• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    DUBPRINCESS
    DUBPRINCESS --- ---
    Ahoj,
    mám dotaz ohledně skupin (ne vlastních, ale cizích diskusních, kam chci přispívat jako page): Jak se připojit ke skupině jako Fan Page, pokud v ní již jsem jako soukromá osoba? Víte? Musím skupinu neprve opustit jako soukromý profil a pak se do ní dostat znova se svou Fan Page?
    Nikde nevidím možnost se překliknout z osobního profilu na stránku. A to i u těch skupin, které povolují členství Fan Pages.
    Hledala jsem i návody, ale nic y toho, co jsem našla, neodpovídá přesně na tento dotaz...
    Děkuji!
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    CEEFA: FB a TW jsou na tom podle mě snad ještě hůř a display network nejhůř.

    Respektive, tady nějakej David Zapletal (uh?) píše, že nový pole fraudu jsou audio reklamy ;) https://www.thedrum.com/opinion/2021/08/06/ad-fraud-invades-audio-here-s-what-marketers-can-do-protect-themselves-and-their
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    ADAMM: ok dik za link, proctu... ja mel za to, ze se to ve velkym tyka spis googleads, ale asi omyl :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    CEEFA: no podle mě to je docela velký téma ;) mám dojem, že to bylo téma nějaké přednášky na Marketing Festivalu, ale nedaří se mi to teď najít. ale je toho hafo: https://www.computerweekly.com/news/252495011/Click-fraud-levels-reach-new-heights-in-pandemic
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    TBC: imho zadnou :) ono to podle me fakt neni dneska zadny extra tema, i na tom linku, co si posilal, to prezentujou jako obranu pred nechtenymi kliky, coz je podle me zvlast v mobilni reklame vetsi tema nez nejaky roboti...
    TBC
    TBC --- ---
    CEEFA: aha, ja se v tom vubec nevyznam, a snazim se v tom lehce dezorientovat. obecne mam focus na to zjistit, jakou ma facebook obranu proti ruznym robotum na clickani na reklamu (z pohledu napriklad eliminovat nezadouci naklady generovane timto mechanizmem apod)
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    TBC: aha, taky diky, ale teda podle toho linku se jedna jen o reklamy v Audience Network
    TBC
    TBC --- ---
    CEEFA: diky za info, ty dve vteriny jsem nasel zde: https://www.facebook.com/audiencenetwork/news-and-insights/reducing-unintentional-clicks - sekce Utilizing Signals About Intentional Clicks
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    TBC: to s tema 2s slysim poprvy... ono zalezi, na co optimalizujes, kdyz na klik, tak proste uctujou za klik, kdyz na zobrazeni cilove stranky, tak se musi ta landing page plne nacist, nez te zauctujou, ale ze by ta navsteva musela trvat aspon 2s, to fakt slysim prvne
    TBC
    TBC --- ---
    Tušíte na jakym princiui funguje eliminace (neplaceni/vylouceni) klikani na facebook ad nejakym botem.... nekde jsem cetl ze pokud je pak pobyt na strance mensi nez 2s, tak se to nepocita.. ale pokud nekdo krom cliku pridat klik na nejakou stranku atd, jak se to s tim vyporada?
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    JEREMIUS: proc se ptas?
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    to je nejaka skvela novinka, ze pokud clovek u eventu nevyplni odkaz na prodej vstupenek, tak to FB povazuje za akci zdarma?
    AETHER
    AETHER --- ---
    Taky vám teď nic nefunguje? Notifikace přeskakují o řády v průběhu minut (chvíli je tam 104 nových, pak 5, pak 120 - po rozkliknutí reálně těch pět), půlka kliknutí vede na neexistující stránku, reklama se spouští se zpožděním...
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    FERRENC: Tak už jsem to asi dogooglil, jedná se o Email mkt tool v Business manageru. Dokázali byste mi pls poradit nějakou dobrou customer care platformu, která by spravovala FB i Emaily pohromadě? Díky moc za tipy.
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    Ahoj všem, nevíte pls k čemu je záložka Email v Inboxu FB page? Díky moc.

    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SHEEPSCALP: je to podle rozjebaný dlouhodobě :(
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    Whistleblower evidence leaves Zuckerberg speechless at hearing.
    https://www.youtube.com/watch?v=o1MZOtKYnfM
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    Vim, ze odpoved zni na 99,9% ne, ale i tak to zkusim: existuje nejaka sance, jak zjistit majitele FB pixelu podle ID?
    RUDIE
    RUDIE --- ---
    Nezkoušel dneska někdo dělat reklamu v BM?
    Poměrně mě zaskočila nová úprava cílení, kde když si vyberu v connections fanoušky stránky, tak je odhadovaný reach > 10... a to i v případě, že se jedná o FB Page stránku, která má 100k fans :D

    Jako pokud by to fungovalo, tak to teoreticky vypadá jako zlepšení pro lidi, co běžně nepracují s vytvářením audiences, ale bohužel to (nepřekvapivě) nefunguje...

    SHEEPSCALP
    SHEEPSCALP --- ---
    Hoj, nemáte někdo od tohohle týdne problémy s vyhledáváním lidí/zákazníků v inboxu stránky?

    Ode dneška mi hledání podle jmen nejde vůbec, přes fulltext (search in conversation) to občas uživatele najde, ale po rozkliku konverzace nenaběhne.

    Budu rád, i když mi někdo potvrdí, že je u něj vše ok, abychom se kdyžtak povrtali v nastavení. Díky.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam