• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Nevim, jestli jste to zaznamenali, tak to tu zanoncuju - raidy se trosku zmenili. Delka uploadu uz nejsou nasobky 100 ale nasobky 80. Pokud raidujete hrace na nizsim levelu nez mate vy, tak se cesta nasobi dvema (nevim jestli za kazdy level nebo jen jednou). Vyteznost ukradnutych nodu je stack agenta * 5. Funguje to i pro kopie (pirate skill Copy), ale ty maji maximalne stack 1.
    ESY
    ESY --- ---
    jinak moji agenti uz taky nechaj lidi z nyxu a jejich nody napokoji :D
    a jen pro informaci, ted krasne chipla db:D
    MATASX
    MATASX --- ---
    Tak a moji agenti už by neměli nikomu z klanu ublížit ani mu sebrat node :)
    ESY
    ESY --- ---
    TENCOKACISTROMY: v pohode to je proste aby jsme si nenicili agenty nody atd :] casem zacnem poradat poradny raidy, budem si pomahat pri obrane atd.. :]
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Ja se read pridam. Ale ted se bohuzel musim venovat placenymu programovani :(.
    ESY
    ESY --- ---
    jiunak na nastence je link od matasx :]
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    FRONEMA: Jo, seizure je u me horky kandidat na vyzkouseni meho noveho "AssasinPirate".
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    FRONEMA: stavim proti tomu
    Fronema ClassLibrary1.Bojovnik2(2,1) 48/48 bytes Now
    Fronema ClassLibrary1.Bojovnik2(2,2) 48/48 bytes Now
    Fronema ClassLibrary1.Bojovnik3(3,1) 72/72 bytes Now
    Fronema ClassLibrary1.Bojovnik3(3,2) 72/72 bytes Now
    Fronema ClassLibrary1.Bojovnik4(4,1) 96/96 bytes Now

    a ted uz jen budu sledovat jak se rezou :) prijimam sazky... :)
    ESY
    ESY --- ---
    ja se dnes dal do prepisovani agentu takze k veceru budu snad rdy :]
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    a taky navrhuju nejaky hromadny raid... na to staci attack/defend


    zrovna jeden jednohracovej jde na me ..

    Player Agent ETA
    Attacking agents - Incoming - (6 agents, 286/286 bytes)
    seizure seizure.Gr1d.Agents.Anaxagoras(1,2) 22/22 bytes 59 ticks
    seizure seizure.Gr1d.Agents.Anaxagoras(1,4) 22/22 bytes 59 ticks
    seizure seizure.Gr1d.Agents.Russell(2,1) 44/44 bytes 59 ticks
    seizure seizure.Gr1d.Agents.Russell(2,2) 44/44 bytes 59 ticks
    seizure seizure.Gr1d.Agents.Quine(3,1) 66/66 bytes
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    ESY: s kolekci souhlasim, imho nejjednodussi reseni,
    ESY
    ESY --- ---
    MATASX: univerzalni.. jednoducha vec je drzet si kolekci friendly guidu...


    TENCOKACISTROMY: jj o dynamic jsem premejslel :]
    MATASX
    MATASX --- ---
    Tak někdo napišete nějakej univerzální kód, kterej to bude řešit a všichni ho pak jen použijí ... :)
    ESY
    ESY --- ---
    MATASX: spis si prozacatek do kodu dat at neutocime vubec na spratelene agentya nezabirame spratelene nody ;] proste aby se nestalo ze nekdo znas bude druhymu skodit:]
    MATASX
    MATASX --- ---
    Co takhle udělat malé spiknutí? Stačí aby jsme všichni dali do kódu ze agenti nebudou utocit na jine agenty ve stavu raiding a v jeden okamžik posleme vsichni svoje agenty na nektereho z leaderů (akorát pozor aby někdo neměl base ve stejnym segmentu, aby jsme měli všichni stejný počet upload ticků)?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    MATASX: To se da vyresit bud pres "dynamic" keyword (C# 4.0) a nebo pres Late-Binding poskytovanej VisualBasicem (Microsoft.VisualBasic.*).

    Problem je ziskat instanci agenta od jineho hrace.
    MATASX
    MATASX --- ---
    MATHEW_ER: To nejde, museli by oba ukazovat na stejnou sdílenou knihovnu aby seděly typy.
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    Ja teda jen sleduju a nehraju, ale pokud si na toho ciziho agenta muzete nejak sahnout, tak neslo by treba jen implementovat nejaky prazdny INyx interface?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: V tom pripade jeste potrebujes logovat, zda na tebe dotycnej agent v posledni dobe neutocil (OnAttacked".

    Ja kdyz jsem premital nad tim, jak vsechny tyhle veci osetrovat, tak mi to prislo fakt dost komplexni i pro tu malou trosku moznosti, co se tam da delat.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: Jo, to raiding/defending zni dobre. Jenom to chce mit jistotu, ze to pouzivaj oba ;-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam