• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    Klub pro vsechny, co na facebooku provozuji stranky - Facebook Pages. Rady a zkusenosti z provozu, co a jak funguje dobre a co ne. Jak spravne vytvorit a udrzovat stranku, jak na vyvoj aplikaci a jak nenastvat lidi :)
    rozbalit záhlaví
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    k eshopu na fb - my delame http://www.shoppuapp.com/ a neda se rict, ze by to nefungovalo nebo fungovalo. Je to nastroj, u kteryho se musi trochu premejslet a musi se to propagovat, jinak tam lidi nelezou (jak rikal
    ADAMM).

    Pridanou hodnotou oproti normalnimu eshopu je sleva za to, ze je uzivatel fanousek (nebo je to specialni nabidka jen pro fanousky). Vseobecne je to ale vhodnejsi pro sortiment zbozi, kterej si clovek treba kupuje pravidelne a je to v nizsich cenovejch relacich (napr. kosmetika, kde je i dobra cilovka), nebo kde jde clovek na jistotu a nepotrebuje tu hromadu omacky okolo, jako na normalnim eshopu.

    Vyhodou pro obchodnika je zase to, ze se ten nakup sdili pres open graph a lidi to tak videj (proto bych to asi nedoporucoval sexshopu) :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MRTVY_KENNY: no teď si nepamatuju, kde jsem to přesně viděl, ale FB někde ukazoval čísla, že do záložek chodí 3-6 % fanoušků. a z mé zkušenosti: podle statistik z BMW Česká republika - kde je 115 tisíc lidí - do záložek chodí průměrně denně cca 20-50 lidí. to je méně než jedno promile.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    kdy si lidi konecne uvedomi, ze jako primy prodejni kanal je FB k nicemu?
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAMM: mi se to libi. ze zalozky nikdo nepouziva.. jako myslis z tech stranek, kde maji v zalozce eshop, tu zalozku nikdo nepouziva? ja treba zalozky pouzivam docela casto, hlavne kdyz hledam udalosti.. a to si to jeste mnohdy musim najit v tom menu..
    byt nekde v zalozce eshop a zajima me ta stranka, tak se tam nejspis mrknu, jestli bych prokliknul odkaz na web v bloku informaci, uz ma mensi pravdepodobnost..

    navic predpokladam, ze to neobnasi zadnou udrzbu navic. naopak reklamy vubec nectu.. mozna jsem divnej
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MYSHA: je to imho nesmysl. proč to vůbec dělat? záložky nikdo nepoužívá, tudíž je nutné na ně lidi honit přes reklamu a to už je můžu poslat rovnou do e-shopu. imho je mnohem rozumnější dělat dobré reklamy než rvát e-shop do FB.
    MYSHA
    MYSHA --- ---
    zdravím - zvažuju integraci shopu do fb stránky. Našla jsem http://addons.prestashop.com/...-commerce-facebook-prestashop-modules/1048-facebook-ps-shop-tab.html . Máte s tím zkušenost? Nebo jiný/ověřený tip? Díky!
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SM3: no to jo :) a zase někteří klikají zběsile na všechno, aby se nepoznalo, co je placené a co neplacené. já jsem to říkal už před časem: chcete-li poškodit konkurenci, kupte její fungující stránce 10k fakových fanoušků
    SM3
    SM3 --- ---
    ADAMM: No minimálně to znamená to, že lidi klikaj jak blbí, aniž by věděli na co ;)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SM3: ale prd. a) virtual bagel je z roku 2012 b) když se blbě cílí, jsou blbé výsledky c) když si udělám reklamu na milovníky koček, stránka se jmenuje Virtual cat a udělám hezký inzerát, hromada lidí to lajkne, aniž by si proklikla na stránku, kde je napsané, že je to "pokus", to ještě nic neznamená.

    ale hlavně, FB reklama FAKT není "boost post" tlačítko. viz super odpověď Jona Loomera:

    http://www.jonloomer.com/2014/02/11/facebook-fraud-response/¨

    a odkazovat na Loupák místo původního videa na YT je zlo.
    SM3
    SM3 --- ---
    Podvod s lajky na Facebooku | Technika a PC | Loupak.cz | Videa, Hry a Soutěže
    http://www.loupak.cz/video/technika-a-pc/18794-podvod-s-lajky-na-facebooku
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    může se hodit, pokud chcete zkoušet FB remarketing:

    Produktový remarketing na Facebooku snadno a rychle | PeckaDesign
    http://www.peckadesign.cz/reference/produktovy-remarketing-na-facebooku-snadno-a-rychle
    XSI
    XSI --- ---
    Mně se to stalo u čistě textovýho postu, taky se neposlal a v záznamech o aktivitách hláška že se nezveřejnil.
    CERMINEK
    CERMINEK --- ---
    KORINKOWICZ: JJ Hootsuite jsem zkoumal, asi ho budu muset začít používat mno...
    KORINKOWICZ
    KORINKOWICZ --- ---
    CERMINEK: resenim je pouzit na to nejakej jinej nastroj, napr. https://hootsuite.com/
    CERMINEK
    CERMINEK --- ---
    ADAMM: Mě se neztrácejí, v záznamech o aktivitách je pod naplánovaným příspěvkem hláška, že se to nepovedlo zveřejnit, ale docela mi to znepříjemňuje situaci :/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    CERMINEK: no já se s tím setkal tedy poprvé dnes - ale nikde se mi ani žádná zpráva neobjevila. byla to fotka s popiskem a prostě jen tak zmizela :)
    CERMINEK
    CERMINEK --- ---
    XSI: Ha asi jsem na to přišel, děje se to hlavně u příspěvků, kde není žádný popisek. Resp u naplánovaných fotek bez popisku...
    CERMINEK
    CERMINEK --- ---
    XSI: A nějaké řešení? mě se to u dvou stránek děje víc jak týden a nic jsem zatím nenašel :/
    XSI
    XSI --- ---
    CERMINEK: Taky se mi to minulý víkend stalo, nepotěšílo.
    DONDI
    DONDI --- ---
    KORINKOWICZ: To je obavam se z trosku jineho soudku.

    Ja chtel propagovat manualne konkretni prispevek, ktery v dany okamzik byl jiz cca 24 hodin stary (a mel uz nasbirany urcity organic reach) a nebyl posledni (pred nim bylo rada prispevku, ktere promovat slo).

    I po nekolika dnech tenhle jeden konkretni prispevek promovat nemuzu :/
    KORINKOWICZ
    KORINKOWICZ --- ---
    DONDI: to je takova novinka, no ;)

    Facebook zrušil možnost promovat automaticky poslední příspěvek stránky - Lupa.cz
    http://www.lupa.cz/clanky/facebook-zrusil-moznost-promovat-automaticky-posledni-prispevek-stranky/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam