• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game
    ESY
    ESY --- ---
    olol :DD
    vcera....
    7:41:36: seriosly
    7:41:41: please stop attacking me
    7:43:43: what did i do to you to cause you to constantly constaly attack me
    7:43:43: ?
    7:43:52: Attack someone else for achange

    dnes :DDD [ chudak i vstal :DDDDD aby me to napsal :D ]
    1:05:57: elfin24 signed on (Online)
    1:05:59: why?
    1:06:00: why attack me
    1:06:16: please stop atttacking me!
    1:06:42: no def, easy target. nothing else :]
    1:07:14: I put up defence
    1:07:19: and your agents kill me off anyway
    1:07:25: please just stop attacking me you asshole


    tak jsem se snim domluvil at nedava zadnej deff a zemu dam par dni pokoj :DDD

    takze dpocitam ze ho kazdej zvas alespon dvakrat zraiduje:]]] je off od cca 22 - 6 rano :] nedava defend prez noc takze vsichni nanej!:]]]
    ESY
    ESY --- ---
    MATASX: to ze lidi vyuzivaj bugu me nedonuti delat to taky tak :D mam svoje metody a ty jsou cisty jak detska prdelka pred posranim :]] a i moje pozice v tom to ukazuje:D
    ESY
    ESY --- ---
    FRONEMA: r00t je nejvetsi pohodar:]
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Root se vyjadril, ze se mu taky nelibi ze nejde pouzivat yield a ze s tim neco udela. Ale nema to vysokou prioritu.

    Ja ted zjistil, ze nejde pouzit C# 4.0 "dynamic" a ani VB.NET late-binding, kvuli tomu ze to prijima argument typu "System.Type" :/. Tak holt budu muset vymyslet neco chytrejsiho ...
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    a sakra, myslim ze muj osud je zpeceten
    Your agent ClassLibrary1.Bojovnik5,5,1 caused a StackOverflow in root@gr1d.org(Gr1d.root.David_L_Lightman(1,1))
    :)
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    Jinak se omlouvam vsem co ode me dostali utoky, uz konecne nahravam agenty kteri na nyxaky nebudou utocit
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    to whitelistovani typu je dost neprijemny... ted koukam ze nejde pouzit ani yield return :-(
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: Ja dostavam i kopie.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Delam neco spatne nebo mi IDeck.GetInitialisedAgents<IAgent>() vraci pouze NEkopirovane agenty? Jinak receno - jak se dostanu ke svym kopiim?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    MATASX: Vzhledem k tomu, ze kazdej den nekde neco funguje ci nefunguje ci funguje blbe ci funguje jinak, tak vubec nemam ambice se nejak zvlast snazit dostavat se nekam vysoko za kazdou cenu. Si spis chci vychytat AI, abych pak v dobe kdy to pojede tak jak to ject ma, byl uz v pohode a resil celkovou strategii a ne "jak najit jineho agenta".
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: bud raid, nebo ten report. pochybuju ze bych mu vsechny agenty vykuchal pred smrti tesne na 1
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Takze je raid zase rozbity :(?
    MATASX
    MATASX --- ---
    PJOTRIK: Jenže lidi to tak prostě hrajou.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    MATASX: coz je ovsem vyuzivani nedodelku, tudiz cunarna...
    Me dneska typek vychytal behem spanku, ale dostal za kazdyho agenta jenom pet nodu chudak
    MATASX
    MATASX --- ---
    Lidi, kdyby na vás někdo šel tak si na danou dobu prostě nastavte údržbu a on chcípne hned jak dorazí.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Ja ho chvilku zkousel a pak jsem se radeji vratil k direct. Kazdopadne o nem stale uvazuji, treba bude cas se na to podivat poradne.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: Tak Deferred styl jsem ani nezkousel. Docela by me zajimalo, jak to ma v tom runtime-u implementovany vzhledem k maximalni dobe trvani.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Ja mel na mysli ten Deferred styl, pri kterem hazis akce do fronty a soucasne dostavas notifikace Tick, OnArrived, OnAttacked a podobne.

    Jde mi o to, ze si nechci se svymi farmari prekazet pri zabirani nodu a tak si navzajem komunikuju, kam chci zrovna jit:
    Odpovedi mi je bud "OK", "OK, sice jsem tam sel, ale ty to mas bliz" a nebo "uz tam jdu ja a mam to bliz". Nacez si tu nodu dam v poslednich dvou pripadech do privatniho blacklistu, abych tam uz nechodil (prijemcem/odesilatelem). A navic bych rad umel zrusit svuj Move, pokud to ma nekdo bliz nez ja a uz je treba na ceste.

    Tusim, ze vzhledem k poctu neobsazenych nodu to je zatim asi zbytecne (sic vetsinou najdu hned sousedni nodu, ke ktere to nikdo mit bliz nebude), ale proc to nemit sofistikovanejsi...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: Nevim o zadnem zpusobu jak to udelat. Kdyz volas nejakej skill, tak ten kod ceka na jeho splneni a pak teprve jde dal. Mozna by se to dalo nejak ohackovat pres ziskani jineho agenta a na nem zavolani skillu Wait(), ale pokud by to fungovalo, tak by to byl spis podvodny vyuziti bugu ve hre.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Dotaz - lze nejak zrusit aktualni akci (ktera by treba trvala jeste X ticku, ale mezitim jsem zjistil, ze uz neni optimalni)? Predpokladam, ze ne, ale radeji se zeptam.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam