• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game

    Programujeme agenty pro gr1d.org!


    http://www.youtube.com/watch?v=3XZ9-_EgisE

    Registrovaní nyx hráči:


    Gr1d leader:
    TcKs - Level 6 Pirate based in Shanghai Port District

    Level 6:
    Fronema - Pirate based in Shanghai Port District
    Matasx - Hacker based in Shanghai University District
    SUK - Engineer based in Shanghai University District
    Pjotr - Hacker based in Old Wujiaochang

    Ostatní:
    AlphaTeam - Level 5 Engineer based in Jian Guo Men Wai
    Goshewan - Level 4 Pirate based in Port Nordkyn

    Neaktivní ?
    Esy - Level 6 Racketeer based in Henan Minority
    jachymko - Level 5 Engineer based in Shanghai Port District
    VirtualVoid - Level 3 Engineer based in HITEC City
    Neurolog - Level 2 Hacker based in Chuy River Traders

    Dočasně vyřazeni z klanu: SUK

    Kód pro ty, kteří se chtějí podílet na Clanu lidí z nyxu... poskytl Matasx
    Kdo chce, nechť použije tohle, kdo ne použije svoje :] a kdo nehce hrát společně ať řekne :]]

    Aktuálně

    Zbývají poslední dny do ukončení soutěže. Podporujeme TcKs.
    rozbalit záhlaví
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    MATASX: To je sice zapis stejny jako lambda vyraz, ale vysledkem je zakompilovanej IL kod v normalni anonymini metode. Muzes si to zkontrolovat pres reflector.
    MATASX
    MATASX --- ---
    TENCOKACISTROMY: A co tohle?
    C# | var lambda = (Predicate<bool>)(x => x);
    http://pastebin.com/kitaMucW
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    MATASX: nevim, ja jsem zadal o whitelistovani techhle
    >System.MulticastDelegate,System.IAsyncResult,System.AsyncCallback,System.Delegate
    a dozvedel jsem se
    >Pjotr, none of your requests will be granted unfortunately :( because they risk breaking the threading model
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    MATASX: Ne, lambda byraz je lambda vyraz. A z lambda vyrazu je mozno vytvorit delegata pres metodu ".Compile()".
    MATASX
    MATASX --- ---
    TENCOKACISTROMY: "Delegaty nejso povoleny? Hmm, to bude nejspis kvuli jejich schopnosti ".BeginInvoke" :P"
    To se mi nezdá, takové lambda výrazy jsou povolené - a lambda je delegát se vším všudy. O,ó
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Tak uz narazim na nektere z klanu. Budu muset udelat trochu sofistikovanejsi vyhybani se zabranym oblastem.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: To be nedavalo smysl.
    Ale muzu to vyzkouset. Dam si jmeno groupy do vypisu a uvidime.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: a ja jsem zas nekde zahlidnul, ze jmeno grupy se agentum nastavuje jenom pri startu a pak uz se nemeni. Ale overeny to nemam.
    ESY
    ESY --- ---
    TENCOKACISTROMY: to uz jsem psal i ja ;] jen cekam az root udela tlacitko an rename group, jinak je to neuveritelny srani a radsi zmenim v kodu a dam upgrade all :]
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    btw. Fronema mela dobrej napad na ovladani agentu pres zmenu nazvu Groupy.
    Pri kazdym ticku by si agent kontroloval co ma v "agentUpdate.Group" a pripadne to zpracoval.

    Napriklad, kdyz by tam bylo "addToClass 'Goshewan'", tak by se pridal 'Goshewan" do kolekce spratelenych hracu. Atd ...

    Myslim, ze to je peknej workaround :)
    ESY
    ESY --- ---
    GOSHEWAN: ja si te naimplementuju doma :] tak jenom aby ses nevztekal kdybych te omylem snedl :D
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Uz implementuju rozpoznani spratelenych dusi (;
    ESY
    ESY --- ---
    PJOTRIK: ja si vecer dal raid za 3220 nodu :]]
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: tam je spis problem, ze jsem to nechal pres noc a dneska to tikalo zrejme dost rychle, takze celkem dlouho po skonceni raidu agenti necinne stali
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Musis si to prepocitat. Zalezi na stacku raidujicich agentu a vzdalenosti cile. Ja mam napriklad u lvl#1 agentu stack 27. Takze kdyz boj bude trvat jen do cca 25 ticku, tak se mi je vyplati posilat na hrace do vzdalenosti 80 ticku, jinak je efektivnejsi je nechat claimovat. Ale u lvl#3 a vys to uz je mnohem lepsi.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: Pridas se k nasemu klanu ;)? Ale beda ti, jak na me zautocis! ;D
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: no tak nejak to prepisu, ale napred se k tomu musim dostat, zejo. Ve chvili kdy jsem to zjistil, tak uz nebyl cas.

    Raidovani funguje, dneska pres noc jsem dal uspesnej raid asi za 1000, ale stejne se mi ten cil behem noci jeste vzdalil. Je to sice sranda, ale efektivni vyuziti casu to neni
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Prosim o registraci...

    Goshewan - Level 2 Pirate based in Port Nordkyn
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    ESY: 1 exp za uspesnej utok. Vzhledem k tomu, ze za 1 zabranej node je taky 1 exp, tak mi to pripada jako malo efektivni.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Delegaty nejso povoleny? Hmm, to bude nejspis kvuli jejich schopnosti ".BeginInvoke" :P. Nicmene proc jsi teda nepouzil Observer design pattern?

    btw. to jako vazne chces vypinat i do areny? Proc? Jestil chces udelat task "Arena domination", tak se muzem domluvit a vypadnout tam odsad. Ale proc to vypinat uplne? Imho mnohem lepsi varianta je si v arene nacvicit kooperaci nasich agentu, ktery pak budeme moct vyuzit pri raidovani. Tot muj nazor.


    btw. nevite jestli je uz opraveny raidovani? Resp. ten bug s odnesenim si pouhych 5 nodu za jednoho agenta?
    ESY
    ESY --- ---
    PJOTRIK: aspon vic expu :]]
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam