• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    HARDY: Dosah = Počet lidí, kterým se váš příspěvek zobrazil. (může být placený a neplacený, dělí se taky na fanoušky a nefanoušky) // Zaujetí = lajky, komenty, sdílení i rozkliknutí (např. u fotky) // trochu nevím, co je "osloveno" - kde to vidíš? mám FB v angličtině, tak jsem si to teď přepnul do češtiny, ale "osloveno" tam nějak nevidím?

    Dosah = (Post) Reach, Zaujetí = Engagement (oboje na úvodní stránce Insights)... Osloveno?
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    EVZENECEK: ahoj, no ono to vzdycky chvili trva nez se ta reklama rozbehne. Jak dlouho trvalo nez se to rozjelo? jako tam si musis davat pozor na AM/PM, ale takovej bug co rikas podle me neni :)
    HARDY
    HARDY --- ---
    Ahoj, mohl by mi, prosím, někdo krátce vysvětlit, co znamenají jednotlivé pojmy "osloveno, zaujetí a dosah"?
    Rozumím tomu tak, že "osloveno" je počet lidí, kterým se post zobrazil na jejich zdi, "zaujetí" je počet lidí, kteří kliknuli na daný příspěvek nebo odkaz, ale nerozumím tomu "dosah".
    A pak ještě nerozumím jaktože, když jsem postoval odkaz, který měl zaujetí cca 40% počtu příznivců stránky, ale žádné liky ani komentáře, jak se stalo, že "dosah" byl cca 200% počtu příznivců.
    Nerozjíždím nic marketingového, je to jen zájmový okruh, ale stejně by mě to zajímalo, co ty statistiky vlastně vyjadřují.
    EVZENECEK
    EVZENECEK --- ---
    Mám v reklamním účtu na FB české časové pásmo a nyní je okno, kdy mi má běžet kampaň. Ukazuje jí to jako aktivní, ale přijde mi, že se stále nerozběhla.
    Při nastavování jsem ale myslím někde zahlédl, že FB ukazoval čas, který by v nastaveném pásmu měl být, ale byl špatně.
    Máte někdo zkušenosti s tím, že by tam byl nějaký bug?
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    Jeste jednou bych zopakoval svuj dotaz, neznate nekoho dobreho programatora, ktery umi dobre pracovat s Facebook API?
    JAKUBMACH
    JAKUBMACH --- ---
    Jak pise Michal Illich: Michal Illich Hate nehate, ve spouste veci ma pravdu ;-)
    JAKUBMACH
    JAKUBMACH --- ---
    Adame, ten odkaz je na diskusi, do ktere jsem byl cilene prizvan ostatnimi, abych rekl nazor. Ten jsem rekl, a jeho obsah je regulerni analyzou nikoliv hatem, byt jsem v ni kriticky k one ohlasene akvizici. Ze byl soucasti akvizice i Pepa, to jsem hodnotil negativne prave proto, ze si Pepy vazim a beru ho jako odbornika jehoz kvality jsou nekompatibilni s osobnimi kvality JR. No a ty to cele prekroutis presne obracene.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JAKUBMACH: ale souhlas, pojďme se bavit o práci a ne o tom, kdo má jaké bábovičky a podobně.
    JAKUBMACH
    JAKUBMACH --- ---
    Kluci, ja se necertim, ale Adam vzdycky utrousi neco, co neni proste pravda. Nerozumim tomu. Kdy ja hatoval Pepu Slerku proboha? Ja ho mam naopak rad a docela pravidelne ho i retweetuju ;-) A to se Socialbakers, pokud jsi Adame nepochopil, tak je vzajemne, vetsinou vyvolane prave Socialbakers a vetsinou v legraci (az na vyjimky). Navic to byly v minulosti asi dve flame war, ktere stoji za rec, nic vic. Nechapu Adame proc se snazis vyvolavat dojem, ze jsem nejaky hater. Naopak muj osobni postoj je optimisticky, prejici a pomahajici. Obden pomaham ruznym firmam zdarma a ta nalepka hater je fakt uplne mimo.

    ZoomSphere je vybiran firmami mimojine prave za perfektne zvladnute customer care. Proto si jej jako nastroj pro reakce na SS vybiraji velke firmy. Mohu pokracovat dalsimi ala Tesco, J&T, Eset, ... co se tyce CR a SR, tak v teto oblasti je ZS uz nejpouzivanejsim nastrojem.

    Chapu, ze pred rokem rozdil ASI a ZoomSphere nebyl tak zretelny. To je pravda, kterou nevyvracim. Ale za ten rok se stalo mnohe. Aktualne mame neverejne k dispozici novou verzi (nebo spise novy produkt) a ta se sakra hodne libi. Brzy posoudite i vy.

    Tak a ted uz opravdu jine tema prosim
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JAKUBMACH: budiž ti přáno. asi víš, že jsem vždycky byl toho názoru, že je dobře, že je tady konkurence a jsem rád, že je víc úspěšných českých projektů - a s tím souvisí, že tvoje vystupování proti SocialBakers (o jejich slabých místech samozřejmě vím a nemám zapotřebí to tu rozebírat) i konkrétním lidem jako Josef Šlerka (id BARD) je prostě "nepříliš konstruktivní" (když budu velmi zdvořilý). vítej na Nyxu, jistě tady budeš moci přispět radou i pomocí. jen bych doporučoval začít možná jinak než "náš projekt je bezkonkurenční", v místních diskusích jsou na to občas lidi hákliví.
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    JAKUBMACH: aha tak koukam, že to používá k publikaci. Ano to uznávám, že proto má Zoomsphere v portfoliu operátory :) Já se bavil hlavně o Costumer Care
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    JAKUBMACH: No tak asi tady necháme poměřování pindíků, ne? Já i Adam jsme sdíleli své zkušenosti. Jasně Zoomsphere se posouvá a je to skvělé a taky Vám fandím. Uznávám SI je v takové hibernaci a podpora je špatná, ale když jsem si naposled porovnával zmínky (min. půl roku zpátky) tak mi o prostě z čistě subjektivního pohledu dávalo pro mé potřeby relevantnější zmínky. A ohledně O2, kdy přestalo používat Brand Embassy? Na práci v teamu pro odpovídání na SM kanálech je to prostě výborná volba a Zoomsphere mi v tom nevyhovoval. Je to tu o osobních názorech, tak se nemusíme hned čertit, ne?
    JAKUBMACH
    JAKUBMACH --- ---
    No Adame na veci to nic nemeni, ze jsme spolu nikdy nejednali. Zkusenosti dalsich lidi? To je jako pokus c.2? Adame, jestli SM sledujes, tak vis, jak super ohlasy mame na nas support a ze ten support dost casto vykonavam osobne. Jsem rad, ze si vazis nasi prace ;-)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JAKUBMACH: Jakube, nepíšu "špatně", ale "těžko", což je myslím pochopitelný rozdíl. nejde jen o mě, ale o zkušenosti dalších lidí. a tvůj mail "dejte nám FB Ads API, díky", který jsi poslal na ROI Hunter - na to náš CEO koukal jako na totální WTF. to není nic osobního, vážím si tvé práce a Zoomsphere jsem často doporučoval (však to byl i případ Fanty, kde to nevyšlo nikoli proto, že bych nechtěl, ale proto, že nakonec jim z centrály nadiktovali jiné řešení).
    JAKUBMACH
    JAKUBMACH --- ---
    Adame, píšeš, že se se mnou špatně jedná. No to je docela zajímavá zpráva, když jsme spolu nikdy nejednali :-)
    JAKUBMACH
    JAKUBMACH --- ---
    Co se týče monitoringu, tak je ZoomSphere bezkonkurenční. Právě proto, si ZoomSphere zalicencovali i speciální webové monitoringy pro subdodávky dat. Ataxo je mrtvý projekt už pár let. Nijak se nerozvíjí. ZoomSphere má interní tým, který KAŽDÝ den doplňuje do systému podporu dalších a dalších zdrojů, na požadavek zpracuje i naprosto marginální zdroje.

    Co se týče customer care jehož součástí je i odpovídání na dotazy, tak BE je slušná volba, ale ZoomSphere také, proto si ho na CC vybraly firmy alá O2, IKEA, Česká Spořitelna a hafo dalších.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMM: respektive, zdá se, že Business Manager není podmínkou. někdo to má, někdo ne.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    dobrý tip od Jendy Perly... zkuste mrknout na tenhle odkaz, podle mě, pokud máte Business Manager, FB přepnutý do angličtiny a jdete z desktopu, máte nezanedbatelnou šanci, že se dostanete na formulář pro změnu názvu FB stránky. tak schválně, jo nebo ne?

    https://www.facebook.com/help/contact/221445081367260
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    OPTYK: plánuju to asi na konec ledna v Praze. dám co nejdřív vědět.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam