• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game
    SUK
    SUK --- ---
    Tcks: asi bych mel no...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SUK: Vymlatil jsem te u Falinetha :(. Nechces si tam precijen implementovat neutoceni na nas ostatni? Ja bych si te pak zase pridal do seznamu spratelenejch.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Tak vyhrat ano, ale ne za kazdou cenu. Pokud nebude sysop tak holt nebude, hrat kvuli tome dva ucty je hloupost.
    SUK
    SUK --- ---
    TENCOKACISTROMY: Zitra failuju na zkousce :(
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    MATASX: jo takhle... ja myslel proxy jako hackerska transparent proxy
    MATASX
    MATASX --- ---
    Myslim jako sysop na defend .. a nepodobny ... abys tam nahodou nenahral stejnou bitovou kopii se kterou ted taky hrajes... zkratka aby stopy nevedly k tobe...
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    MATASX: myslis k braneni? jak nepodobny kod?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    MATASX: Nechce se mi podvadet a jeste min hrat dva ucty :P.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Ja s Fronemou tam se tam jdeme taky projit :).

    Co zitra vyrazit po wolfbytovi? Je vysoko a nevypada moc aktivne. Jeho portscan:
    Portscan report for wolfbyte @ 32327 - 35 minutes agoPortscan report for wolfbyte, taken at tick 32327, 24 Jan 2011 21:30:52
    Agents:
    Unidentified(1,1) ??/?? Running Connaught Place
    Unidentified(1,2) ??/?? Available
    Unidentified(1,3) ??/?? Available
    Unidentified(1,4) ??/?? Available
    Unidentified(1,5) ??/?? Running Connaught Place
    Unidentified(1,6) ??/?? Running Connaught Place
    Unidentified(2,1) ??/?? Available
    Unidentified(2,2) ??/?? Running Ust-Amur
    Unidentified(2,3) ??/?? Available
    Unidentified(2,4) ??/?? Available
    Unidentified(2,5) ??/?? Running Connaught Place
    Unidentified(3,1) ??/?? Available
    Unidentified(3,2) ??/?? Available
    Unidentified(3,3) ??/?? Available
    Unidentified(3,4) ??/?? Running Connaught Place
    Unidentified(4,1) ??/?? Available
    Unidentified(4,2) ??/?? Running Connaught Place
    Unidentified(4,3) ??/?? Running Connaught Place
    Unidentified(4,4) ??/?? Available
    Unidentified(5,1) ??/?? Running Connaught Place
    Unidentified(5,2) ??/?? Running Connaught Place
    Unidentified(6,1) ??/?? Running Connaught Place
    Raiding:
    Defending:
    MATASX
    MATASX --- ---
    Stačí proxy a nepodobný kód. Je to sice podvod, ale to už je na každym jak to bere.
    SUK
    SUK --- ---
    Na Faliho jdu taky... akorat to ticka tak rychle, ze se mozna i stihnu vyspat nez tam dojdou :-/
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Pekne :)
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    to vyslo pekne, vratil jsem se ze zapasu a akorat docrashovali agenti z raidu :-) Chudak Falineth...
    SUK
    SUK --- ---
    Goshewan: ja to klidne hodim matfyzakum tady na NYX, to jsou takovi silenci a mohlo by se jim to libit. Akorat nevim, jak by se jim libilo jenom podporovat nekoho jinyho :D
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Zlanarit nejakeho kamarada at zacne hrat...

    btw Pro ty, kdo nesleduji IRC:

    G: i was about 3k up, now im 5k down
    G: i think
    G: cant keep up
    G: specially i got friends and gf coming on friday , staying for 1 week something
    G: Im very close to quiting

    Takze jeste par akci a vyhra je jasna [:
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Kdyz se nam podari ziskat na nasi stranu nejakyho sysopa, ktery by mel fadujici agenty na defendu v nasich deckach, tak nebudeme muset resit defend a muzeme vesele claimovat/raidovat :).

    Vymenou mu muzeme nechat od nas naraidovat nejaky nody.

    Otazkou je, kde sehnat duveryhodnyho sysopa?
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    na tom neco bude... nesmim byt tak linej
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: Prosimte, tebe snad u gr1du prekvapuje, ze tam neco neni nebo nefunguje spravne :)? Ja teda osobne radsi pouziji vlastni kod, nez dodavanej kod, jenz se meni s verzema. Nerozbijej se mi pak ty veci tolik :).
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Tohle jsem si take myslel, ale pak jsem si rekl, ze kdyz nekdo dela API, tak prece udela i equals - nekde o tom byla tusim zminka na foru, nevim bohuzel jestli primo ve spojistosti s timto (ocividne ne : )

    Ad razeni - mas samozrejme pravdu, ja to poslepoval z kodu, kde to pouzivam jeste trochu jinak. No nic, tak znovu a lepe (a za nejakych X stovek ticku druhej pokus : )
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: A nebude to tim, ze "a.Node.Equals(agentUpdate.Node)" porovnava reference objektu, nikoliv jejich pozice? Cili ze tam mas dve ruzny instance popisujici ten samej node?

    Imho by jsi tam mel mit spravne:
    Func<INodeInformation, INodeInformation, bool> compareNodes = (_a, _b)=>{
        if ( object.ReferenceEquals(_a, null) ) {
            if ( object.ReferenceEquals(_b, null) ) { return true; }
            else { return false; }
        }
        else if ( object.ReferenceEquals(_b, null) ) { return false; }
        else { return _a.Layer == _b.Layer && _a.Row == _b.Row && _a.Column == _b.Column; }
    };
    deck.GetInitialisedAgents<IAgent>().Where(a => !compareNodes(a.Node, agentUpdate.Node)).OrderBy(a => a.Stack).Reverse().First();
    


    btw. zapis ".OrderBy(a => a.Stack).Reverse().First();" bych vymenil bud za
    a) ".OrderByDescending(a => a.Stack)First();"
    b) ".OrderBy(a => a.Stack).Last();"
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam