• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WIRUZIKInternetový marketing (PPC, display, affiliate, mobilní reklama atd..)
    Povídání o internetovém marketingu obecně. Zkušenosti s PPC systémy (Google Adwords, Seznam Sklik, Etarget), display reklamou, affiliate sítích, vzrůstající mobilní reklamě, ale také o trendech, budoucnosti či nástrojích používaných v internetovém marketingu, testování (a optimalizace) webů a podobně..
    rozbalit záhlaví
    VASHA
    VASHA --- ---
    ON_SLM: v prazskem Googlu jsem si jeste nic nedal, budu muset nekdy prubnout
    Jinak spletl jsem si Řezáče s Jaškem :)

    jj APIcka jsou dobry, ale chce si davat bacha na to jak mas vse nastavene, jinak je to k nicemu :)

    BOBULIX: tak prace v H1 je spise o osobni znacce ne? :) jinak chapu to tak, ze tam stale pracujes?
    ON_SLM
    ON_SLM --- ---
    VASHA: V pražském Googlu.

    Možná jsem jen slepý nebo blbý, ale Řezáč měl imho jen přednášku, nikoliv workshop, ne? Je ale pravda, že to bylo pro většinu účastníků v nevhodný čas - první nedělní přednáška :))

    Já nejsem prográmator, jediné mé programování spočívalo v takových těch typických "základy" kurzech na VŠ, k tomu ještě v obskurních jazycích, které jsou úplně mimo jakýkoliv obor digital marketingu. Jen v tom R jsem se trochu naučil sám a tím "stupidní" jsem myslel to, že není nějak těžké API (snad to platí i obecně, nejen o API GA) používat, páč to bylo poprvé, co jsem nějaké API vůbec kdy použil :D
    VASHA
    VASHA --- ---
    ON_SLM: :) Kde měla Camacho workshop? Meyers se snažil být zajímavej, ale nic extra no.

    No já jsem si workshop nedal, ale Řezáč byl jeden z adeptů na kterých jsem chtěl jít. Nakonec nebylo místo :/ Škoda no. Proč pracovat s GA API je stupidní? :)
    KALISNIK
    KALISNIK --- ---

    Zdroj: MARKETING SALES MEDIA
    Datum vydání: 10.11.2014
    Rubrika / pořad: Cílové skupiny
    Strana / zpráva 15
    Autor: Daniel Hromada
    Přidat do exportu | tisk dokumentu | export do RTF | export do HTML | export do DBFzpět
    Nejsem žádná hvězda
    Filip Podstavec ze společnosti GetFound způsobil svým výstupem na Marketing Festivalu malou senzaci.
    Čtyřiadvacetiletý mladík sebevědomě a vtipně prezentoval své speciálně vytvořené nástroje, které automatizují a výrazně urychlují procesy při linkbuildingu.

    * Zdá se, že jste se díky své přednášce na Marketing Festivalu stal takřka přes noc novou hvězdou českého digitálu -standing ovation a příspěvky na Twitteru budiž toho důkazem.

    Hvězdou českého digitálu bych se v žádném případě nenazýval - od toho tu jsou mnohem zkušenější a známější jména. Ale je pravda, že ohlasy, jaké vznikly po akci, jsem si nedokázal představit ani v nejdivočejších snech. Po pravdě mým snem před Marketing Festivalem bylo se alespoň zčásti přiblížit zahraničním speakerům.

    * Jak dlouho jste se připravoval?

    Příprava nástrojů zabrala něco přes tři měsíce. Přednášku jsem měl hotovou v jednoduchých wireframech asi měsíc před prezentací a od té doby si mohl trénovat řeč. Rád bych poděkoval Kačce Chalupníkové, která mi s přípravou pomohla, určitě ji to také stálo hodně nervů. Kolik hodin celkově příprava zabrala, ani nehodlám odhadovat, ale bylo to opravdu hodně.

    * A jak vás napadlo udělat z přednášky jakýsi příběh v hlavní roli s vaším alter egem Fidelem Prdstavcem?

    Technická témata jsou při přednášení složitou záležitostí. Pouze minimum lidí udrží pozornost až dokonce a většina se během přednášky ztratí. Proto jsem připravil podklady a videonávod základních tří kroků, které k aplikaci scriptů stačí udělat. Byl to jediný způsob, jak zbourat bariéru mezi zkušenostmi posluchačů s programováním. Samo o sobě to ale i tak zůstávalo nudné téma (vyzkoušeno na pár kamarádech a přítelkyni). Analogie byla podle mě ta správná cesta, jak lidem přiblížit téma, a tak jsem se pokusil vymyslet příběh. Původně jsem na hlavní postavu použil fotky z fotobanky na frázi „geek“ a nazýval jej jmény jako „Zdislav Uzdichcal“, „Mitch Oken“ apod. Nerad bych ale někoho urazil (co kdyby náhodou), zároveň jsem chtěl mít možnost si do hlavní postavy rýpnout, a tak jsem se rozhodl nafotit a vytvořit vlastní postavu - „Fidela Prdstavce“.

    * Vámi vytvořený nástroj prakticky zautomatizuje a výrazně urychlí průzkum odkazových příležitostí linkbuilderů a lidí v oblasti PR. Ti, kteří byli na Marketing Festivalu, jej dokonce budou mít úplně zdarma. Co další zájemci, budou si muset zaplatit? A kolik to stálo vás?

    Příprava stála především čas a nervy. Část nástrojů jsem navrhoval sám a s programováním mi hodně pomohli dva lidé -Ondřej Šatera a Jan Vlnas. Náklady nebyly nijak závratné, ale na nástroji bych rád nadále pracoval a nakonec z něj udělal solidní a použitelný produkt. Prozatím jsem na vážkách, co dělat s dalšími zájemci, kteří se nestihli registrovat. Mám teď ve schránce asi 40 e-mailů od lidí, kteří chtějí přístup. Těm, co na akci byli, přístup zašlu a zbytku… Asi také, ale nevím, kdy se k těmto e-mailům probojuji.

    * Takže nemáte v plánu svou práci nijak monetizovat?

    Nyní ne. Produkt, který se chystám tvořit, ano, ale ten bude na jiné doméně a bude fungovat samostatně.

    * Dobrý přístup, ale v kontrastu s tím, jak vystupovala Julie Joyceová, která na mě působila jako tvrdá byznysmenka. Co jste říkal na její přednášku a přístup, který se mimo jiné zakládá na tom, že pro Google je těžké identifikovat nákup zpětných odkazů?

    Že část reklamních ploch - pokud jsou dostatečně zajímavé nehledě na dopady ve vyhledávačích - se v procesu linkbuildingu zakupuje, jsem věděl. Linkbuilding jako proces je hodně blízko PR a je založen primárně na dobrém obsahu, myšlence a hromadě času. Reklamní pozice, ke kterým se při komunikaci s webmastery napříč trhem dostanete, jsou spíše takovým bonusem v rámci propagace, ale rozhodně by neměly být primární náplní linkbuildera. Z toho, co Julie říkala, mě proto opravdu zaskočilo, že v zahraničí jde o 90 % jejich práce, a že se navíc nehledí na vyhodnocování takových procesů. Myslel jsem, že jsou v tomto ohledu hodně před námi.

    Analogie byla podle mě ta správná cesta, jak lidem přiblížit téma, a tak jsem se pokusil vymyslet příběh.

    Foto autor| FOTO ARCHIV GETFOUND

    O autorovi| Daniel Hromada, ROZHOVOR VEDL
    KALISNIK
    KALISNIK --- ---
    Zdroj: Marketing & Media
    Datum vydání: 10.11.2014
    Rubrika / pořad: Marketing
    Strana / zpráva 18
    Autor: Monika Hronová
    Přidat do exportu | tisk dokumentu | export do RTF | export do HTML | export do DBFzpět
    Brněnská kritika českého internetu
    FESTIVAL

    Druhý ročník Marketing festivalu, který se uskutečnil minulý víkend v Brně, začal už o den dříve vlnou workshopů, kterých bylo celkem dvacet v deseti učebnách Newton Collegue a trvaly přibližně 30 hodin. Organizátor Jindřich Fáborský chce pro příští rok počet workshopů ještě navýšit a zpřístupnit je i široké veřejnosti.
    Na prknech Janáčkova divadla
    pak doslova válel David Špinar v pozici moderátora (jinak head of performance v Googlu). Uvedl a vyzpovídal celkem dvanáct českých i zahraničních spíkrů. Mezi nejzvučnější jména patřil Avinashi Kashiuk nebo Peter Meyers, z českých pak Filip Podstavec a Jan Řezáč.
    Avinashi předvedl hodinu a půl dlouhou smršť na téma marketing ovlivněný daty. Vtipně poukázal na zbytečné chyby, kterých se nevyvarují ani přední čeští hráči, jako je Mall.cz, Aukro nebo Seznam.
    Doslova roznesl na kopytech české weby, jejich nepřizpůsobivost mobilním platformám a naprostou ignoraci v oblasti optimalizace vyhledávání. Vysvětlil i důvody, proč není důležité, a v mnohých případech je i spíše zbytečné zahlcovat sociální sítě obsahem, který se nikdy nedočkal a ani nedočká interakce. Nechyběly ani názorné příklady tweetů a facebookových statusů předních českých prodejců, kde interakce k jejich příspěvku přišla v podání Avinashiho směšná všem divákům v sále.
    Jeho přednáška se nevěnovala pouze kritice českých webů, ale plynulým tempem sklouzla i k jeho doméně, kterou je Google Analytics. Podle něj půjdou Google Analytics blíže k lidem a budou pečlivěji reagovat na jejich působení a užívání internetu.
    Avinashi měl být headliner festivalu, kterým zůstal až do neděle, kdy se ke slovu dostal Filip Podstavec. Stal se jediným spíkrem, který si vysloužil potlesk diváků ve stoje, a rozhodně se vyplatí počkat do 1. prosince, kdy organizátoři uvolní záznamy z přednášek. Celkem se prodalo 1020 lístků, včetně novinářů a vystupujících se akce zúčastnilo na 1200 návštěvníků.

    Foto popis| Organizátor brněnského Marketing festivalu Jindřich Fáborský během svého vystoupení.

    O autorovi| spolupracovnice redakce
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    taky souhlas :)
    Kaushnik, Podstavec, Rezac, Oneill a Tlustak super prednasky vsechno
    ON_SLM
    ON_SLM --- ---
    Souhlas, Kaushik a Podstavec show jak svině. Avahu jsem taky bohužel neviděl. Sandru Camacho už jsem slyšel pár du předtím na mnohem delším workshopu, který byl ještě o pár levelů výše. Jen škoda, že jsem si to téma předtím více nenastudoval: Jinak ONeill taky super, ale trochu moc hutné na můj vkus, ten s těmi PLA taky bomba (teda jestli to bude fungovat, jak tvrdil... ještě třeba zjistit, ale smysl to dávalo). Jinak mimo můj obor mě hodě zaujal Řezáč. Zklamání: Savage neřekl nic nového, Meyers pro mě dost nuda, Malý měl až na prví tři slajdy tu přednášku plnou regulerího bullshitu. No a zbytek jsem tak nějak asi zapomněl nebo nepovažoval za hodný zájmu.

    Jo vlastně, Jašek měl super názorný workshop o R a GA, to byla pro mě pecka. U mě jlavně - jakožto amatéra - zjištění, že pracovat s GA API je fakt stupidní :))
    VASHA
    VASHA --- ---
    Marketing festival byl super. Za mne urcite byl dobrej Kaushik. Urcite prinosna byla prednaska od Sandry Camacho o atribuci v GA. Vsechny staly za to, tesim se az budou k dispozici. Ceho lituju, ze jsem musel jet driv a nevidel jsem Avahu a Filipa Podstavce.
    KALISNIK
    KALISNIK --- ---
    V Brně jsem byl. Je to tam hnusný.
    ON_SLM
    ON_SLM --- ---
    hm, kromě spamu docela mrtvo tady.. tak co takhle dotaz do plena... byli jste nekdo v brne? co vas nejvic zaujalo/ktera prednaska/workshop nejvice stala za pozornost? nazory? ne/souhlasy? komentare? a tak...
    CUCHULAIN
    CUCHULAIN --- ---
    Zvu vás do mého affiliate programu http://vedome-uzdraveni.cz/partneri
    Aktuálně se prodává ebook - http://vedome-uzdraveni.cz/magie-vedomeho-uzdraveni/
    A chystám ještě videokurz.

    Ohlasy jsou nadšené a objednávky přibývají :-)
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    KURY, KURY: Ne, mlm na ponziho schematu tady nejedem. Zkus nejakou ovb/partners spinu, tam uspech mit jiste budes..
    KURY
    KURY --- ---
    KURY
    KURY --- ---
    Ahoj , máte někdo zájem se připojit do projektu který teď startuje v ČR ?
    Jde o mobilní marketing a o spojení věrnostního a platebního systemu , a obchody mají možnost si tvořit svoji reklamu přímo na zboží které chtějí prodat a udržet si své zákazníky .
    Obchod vše dostane zdarma zařízení atd.
    Vše funguje na základě QR kódů .
    Pokud vás to zaujalo napište mi e-mail na příležitost@flexkommail.com
    KEDAREK1
    KEDAREK1 --- ---
    Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenost s britským trhem, jak komunikuje britský zákazník, na co slyší a britská specifika. Moc děkuji těm, kteří se podělí o zkušenost. kdyžtak pošta
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    VERONIKA22
    VERONIKA22 --- ---

    Hledám každého kdo nabízí k prodeji či zdarma ke stažení svůj sepsaný ebook na jakékoliv téma, v soukromé zprávě vysvětlím co mám v úmyslu

    RAVEBOY
    RAVEBOY --- ---
    Zdar! Měl bych opět dotaz k RTB, tentokrát konkrétnější - máte někdo zkušenost s programováním RTB klienta? Pereme se tady teď s tímhle RTBKitem v C++: http://rtbkit.org/site/ a není úplně nejlíp zdokumentovanej. Nebo někdo nějakou zkušenost nebo kontakt na někoho, kdo si kódoval vlastní řešení?

    DÍKEC/RB
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    CREMAC: ciste na ppc nema velka firma smysl, pokud to chces vzit komplexne - a/b testovani, ladeni konverzi etc. je vyhoda mensi/stredni firmy, nebo nekoho kdo to primo dela. Vidim to kdyz resime shopy, ze by bylo idealni mit team vic lidi kdy se specializuji na uzsi segment
    CREMAC
    CREMAC --- ---
    CREMAC: pokud nikdo nemuze poradit zkusenosti s rozdily firma/individualista, tak prosim aspon nabidky do posty.. diky
    CREMAC
    CREMAC --- ---
    Ahoj, nezbyva mi cas resit PPC (sklik, adwords) pro nas e-shop s nabytkem. Zvazuju, ze bych predal nekomu spravu kampani. Nema nekdo zkusenosti s tim, jestli se vyplati predat spravu velke firme, ktera resi primarne PPC nebo spise hledat nejakeho individualistu? Vzhledem k oboru jsou klicova slova dana, je vsak treba resit remarketing a poradne hlidat konverze. Pokud by nekdo mohl nekoho konkretniho doporucit, budu vdecny.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam