• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    OPTYK
    OPTYK --- ---
    ADAMM: já právě teď používám social insider a jsem s ním 100% spokojený. Jenže díky expanzi na další sociální sítě firmy si musíme pořídit efektivní nástroj na správu sociálních sítí + publisher + insider. Jsem s tím vcelku spokojený, ale ten insider je docela bolavá pata. A nemuzu mít bohužel oboje, musím říct jestli to či ono... Ale jak tu bylo řečeno Social insider Ataxo používá podle mého lepší logaritmus indexace slov.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    OPTYK: jinak bych se prostě zeptal jejich podpory, v tom jsou - co jsem slyšel - docela dobří. já to nikdy nepoužíval, taky proto, že jsem pomáhal vytvářet v podstatě konkurenční (Ataxo) Social Insider, který je teď součástí SocialBakers a musím říct, že z Jakuba Macha mám takový zvláštní pocit... neupírám mu schopnosti ani zkušenosti, ale těžko se s ním jedná a některé jeho vystoupení / tvrzení / reakce byly prostě divné. včetně jeho dlouhodobých hejtů směrem k Socialbakers, který si imho měl rozhodně odpustit, protože tím shazoval jen sám sebe.
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    OPTYK: hele ohledne toho vyhledavani na bazi klicovejch slov. Jsem k tomu trochu skeptickej, pry maji vlastni crawlery a ty jim to prohledavaj. Takze mi prijde ze ty vysledky nebudou nic moc a uprimne pri porovnani se SocialInsider, nebo se zahranicnima toolama (Brandwatch) tak to dopadlo pro zoomsphere hur, ale taky jsem to delal pred rokem skoro. No jedodussí bude kdyz mi napises vyhledavaci dotaz a ja ti ho upravim. Sice uz si presne nepamatuju jaky operatory v zoomsphere fungovaly, ale urcite se podivej sem http://cs.wikipedia.org/wiki/Vyhled%C3%A1vac%C3%AD_oper%C3%A1tory a to ti strasne pomuze a potom jeste zavorky aby si daval jasne podminky. Podle me ti tam chybi OR takze dotaz by mel byt : ((PES OR KOČKA OR KOČKOPES) LANG: CS) ale abych se ti priznal tak nevim zda je to presne to co chces, ale kdyz tak SZ :)
    OPTYK
    OPTYK --- ---
    RIPCURL: dá se na monitoring klíčových slov nastavit více slov? Vždycky když zadám třeba formát slovo+slovo pak potřebuju ten další způsob "slovo slovo" pak češtinu lang:cs a to mi už nic nevyhleda. Můžu nastavit jen jedno slovo. Doufám, že jsem to napsal srozumitelně
    GOLDSTAR
    GOLDSTAR --- ---
    Ahoj všichni mám tu 2 lama dotazy týkající se eventů.
    1) Existuje už nějaký script pro zvaní všech friends?
    2) Pozval jsem své přátele na svůj event, ale nemám tam všechny které bych chtěl - facebook už mě nepustí a píše mi že jsem označil maximální počet přátel který je možný - jde to nějak obejít?
    Jde mi o to že pořádám svou narozeninovou párty a automaticky jsem pozval cca 700 lidí ze skupiny jíž jsem admin - teď potřebuji pozvat své přátele kterých mám cca 700, ale po odkliknutí cca 200 lidí mě to nepustí dál
    můžete mi někdo poradit?
    Díky a přeji všem vše nejlepší do nového roku.
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    OPTYK: já docela jo, co potřebuješ vědět?
    OPTYK
    OPTYK --- ---
    Ahoj. Máte někdo větší zkušenosti se ZoomSphere?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    hodně zajímavé čtení:

    White Ops
    http://www.whiteops.com/botfraud
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    SHEALA: a kdo rekl ze neovlada? :D
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SHEALA: tak je jasný, že nyx a okoun jsou za velkou většinou obsahu na českém internetu :)
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    ADAMM: kuju, hele já sem to zase ukradla na Nyxu, takže ... :) Občas se divím kde všude se pak věci z Nyxu najdou, mám podezření že Nyx tajně ovládá českou mediální scénu. Tak nějak nevědomě, omylem... něco jako ty teorie o inteligenci mraveniště, ačkoliv jsou mravenci sami o sobě hloupí.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMM: a za úlovek díky ID SHEALA, jsem si neuvědomil, že zrovna tady bych ji rozhodně měl dát kredit :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    btw. tenhle nástroj jsem neznal, ale teď si to proklikávám a na první pohled se mi to fakt líbí :) pokud někdo potřebuje hezké koláče pro nějaký report, imho to může být dobrá varianta.

    Fanpage Karma: Monitor Facebook Marketing - Statistics & Reports Tool
    http://www.fanpagekarma.com
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: ten musí být z pravidelných redesignů facebooku fakt nasranej :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    V Indii frčí Facebook i mezi bohy...



    nebo taky:

    Goddess Durga's Pandal Made in Facebook Profile like Design
    http://www.socialsamosa.com/2012/10/goddess-durgas-pandal-made-in-facebook-profile-like-design/
    PLAGUEDIL
    PLAGUEDIL --- ---
    MRTVY_KENNY: ja nevim jak, jen nam několikrat přišlo od fb, že někdo nahlasil naš obrazek, že porušuje jeho autorske prava a že ho mame odstranit někdy kolem března/dubna letošniho roku.
    PLAGUEDIL
    PLAGUEDIL --- ---
    ADAMM: když jsem spolupracoval na armored aces tak nám pořád někdo nahlašovat fb kvůli copyrightu, který jsme měli my (ingame screenshoty), takže evidentně to nějak lze udělat.
    WILDDUCK
    WILDDUCK --- ---
    MRTVY_KENNY: tyhle formulky jsem si tam nevsim, zkusim jeste pravni poradnu... dik ;)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    WILDDUCK: tyhle blogy to obvykle resi tim, ze uvadeji zdroj. mnohdy je to zdroj, odkud to jen vykopcili a kde je uveden jejich zdroj atd do nekonecna. na zacatku retezu je mozna autor, ale spis web, ktery na to kasle uplne.

    podle me tohle nikoho moc netrapi a dokud nedojde k nejake velke zalobe, tak to podle me globalne resit nebudou.. (ostatne podobny "problem" me zaujal tady: https://www.yahoo.com/...alibaba-spent-161-million-fighting-fakes-since-2013-085942277--finance.html ). druha vec je, ze kdyz te nekdo "rucne" napraska, tak jak to pak vlastne vypada. dokazu si predstavit, ze nejake prokazovani, ze jsem autorem dane fotky, neni uplne na 5 minut.. ale tezko rict.

    a navrat do reality (a uprimne to nevypada jako text, ktery prosel pravni kancelari): Názory autorů příspěvků se nemusejí shodovat s názory redakce. Zveřejněné články, příspěvky a komentáře necenzurujeme a neneseme za ně odpovědnost. Jestliže považujete některý z příspěvků za porušení autorských práv či jinak poškozující vaše osobní práva oznamte nám to: e-mail: info@navratdoreality.cz
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam