• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přístup odmítnut.

  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    JAKUBMACH
    JAKUBMACH --- ---
    Kluci, ja se necertim, ale Adam vzdycky utrousi neco, co neni proste pravda. Nerozumim tomu. Kdy ja hatoval Pepu Slerku proboha? Ja ho mam naopak rad a docela pravidelne ho i retweetuju ;-) A to se Socialbakers, pokud jsi Adame nepochopil, tak je vzajemne, vetsinou vyvolane prave Socialbakers a vetsinou v legraci (az na vyjimky). Navic to byly v minulosti asi dve flame war, ktere stoji za rec, nic vic. Nechapu Adame proc se snazis vyvolavat dojem, ze jsem nejaky hater. Naopak muj osobni postoj je optimisticky, prejici a pomahajici. Obden pomaham ruznym firmam zdarma a ta nalepka hater je fakt uplne mimo.

    ZoomSphere je vybiran firmami mimojine prave za perfektne zvladnute customer care. Proto si jej jako nastroj pro reakce na SS vybiraji velke firmy. Mohu pokracovat dalsimi ala Tesco, J&T, Eset, ... co se tyce CR a SR, tak v teto oblasti je ZS uz nejpouzivanejsim nastrojem.

    Chapu, ze pred rokem rozdil ASI a ZoomSphere nebyl tak zretelny. To je pravda, kterou nevyvracim. Ale za ten rok se stalo mnohe. Aktualne mame neverejne k dispozici novou verzi (nebo spise novy produkt) a ta se sakra hodne libi. Brzy posoudite i vy.

    Tak a ted uz opravdu jine tema prosim
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JAKUBMACH: budiž ti přáno. asi víš, že jsem vždycky byl toho názoru, že je dobře, že je tady konkurence a jsem rád, že je víc úspěšných českých projektů - a s tím souvisí, že tvoje vystupování proti SocialBakers (o jejich slabých místech samozřejmě vím a nemám zapotřebí to tu rozebírat) i konkrétním lidem jako Josef Šlerka (id BARD) je prostě "nepříliš konstruktivní" (když budu velmi zdvořilý). vítej na Nyxu, jistě tady budeš moci přispět radou i pomocí. jen bych doporučoval začít možná jinak než "náš projekt je bezkonkurenční", v místních diskusích jsou na to občas lidi hákliví.
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    JAKUBMACH: aha tak koukam, že to používá k publikaci. Ano to uznávám, že proto má Zoomsphere v portfoliu operátory :) Já se bavil hlavně o Costumer Care
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    JAKUBMACH: No tak asi tady necháme poměřování pindíků, ne? Já i Adam jsme sdíleli své zkušenosti. Jasně Zoomsphere se posouvá a je to skvělé a taky Vám fandím. Uznávám SI je v takové hibernaci a podpora je špatná, ale když jsem si naposled porovnával zmínky (min. půl roku zpátky) tak mi o prostě z čistě subjektivního pohledu dávalo pro mé potřeby relevantnější zmínky. A ohledně O2, kdy přestalo používat Brand Embassy? Na práci v teamu pro odpovídání na SM kanálech je to prostě výborná volba a Zoomsphere mi v tom nevyhovoval. Je to tu o osobních názorech, tak se nemusíme hned čertit, ne?
    JAKUBMACH
    JAKUBMACH --- ---
    No Adame na veci to nic nemeni, ze jsme spolu nikdy nejednali. Zkusenosti dalsich lidi? To je jako pokus c.2? Adame, jestli SM sledujes, tak vis, jak super ohlasy mame na nas support a ze ten support dost casto vykonavam osobne. Jsem rad, ze si vazis nasi prace ;-)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JAKUBMACH: Jakube, nepíšu "špatně", ale "těžko", což je myslím pochopitelný rozdíl. nejde jen o mě, ale o zkušenosti dalších lidí. a tvůj mail "dejte nám FB Ads API, díky", který jsi poslal na ROI Hunter - na to náš CEO koukal jako na totální WTF. to není nic osobního, vážím si tvé práce a Zoomsphere jsem často doporučoval (však to byl i případ Fanty, kde to nevyšlo nikoli proto, že bych nechtěl, ale proto, že nakonec jim z centrály nadiktovali jiné řešení).
    JAKUBMACH
    JAKUBMACH --- ---
    Adame, píšeš, že se se mnou špatně jedná. No to je docela zajímavá zpráva, když jsme spolu nikdy nejednali :-)
    JAKUBMACH
    JAKUBMACH --- ---
    Co se týče monitoringu, tak je ZoomSphere bezkonkurenční. Právě proto, si ZoomSphere zalicencovali i speciální webové monitoringy pro subdodávky dat. Ataxo je mrtvý projekt už pár let. Nijak se nerozvíjí. ZoomSphere má interní tým, který KAŽDÝ den doplňuje do systému podporu dalších a dalších zdrojů, na požadavek zpracuje i naprosto marginální zdroje.

    Co se týče customer care jehož součástí je i odpovídání na dotazy, tak BE je slušná volba, ale ZoomSphere také, proto si ho na CC vybraly firmy alá O2, IKEA, Česká Spořitelna a hafo dalších.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMM: respektive, zdá se, že Business Manager není podmínkou. někdo to má, někdo ne.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    dobrý tip od Jendy Perly... zkuste mrknout na tenhle odkaz, podle mě, pokud máte Business Manager, FB přepnutý do angličtiny a jdete z desktopu, máte nezanedbatelnou šanci, že se dostanete na formulář pro změnu názvu FB stránky. tak schválně, jo nebo ne?

    https://www.facebook.com/help/contact/221445081367260
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    OPTYK: plánuju to asi na konec ledna v Praze. dám co nejdřív vědět.
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    OPTYK: tak jestli potrebujes nastroj pro team aby prehledne odpovidal na vice kanalu tak pouzij Brand Embassy, to je urcite bezkonkurencni pro odpovidani teamu na FB
    OPTYK
    OPTYK --- ---
    ADAMM: Ještě dotaz, neplánuješ v blízké době nějaké školení? Vždycky mi to uteklo.
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    no a nebude lepsi pouzit hootsuite/buffer a nechat si SI? Nevim teda kolik máte profilů, ale já bych to řešil takto. oboje je zadarmo a podle mě dobrý. Potažmo podle mě chvíli vydrž a SB udělá nějaký spojení se SI co se týče vzhledu nebo nějaké integrace, ale to ti asi víc řekne Adam (nějaký zákulisní drby)
    OPTYK
    OPTYK --- ---
    ADAMM: já právě teď používám social insider a jsem s ním 100% spokojený. Jenže díky expanzi na další sociální sítě firmy si musíme pořídit efektivní nástroj na správu sociálních sítí + publisher + insider. Jsem s tím vcelku spokojený, ale ten insider je docela bolavá pata. A nemuzu mít bohužel oboje, musím říct jestli to či ono... Ale jak tu bylo řečeno Social insider Ataxo používá podle mého lepší logaritmus indexace slov.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    OPTYK: jinak bych se prostě zeptal jejich podpory, v tom jsou - co jsem slyšel - docela dobří. já to nikdy nepoužíval, taky proto, že jsem pomáhal vytvářet v podstatě konkurenční (Ataxo) Social Insider, který je teď součástí SocialBakers a musím říct, že z Jakuba Macha mám takový zvláštní pocit... neupírám mu schopnosti ani zkušenosti, ale těžko se s ním jedná a některé jeho vystoupení / tvrzení / reakce byly prostě divné. včetně jeho dlouhodobých hejtů směrem k Socialbakers, který si imho měl rozhodně odpustit, protože tím shazoval jen sám sebe.
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    OPTYK: hele ohledne toho vyhledavani na bazi klicovejch slov. Jsem k tomu trochu skeptickej, pry maji vlastni crawlery a ty jim to prohledavaj. Takze mi prijde ze ty vysledky nebudou nic moc a uprimne pri porovnani se SocialInsider, nebo se zahranicnima toolama (Brandwatch) tak to dopadlo pro zoomsphere hur, ale taky jsem to delal pred rokem skoro. No jedodussí bude kdyz mi napises vyhledavaci dotaz a ja ti ho upravim. Sice uz si presne nepamatuju jaky operatory v zoomsphere fungovaly, ale urcite se podivej sem http://cs.wikipedia.org/wiki/Vyhled%C3%A1vac%C3%AD_oper%C3%A1tory a to ti strasne pomuze a potom jeste zavorky aby si daval jasne podminky. Podle me ti tam chybi OR takze dotaz by mel byt : ((PES OR KOČKA OR KOČKOPES) LANG: CS) ale abych se ti priznal tak nevim zda je to presne to co chces, ale kdyz tak SZ :)
    OPTYK
    OPTYK --- ---
    RIPCURL: dá se na monitoring klíčových slov nastavit více slov? Vždycky když zadám třeba formát slovo+slovo pak potřebuju ten další způsob "slovo slovo" pak češtinu lang:cs a to mi už nic nevyhleda. Můžu nastavit jen jedno slovo. Doufám, že jsem to napsal srozumitelně
    GOLDSTAR
    GOLDSTAR --- ---
    Ahoj všichni mám tu 2 lama dotazy týkající se eventů.
    1) Existuje už nějaký script pro zvaní všech friends?
    2) Pozval jsem své přátele na svůj event, ale nemám tam všechny které bych chtěl - facebook už mě nepustí a píše mi že jsem označil maximální počet přátel který je možný - jde to nějak obejít?
    Jde mi o to že pořádám svou narozeninovou párty a automaticky jsem pozval cca 700 lidí ze skupiny jíž jsem admin - teď potřebuji pozvat své přátele kterých mám cca 700, ale po odkliknutí cca 200 lidí mě to nepustí dál
    můžete mi někdo poradit?
    Díky a přeji všem vše nejlepší do nového roku.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam