• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game
    ESY
    ESY --- ---
    PJOTRIK: moje chyba :] v kodu to tak mam :]
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    ESY: tak to muzes jeste vylepsit, wall ted funguje i na sousedni pole.
    ESY
    ESY --- ---
    TENCOKACISTROMY: ja mam jednoduchou if lvl =>4 useskill.wall(node.enemyAgents) :DD
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    ESY: Covece, ja ti nevim. Mrtvoly jsem zacal vychytavat az dneska a vychytal jsem jednu. Ted jdu na druhou a rano pujdu na dalsi. Ale zbytek jsem ziskal claimovanim (takze jsem se o to ani moc nestaral).

    Spis ted resim efektivni strategii na defendovani, pac je jen otazka casu, nez to na me nekdo posle poradne :P.
    ESY
    ESY --- ---
    TENCOKACISTROMY: dokud nebude vychytany raidovani tak ja nehraju :] me to nebavi nicit mrtvoly.. ale zase me enbavi agent vo ma fade a ja se mu tam prochazim...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Konec ma byt myslim 17. unora. A nehazejte filnty do zita, koukal jsem na ostatni sektory a je tam jeste silene volnyho mista a je tam docela dost neaktivnich lidi (raid temer bez prace).
    SUK
    SUK --- ---
    A pokud nebudu na prvnich mistech (coz nebudu :D ) tak bych se taky obetoval
    SUK
    SUK --- ---
    Kdy nastava konec?
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Konec bude za dlouho (:

    Dnes hlasim cca 7K naraidovanych nodu (a jeste neni konec).
    ESY
    ESY --- ---
    jinak vyhlasuju pro zdejsi hrace, uz jsem to rikal matasxovi... Ale pokud nekdo zvas pred koncem bude na prvnich mistech daruju vsechny nody :] a vsechny agenty poslu na def :]]
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Kdybyste nekdo chtel vedet jak vypada prostor pro raid/defend:

    [Layer, Row, Column] => Exits.Value /*=node*/
    [0,0,0] => [1,0,0];[1,1,0];[1,1,1]
    [1,0,0] => [1,1,0];[1,1,1];[0,0,0];[2,0,0];[2,1,0];[2,1,1]
    [1,1,1] => [1,0,0];[1,1,0];[0,0,0];[2,1,1];[2,2,1];[2,2,2]
    [2,0,0] => [2,1,0];[2,1,1];[1,0,0];[3,0,0];[3,1,0];[3,1,1]
    [2,1,1] => [2,0,0];[2,1,0];[2,2,1];[2,2,2];[1,0,0];[1,1,1];[3,1,1];[3,2,1];[3,2,2]
    [2,2,2] => [2,1,1];[2,2,1];[1,1,1];[3,2,2];[3,3,2];[3,3,3]
    [3,0,0] => [3,1,0];[3,1,1];[2,0,0]
    [3,1,0] => [3,0,0];[3,1,1];[3,2,0];[3,2,1];[2,0,0];[2,1,0]
    [3,2,2] => [3,1,1];[3,2,1];[3,3,2];[3,3,3];[2,1,1];[2,2,2]
    [3,3,3] => [3,2,2];[3,3,2];[2,2,2]
    
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Jo, jinak jsem nasel novej bug - kdyz jdete na Player -> Assemblies -> Reconfigure, a rekonfigurujete agenta kterej nekde bezi nebo crashuje, tak se okamzite dostane do stavu "Available".
    SUK
    SUK --- ---
    TENCOKACISTROMY: Aha, tak to pak jo. Ja mam skoro pseudonahodnej pohyb - pouzivam DFS. Takze ve chvili, kdy nikam nejde jit se musim vracet no. (o tom, ze mi neustale nekdo zere nody nemluvim, utoky nejsou zase tak casty - tead aspon nebyl pred 'vypadkem")

    Jinak ten tool: osklivy jsem myslel, ze musim proste parsovat webovku, radsi bych nejaky API (takovy to webovy jak umi .NET, kurna, nevzpomenu si jak se to jmenuje, fici to pres nejakej SOAP nebo cosi) pripadne rovnou nejakej plugin primo na serveru. Bylo by to asi prijemnejsi...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SUK: Ja mluvil o toolu :), tam je jedno jak moc pekny/osklivy to je, ne :)? Proste si v tom html das vyhledavat par slov, a kdyz se tam objevi, tak te to nejakym zpusobem upozorni (necham na tve predstavivosti).
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SUK: Pokud nebudu zapocitavat skilly jednotlivejch povolani (class), tak skutecne vic nejde. Trik je ale v tom, ze tvuj prumer bude nizsi nez 0.5 node/tick. Jednak se claim nemusi vzdy zdarit a jednak muzes prijit na node, kterej je uz tvuj.

    Kdyz budes mit pseudonahodnej pohyb (coz ma spoustu lidi a castecne i ja), tak se muzes dostat do situace, kde si zaclaimujes nody vsude kolem sebe a pak musis jit pres svoje nody nekam dal.

    Do toho zapocitej ztratu casu v pripade, ze na nekoho budes utocit. Dale cas na crash, launch (a nez si toho vsimnes) v pripade ze ti agenta nekdo sejme uplne.

    Cili ve vysledku mas rozhodne min nez 0.5 node/tick.
    SUK
    SUK --- ---
    TENCOKACISTROMY: Pomerne nevstricny webovy rozhranni ;) Sice to neni tak strasny jako treba facebook, ale uplne prijemny to taky nebude :) A hratky s regularnima vyrazama ted zrovna hodlam provozovat jeste horsi :D
    SUK
    SUK --- ---
    TENCOKACISTROMY: Kazdopadne, jak chces zvysovat claimnuty nody per sec? Vzdyt vic jak 0.5 to nejde, ne? :) (1 move, 1 claim)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SUK: Co ti brani si udelat tool, kterej to bude sledovat za tebe :)?
    SUK
    SUK --- ---
    TENCOKACISTROMY: Tak jasne ze to je i dost o tom programovani, to rozhodne nepopiram. Spis me na tom stve to samotny, ze se casto dost uklikam, nez se zacne vubec neco dit a taky to, ze musim web sledovat abych se pripadne moh zacit branit...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SUK: Ani bych nerekl. Pokud chces valcit s dalsimi agenty (cili Raid/Defend/Arena), tak je potreba to mit dobre vymysleny v kombinaci skillu. Pac jinak te lehce porazi/ubrani. Pri claimovani mam vymyslenou taky lepsi taktiku nez ted, ktera by mi mela zvetsit pomer claimnutejch nodu na tick. Ale nemam moc casu na takovyhle veci, takze jsem to v podstate nijak neimplementoval :(.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam