš chtělo by to zaměřit na obecně platné praktické principy (A/B test apod.).

    No pokud něco vydáš, tak máš jasného čtenáře :) Jinak školení s Adamem můžu také jen doporučit. Ideálně strávených pár hodin času.
    KHIRIA
    KHIRIA --- ---
    Ahoj, nevíte jak přidat na fanpage rating? Nepodařilo se mi vygooglit:-)
    Díky!
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: Tohle se prý jako sabotáž používá (říkal Jirka Hiemer), ale konkrétní příklad jsem z něj nedostal.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    U Facebook není řešitelné v zásadě nic. Třeba jsem teď zjistil, že není možné, aby v názvu stránky bylo slovo "Viola". si to klidně sami zkuste. a řešil to někdo už tak půl roku zpátky. marně.

    https://www.facebook.com/help/community/question/?id=601268863218820&answer_id=630215393657500
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ADAMM:

    hehe, to je jako v seo, sehnat konkurenci dirty zpetne odkazy, ale tam to jde aspon ve webmaster tools zablokovat, coz u fb je asi tezko resitelne...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KAJJAK: e-shopu to určitě nemůže ublížit nijak - ale tvé FB stránce rozhodně ano. po pravdě řečeno, právě na tom posledním školení mě napadlo, že bys mohl ublížit konkurenci tím, že - pokud jejich FB funguje dobře - bys koupil fanoušky jim.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ADAMM:

    a naopak myslis, ze kupovani fanousku ( dost nekala a urcite socialnimi guru zakazovana praktika ), abych jen na oko vypadal, ze o muj eshop je velky zajem, muze eshopu nejak uskodit snizenim obratu?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KAJJAK: no možná jsem pár lidí naťuknul, aby buď přestali dělat blbosti nebo začali přemýšlet trochu jinak. sociální sítě jsou - tak to vidím já - komunikační kanál, který lze použít k ledasčemu, někdo třeba k prodeji. znám takové příklady. ale já jsem žádnému e-shopu obrat osobně asi nezvýšil :))

    na svá školení ovšem mám spíš pozitivní reference, tak snad to lidem k něčemu je :)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ADAMM:

    aha chapu :-) ja te znam jen odsud, ale kdyz jsem u toho davida cetl jak moc jsou tve prednasky poucne ve smyslu zvyseni zisku skoro jsem dostal chut se na nejakou zajet podivat :D Takze uplne medvedi sluzbu ti ten clovek nedela :D

    Ted otazka mimo, je dle tveho nazoru v moci socialnich siti zvysit podstatne obrat eshopu, nebo to primarne neberes jako prodejni kanal?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BACHOR: ne. podle mě nemá smysl dělat praktický e-book. k čemu to je, když bude za 14 dní neaktuální? ale myslím, že prostor pro kvalitní knížku, která by byla napsaná na téma sociální média, tady je. imho musí být právě nějakým způsobem vychytaná v tom, že bude zároveň dost obecná, aby okamžitě nezastarala, a zároveň dost užitečná, aby to nebylo tlachání a vata.

    mám ambici ji napsat a Albatros má zájem ji vydat. jisté jsou ale jen daně a smrt, takže s tím radši nepočítejte :)
    BACHOR
    BACHOR --- ---
    ADAMM: Osobně jsem přečetl pár ukázkových stránek a přijde mi to spíše jako již mnohokrát napsaná teorie, kterou se lze dočíst v každém třetím ebooku. Možná se mílím a zbytek knihy bude super, ale těch pár stránek mě moc nepřesvědčilo. Dle mého tu chybí tu ebook, který bude pojat opravdu prakticky... Co Adame, plánuješ nějaký? :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KAJJAK: jinak "rozohnila" asi není ten správný popis mého dojmu. pro mě bylo největší wtf to, že to byla kauza "feat. Adam Zbiejczuk, expert" (tedy já), o které jsem se dověděl o měsíc později čistě náhodou, protože jsem si tu knížku přečetl a šel se podívat na její FB stránku. to je moje pointa :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KAJJAK: já si myslím, že oba tam argumentujou úplně mimoidně.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ADAMM:

    diskuzi jsem si procetl, a nevedet adame, ze te tam david zminuje jako lidra v oboru, vlastne bych jako laik nevedel, jestli jsi nezral prispevky davida nebo BSM...

    Me prijde, ze obe strany v te diskuzi maji svou cast pravdy a i dalsi diskutujici se kupodivu na stranu davida moc nepriklaneji...

    Cele to chapu tak, ze klienti co se uci pracovat s nejakym mediem, proste jeste nejsou pripraveni na moznosti mereni a zpetnou vazbu, ktere socialni site nabizeji (oproti ostatnim mediim), proste proto, ze se to chteji teprv naucit. Chapu to jako potencialni klient spravne? (sam vlastne jako laik nevim, do jake miry lze merit konverze FB kampane treba vzhledem k svym eshopum, podle prispevku davida jsem vyrozumnel, ze je to hodne dobre meritelne).

    Zkus mi osvetlit, ktera pasaz te na tom nejvice rozohnila.
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: Takovéhle diskuse mě nepřestávaj fascinovat. Kikoti v black sheep, fakt.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Tak to jsem nežral.

    https://www.facebook.com/BlackSheepMarketing.cz

    (mrkněte se na poslední příspěvek a diskusi pod ním.)

    jinak knihu jsem dnes dočetl a ... nebylo by to špatné, kdyby to nebyla brutální vykrádačka knihy Made to Stick.
    AOTEAROA
    AOTEAROA --- ---
    SUPEREGO: děkuji!!! :)
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    AOTEAROA: kdyby sis chtěla zjednodušit život, tak imho to co linkuješ na tom obrázku, je Add this – www.addthis.com
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam