KAJJAK:
DANAKETH:
SIRIUS: díky za odpovědi, nechci se vzhledem k níže řečenému stavět do role "obhájce", ale tak o nějaký TL;DR se pokusit můžu:
Ten odkaz na web je čistě o hlavním produktu určeném pro (zahraniční) e-shopy velikosti Alza+; vedle toho má to má (resp. dodělávají se kosmetické věci) Lite verzi (hlavně pro ČR), na které to půjde představit jednodušeji: na Heurece to vybere top 200 nejdůležitejších produktů v některé z (pro daný e-shop) relevantních kategorií a nad nimi pak dělá analýzy (z nich pak co týden xlsx (tfuj...) report), tzn. provádí crawling Heureky a konkurenčních e-shopů. V reportu je pak vidět, které produkty pro daný e-shop mohou být zajímavé a chybí mu v portfoliu. Stejně tak je v reportu vidět jak si tento e-shop stojí oproti konkurenci cenově v jednotlivých kategoriích a pro jednotlivé výrobce.
No, moc tl;dr to nebylo, ale jde vlastně o robustní a komplexní verzi toho, co si můžete sami zdlouhavě, pracně a ne tak promakaně udělat pomocí např. OpenRefine a Import.io, viz
prezentace, jak na to. Kontext té prezentace
viz.
KAJJAK: Ta otázka zní "Ktery majitel e-shopu vi/nevi, co se dobre prodava jeho konkurentum a mu chybi v portfoliu, a co by se mu (s velkou pravdepodobnosti) take nejlip nebo alespon velmi dobre prodavalo?"