• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game
    ESY
    ESY --- ---
    rek bych ze to zajima vsechny nas tady :]]
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Vyborne :), budu pokracovat.
    SUK
    SUK --- ---
    TENCOKACISTROMY: Me to zajima urcite!
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: jo, posilej to sem
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Hele, kdyz se pisu ty ruzny "objevy" o gr1du (napr. ten prostor) - zajima to tu nekoho :)? Ja se s vama rad o ty informace podelim, ale zase to tu nechci plnit nezajimavejma prispevkama.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    On ma root totiz aktivovanej google alert na "gr1d" :).

    FRONEMA: Ve chvilich volna si to necham prelozit, at vidim co mu to pise. To jsem fakt zvedavej :D.
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    lol... ale v co to musel translator pretvorit...
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    hele, ona je ta diskuze otevrena i zvenci :-o nam to tady root procita :-)
    ESY
    ESY --- ---
    PJOTRIK: moje chyba :] v kodu to tak mam :]
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    ESY: tak to muzes jeste vylepsit, wall ted funguje i na sousedni pole.
    ESY
    ESY --- ---
    TENCOKACISTROMY: ja mam jednoduchou if lvl =>4 useskill.wall(node.enemyAgents) :DD
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    ESY: Covece, ja ti nevim. Mrtvoly jsem zacal vychytavat az dneska a vychytal jsem jednu. Ted jdu na druhou a rano pujdu na dalsi. Ale zbytek jsem ziskal claimovanim (takze jsem se o to ani moc nestaral).

    Spis ted resim efektivni strategii na defendovani, pac je jen otazka casu, nez to na me nekdo posle poradne :P.
    ESY
    ESY --- ---
    TENCOKACISTROMY: dokud nebude vychytany raidovani tak ja nehraju :] me to nebavi nicit mrtvoly.. ale zase me enbavi agent vo ma fade a ja se mu tam prochazim...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Konec ma byt myslim 17. unora. A nehazejte filnty do zita, koukal jsem na ostatni sektory a je tam jeste silene volnyho mista a je tam docela dost neaktivnich lidi (raid temer bez prace).
    SUK
    SUK --- ---
    A pokud nebudu na prvnich mistech (coz nebudu :D ) tak bych se taky obetoval
    SUK
    SUK --- ---
    Kdy nastava konec?
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Konec bude za dlouho (:

    Dnes hlasim cca 7K naraidovanych nodu (a jeste neni konec).
    ESY
    ESY --- ---
    jinak vyhlasuju pro zdejsi hrace, uz jsem to rikal matasxovi... Ale pokud nekdo zvas pred koncem bude na prvnich mistech daruju vsechny nody :] a vsechny agenty poslu na def :]]
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Kdybyste nekdo chtel vedet jak vypada prostor pro raid/defend:

    [Layer, Row, Column] => Exits.Value /*=node*/
    [0,0,0] => [1,0,0];[1,1,0];[1,1,1]
    [1,0,0] => [1,1,0];[1,1,1];[0,0,0];[2,0,0];[2,1,0];[2,1,1]
    [1,1,1] => [1,0,0];[1,1,0];[0,0,0];[2,1,1];[2,2,1];[2,2,2]
    [2,0,0] => [2,1,0];[2,1,1];[1,0,0];[3,0,0];[3,1,0];[3,1,1]
    [2,1,1] => [2,0,0];[2,1,0];[2,2,1];[2,2,2];[1,0,0];[1,1,1];[3,1,1];[3,2,1];[3,2,2]
    [2,2,2] => [2,1,1];[2,2,1];[1,1,1];[3,2,2];[3,3,2];[3,3,3]
    [3,0,0] => [3,1,0];[3,1,1];[2,0,0]
    [3,1,0] => [3,0,0];[3,1,1];[3,2,0];[3,2,1];[2,0,0];[2,1,0]
    [3,2,2] => [3,1,1];[3,2,1];[3,3,2];[3,3,3];[2,1,1];[2,2,2]
    [3,3,3] => [3,2,2];[3,3,2];[2,2,2]
    
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Jo, jinak jsem nasel novej bug - kdyz jdete na Player -> Assemblies -> Reconfigure, a rekonfigurujete agenta kterej nekde bezi nebo crashuje, tak se okamzite dostane do stavu "Available".
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam