• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Takze je raid zase rozbity :(?
    MATASX
    MATASX --- ---
    PJOTRIK: Jenže lidi to tak prostě hrajou.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    MATASX: coz je ovsem vyuzivani nedodelku, tudiz cunarna...
    Me dneska typek vychytal behem spanku, ale dostal za kazdyho agenta jenom pet nodu chudak
    MATASX
    MATASX --- ---
    Lidi, kdyby na vás někdo šel tak si na danou dobu prostě nastavte údržbu a on chcípne hned jak dorazí.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Ja ho chvilku zkousel a pak jsem se radeji vratil k direct. Kazdopadne o nem stale uvazuji, treba bude cas se na to podivat poradne.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: Tak Deferred styl jsem ani nezkousel. Docela by me zajimalo, jak to ma v tom runtime-u implementovany vzhledem k maximalni dobe trvani.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Ja mel na mysli ten Deferred styl, pri kterem hazis akce do fronty a soucasne dostavas notifikace Tick, OnArrived, OnAttacked a podobne.

    Jde mi o to, ze si nechci se svymi farmari prekazet pri zabirani nodu a tak si navzajem komunikuju, kam chci zrovna jit:
    Odpovedi mi je bud "OK", "OK, sice jsem tam sel, ale ty to mas bliz" a nebo "uz tam jdu ja a mam to bliz". Nacez si tu nodu dam v poslednich dvou pripadech do privatniho blacklistu, abych tam uz nechodil (prijemcem/odesilatelem). A navic bych rad umel zrusit svuj Move, pokud to ma nekdo bliz nez ja a uz je treba na ceste.

    Tusim, ze vzhledem k poctu neobsazenych nodu to je zatim asi zbytecne (sic vetsinou najdu hned sousedni nodu, ke ktere to nikdo mit bliz nebude), ale proc to nemit sofistikovanejsi...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: Nevim o zadnem zpusobu jak to udelat. Kdyz volas nejakej skill, tak ten kod ceka na jeho splneni a pak teprve jde dal. Mozna by se to dalo nejak ohackovat pres ziskani jineho agenta a na nem zavolani skillu Wait(), ale pokud by to fungovalo, tak by to byl spis podvodny vyuziti bugu ve hre.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Dotaz - lze nejak zrusit aktualni akci (ktera by treba trvala jeste X ticku, ale mezitim jsem zjistil, ze uz neni optimalni)? Predpokladam, ze ne, ale radeji se zeptam.
    SUK
    SUK --- ---
    Heledte. Jestli me mate v "klanu" tak zatim z kodu odeberte. Ted mi agenti jenom syslujou nodiky, ja budu mit brzo zkousku a tak budu spis pracovat na ni nez na gridu.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    MATASX: To je sice zapis stejny jako lambda vyraz, ale vysledkem je zakompilovanej IL kod v normalni anonymini metode. Muzes si to zkontrolovat pres reflector.
    MATASX
    MATASX --- ---
    TENCOKACISTROMY: A co tohle?
    C# | var lambda = (Predicate<bool>)(x => x);
    http://pastebin.com/kitaMucW
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    MATASX: nevim, ja jsem zadal o whitelistovani techhle
    >System.MulticastDelegate,System.IAsyncResult,System.AsyncCallback,System.Delegate
    a dozvedel jsem se
    >Pjotr, none of your requests will be granted unfortunately :( because they risk breaking the threading model
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    MATASX: Ne, lambda byraz je lambda vyraz. A z lambda vyrazu je mozno vytvorit delegata pres metodu ".Compile()".
    MATASX
    MATASX --- ---
    TENCOKACISTROMY: "Delegaty nejso povoleny? Hmm, to bude nejspis kvuli jejich schopnosti ".BeginInvoke" :P"
    To se mi nezdá, takové lambda výrazy jsou povolené - a lambda je delegát se vším všudy. O,ó
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Tak uz narazim na nektere z klanu. Budu muset udelat trochu sofistikovanejsi vyhybani se zabranym oblastem.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: To be nedavalo smysl.
    Ale muzu to vyzkouset. Dam si jmeno groupy do vypisu a uvidime.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: a ja jsem zas nekde zahlidnul, ze jmeno grupy se agentum nastavuje jenom pri startu a pak uz se nemeni. Ale overeny to nemam.
    ESY
    ESY --- ---
    TENCOKACISTROMY: to uz jsem psal i ja ;] jen cekam az root udela tlacitko an rename group, jinak je to neuveritelny srani a radsi zmenim v kodu a dam upgrade all :]
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    btw. Fronema mela dobrej napad na ovladani agentu pres zmenu nazvu Groupy.
    Pri kazdym ticku by si agent kontroloval co ma v "agentUpdate.Group" a pripadne to zpracoval.

    Napriklad, kdyz by tam bylo "addToClass 'Goshewan'", tak by se pridal 'Goshewan" do kolekce spratelenych hracu. Atd ...

    Myslim, ze to je peknej workaround :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam