• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WIRUZIKInternetový marketing (PPC, display, affiliate, mobilní reklama atd..)
    Povídání o internetovém marketingu obecně. Zkušenosti s PPC systémy (Google Adwords, Seznam Sklik, Etarget), display reklamou, affiliate sítích, vzrůstající mobilní reklamě, ale také o trendech, budoucnosti či nástrojích používaných v internetovém marketingu, testování (a optimalizace) webů a podobně..
    rozbalit záhlaví
    KYTT
    KYTT --- ---
    FARFELOO: U displaye máš možnost cílit jen ve volné shodě a je teda hodně volná :) Nebere to v potaz jen obsah webu, na kterým se má reklama zobrazit, ale třeba i historii browseru a hledání uživatele. Nevím jak kolegové tady, ale u našich display kampaní má cílení přes klíčová slova obvykle ty nejhorší výsledky :)
    FARFELOO
    FARFELOO --- ---
    Prosím, máte někdo zkušenosti s keyword taregtingem v adwords? Zajímalo by mě, jak přesná je jejich sémantická analýza. Chystám takový long tail seznam frází, kolem kterých bych chtěl pustit reklamu, ale netuším, jestli to má význam. Rozlišuje při displayi google mezi KWs "We have reviewed the new Audi A4" a "Audi A4"? fungují tam exact a phrase matche? Díky moc.
    RICKOUS
    RICKOUS --- ---
    Prosím, pracuje tady někdo s Mailchimpem? Potřeboval bych radu jak vyřešit duplikovany kontakty nachazejici se v ruznych seznamech.
    LUSY
    LUSY --- ---
    CYBERWOLF: No jo, to mne vůbec nenapadlo :D asi sem hledala nějaké složité řešení :)) Děkuji
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    LUSY: Na google drive si můžeš udělat formulář, který ti bude zaznamenávat do tabulky.
    LUSY
    LUSY --- ---
    Ahoj, potřebovala bych poradit. Pořádám jednu akci, kam bude vstup zdarma. Propagace bude na FB a webu. Ale řeším jak alespoň trochu odhadnout a případně omezit počet příchozích. Nejspíš nějaký přihlašovací formulář (alespoň rovnou získám i e-maily :) ). Jsou někde nějaké formuláře na tyto účely volně k dispozici? Ideálně aby uměli exportovat rovnou excelovou tabulku s počtem přihlášených a údaji o nich.... Nebo nějaké úplně jiné řešení? Děkuji (Doufám že nejsem OT ale přišlo mi že se na to tato skupině hodí nejlépe...)
    KATCHA_CZ
    KATCHA_CZ --- ---
    VASHA: Super, děkuji moc! Sjíždím Digitální garáž od Google a není to špatné. Překvapil mě docela kvalitní překlad :-) Na Analytics Academy mrknu, už jsem se tím kdysi prohrabávala. Ten virtual bagel jsem kdysi viděla, úplně jsem na to video zapoměla - díky! Lynda.com vypadá dobře, pokud jsou kurzy kvalitní, 20USD není moc.
    Koukám, že se v ČR teď docela roztrhl pytel s online kurzy. Znáš nebo znáte někdo https://www.seduo.cz od Jobs.cz? Některé kurzy mě zaujaly, reference vypadají důvěryhodně.
    VASHA
    VASHA --- ---
    KATCHA_CZ: ohledně vzdělání v oblasti dat a vyhodnocování doporučuji si dát všechny kurzy na Analytics Academy (speciálně pří práci v Google Analytics a Google Tag Manager) https://analyticsacademy.withgoogle.com/ . Zdarma - EN

    Docela mne mile překvapila i Lynda.com . Já mám naštěstí tuto službu zdarma v rámci práce, ale některé kurzy mne velice překvapily. Každopádně to stojí nějakých 20USD měsíčně. Nepřipadá mi to moc za vzdělání, které ti nikdo nemůže ukradnout :)

    Jinak asi i ten Youtube je dobrý :)
    https://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    Ahoj, doporučíte někdo dobré marketáky, kteří mají v malíku věkovou skupinu 18-35, něco alá toto: www.everwhere.cz - zaměřenou na akční sporty, gifting, akce, festivaly, opinion leadery (skoro mě to svádí napsat "jsou to bejvalí redbulláci" :-)

    Jsme mladá firma a zaměřujeme se na distribuci nových startupových značek v ČR, v 2015 jsme měli obrat přes 100mio, dodáváme do Alza, TSB, mall a tento rok se chystáme obohatit protfolio o párt zajímavých značek. Více info v poště. Díky
    KATCHA_CZ
    KATCHA_CZ --- ---
    JEREMIUS: diky moc!
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    KATCHA_CZ: PPC, Google Analytics atd. má přímo Google v CZ a SK. Mně pozvánky chodí automaticky, zkus mrknout např. na Google Partners https://www.youtube.com/channel/UCmrar6eCBa5YrnMfzpteidA
    KATCHA_CZ
    KATCHA_CZ --- ---
    JEREMIUS: v podstatě cokoliv - od teorie marketingu (5P), přes PPC, prodej, sociální sítě..
    GIF: koukala jsem a chystám se zkusit..
    Na Google mrknu. Ale zajímalo by mě i studium online, bezkreditové. Našla jsem např. http://www.oxfordcollegeofmarketing.com/distance-learning/train-online/ . Zajímá mě, jestli někdo studoval takhle online na dálku.
    LUSY
    LUSY --- ---
    Trochu OT ale pokud byste třeba někdo sháněl výpomoc ve firmě se správou sociálních sítích či internetovým marketingem obecně tak nabízím své služby :) Hledám přivýdělek a zároveň se chci přiučit. Ideálně poloviční úvazek, ale nebráním se ani externí spolupráci či brigádě. Zkušenosti mám, ale stále je co se učit. Ale to bude asi vždy, zvlášť v tomhle oboru :) Kdyby náhodou tak do zpráv. Děkuji
    GIF
    GIF --- ---
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    KATCHA_CZ: Co to je online marketing? Nějak obecně, nebo naopak něco konkrétního? Google má docela dobré webináře
    KATCHA_CZ
    KATCHA_CZ --- ---
    Máte někdo tipy/zkušenosti se vzdělávacími online webináři o online marketingu? V ČR asi nic není, tak zahraniční v angličtině.
    RICKOUS
    RICKOUS --- ---
    RICKOUS: Konkrétně bych potřeboval optimalizovat nastavení remarketingových kampaní. Konzultace nechci samozřejmě zdarma.
    RICKOUS
    RICKOUS --- ---
    Ahoj, potřeboval bych nějakýho mentora s kterým bych mohl konzultovat ppc v adwords a rozšířit tak své uživatelské znalosti adwords. V podstatě s nimi začínám. V případě zájmu SZ.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    JPI: Měl jsem pohovor s jednou takovou optimalizátorkou a vyloženě mi řekla, že jejich cílem je utratit peníze klienta. Takže asi tak
    JPI
    JPI --- ---
    JIRAN81: U Sklik optimalizátorů je primárně špatně nastavená jejich motivace. Oni jsou placeni Seznamem a jejich cílem, za který jsou placeni, je vytáhnout z klientů co nejvíce peněz. Cíle klienta jsou pro ně podružné.

    Občas i nějaký náš klient do pasti optimalizátorů spadne. Takže jsem pár jejich kampaní viděl. Vždy byly velmi špatně nastavené na naprosto obecná slova, aby se co nejvíc utrácelo. Vylučovací slova zcela chyběla. Nikdy po mě nikdo z nich (jako po správci webu) nechtěl nastavení konverzí. Zcela tedy chybí jakékoliv hodnocení efektivity pro klienta.

    Rozhodně nebrat.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam