• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WIRUZIKInternetový marketing (PPC, display, affiliate, mobilní reklama atd..)
    JIRKA_AKA_HOUBA
    JIRKA_AKA_HOUBA --- ---
    Díky, všem. Zkusíme ještě ten sparkpost. Jinak zatím padla na základě poměru cena/výkon volba na ecomail. Máme rostoucí databázi cca 20 000 a potřebujeme poslat tak jeden mail měsíčně, při čemž nám vychází nejlíp.
    DONDI
    DONDI --- ---
    WOJTISHEK
    WOJTISHEK --- ---
    JIRKA_AKA_HOUBA: koukni i na sparkpost, aktuálně spokojenost.
    KYRBI
    KYRBI --- ---
    JIRKA_AKA_HOUBA: Za sebe můžu doporučit Silverpop, http://www.silverpop.com/. Je uživatelsky nepřívětivý ale účinný. :)
    JIRKA_AKA_HOUBA
    JIRKA_AKA_HOUBA --- ---
    Zdravím, řeším teď ve firmě přestup na nějakou placenou verzi mailing nástroje, zatím jsme jeli přes Mailchimp. Co jsem prošel web tak mám tyhle adepty, který hodlám otestovat. Máte nějaký konkrétní zkušenosti, osobní preference, rady? Díky moc za názor:

    http://www.activecampaign.com/pricing/
    https://secure.getresponse.com/pricing/en?_ga=1.73547602.1333542328.1483091554
    http://www.benchmarkemail.com/pricing
    https://www.sendinblue.com/pricing/
    https://www.ecomail.cz/cenik
    https://www.smartemailing.cz/ceny/
    https://mailchimp.com/pricing/pro-marketer/
    LUIS_
    LUIS_ --- ---
    TUSIL: Tak to umí Contact Form 7 MailChimp Extension. Právě teď úspěšně otestováno. Změněnou hodnotu (telefon) aktualizuje, novou hodnotu (pokročilý) doplní. Zatím tedy vyřešeno k maximální spokojenosti. Díky :)
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    LUIS_: TUSIL: konkretne https://zapier.com/zapbook/wordpress/ a Any webhook integration s pomoci pluginu https://wordpress.org/plugins/hookpress/ ... ale porad jen v pripade, ze je ten plugin na prihlasovani napsanej hezky a pouziva events, jinak programator a $$$ :)

    TUSIL
    TUSIL --- ---
    LUIS_: teoreticky by to mohlo jit pres zapier https://zapier.com/, ale to je jen napad, nezkousel jsem
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    LUIS_: je to docela specifickej pozadavek, kterej by musel bejt v tom prihlasovacim pluginu ... tak nehledej zbytecne moc dlouho :)
    LUIS_
    LUIS_ --- ---
    TUSIL: Toho jsem se bál. Web je postavený na wordpressu, tak jdu zkoumat dál. Díky moc, dost jsi mi pomohl.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    LUIS_: Ne, to bys musel resit pres API (coz bude komunikace mezi tvym objednavkovym systemem a mailchimpem, kterou ti bude muset nekdo naprogramovat), nebo to delat rucne :)
    LUIS_
    LUIS_ --- ---
    TUSIL: A ještě detail. Když se někdo, kdo v databázi už je, přihlásí na další workshop s jinými hodnotami, provede se doplnění hodnot u jeho kontaktu?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    LUIS_: Nemusis, segment si vytvoris u kampane prave z tech hodnot. Skupiny jsou dobry, kdyz chces dat lidem moznost prihlasit se jen k urcitejm emailum. Kdybys mel web o hrach, tak tam das treba skupiny PC, XBOX, PlayStation a lidi si pri prihlasovani vyberou jen to, co je zajima.
    LUIS_
    LUIS_ --- ---
    TUSIL: Super, díky. Takže je všechny můžu sypat do jednoho seznamu a těmi legracemi jako jsou skupiny a segmenty se nemusím vůbec zaobírat? Btw k čemu jsou vlastně dobrý?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    LUIS_: vsechny bys mel mit v jednom listu, jinak je nebudes moct kontaktovat vsechny najednou (kampan se da poslat jen na kontakty z jednoho listu)

    vytvor si v nastaveni listu tri vlastni pole http://kb.mailchimp.com/...ge-list-and-signup-form-fields#Add-and-Delete-Fields-in-the-List-Settings
    - zamereni (choice, hodnoty budou jednotlivy zamereni)
    - uroven (choice, hodnoty budou zacatecnik, pokrocily atp)
    - bonita (choice, hodnoty budou chudak, normal, bohac)

    ty pole nastavis tak, aby nebyly viditelny pro uzivatele v signup formulari, takze je uvidis jen ty v prehledu

    no a pak kdyz budes vytvaret kampan, tak vyberes ten svuj list, vyberes segment a vyklikas si jednotlivy podminky, na koho se bude posilat
    VFISA
    VFISA --- ---
    LUIS_: tak vzdycky muzes vyuzit jejich API...
    LUIS_
    LUIS_ --- ---
    Ahoj, chceme začít využívat MailChimp, ale narazil jsem na jeden poměrně sofistikovaný problém. Možná to nebude tak složité, ale zatím z toho moc moudrej nejsem.

    Na jednom webu máme přihlašovací formuláře na workshopy, odkud chci účastníky rovnou sypat na MailChimp, ať je následně můžeme hromadně kontaktovat. Propojení už jsem zvládl a úspěšně otestoval, potud dobrý.

    Ale teď… Budeme následně potřebovat kontaktovat účastníky podle:
    – konkrétního workshopu
    – podle zaměření (zúčastnili se různých workshopů se stejným zaměřením)
    – podle úrovně (nenabízet pokročilým WS pro začátečníky)
    – podle bonity (nenabízet těm, kteří byli na WS za desítky tis. WS za litr a naopak)
    – všechny najednou

    Vůbec netuším, jak to v MaiChimpu zorganizovat. Zaregistroval jsem že můžu mít více listů, které mohu dělit do skupin a segmentů, což je super, ale naprosto netuším, jak to celé zorganizovat, aby se s tím pak dalo pracovat.

    Googluju, koukám na videa, ale zatím v tom mám slušnej guláš, takže nasměrování dost ocením. Díky.
    CYRISHEKISEK
    CYRISHEKISEK --- ---
    Ahoj, mám prosbu. Mohli byste mi pomoct s výzkumem? Je to dotazník asi na 10 minut o trendech v příštím roce, dělám ho s Idealistama (Ne s těma socanama). Moc času to nezabere a hodně by mi píchlo pár respondentů navíc. Výsledky budou každopádně k mání a je to šestý ročník, takže včetně meziročních srování a vývoje. http://us8.campaign-archive1.com/?u=1bb0f1aabaa236936aedbf25e&id=04f80c8e2c&e=e71dede707
    CODEHUNTER
    CODEHUNTER --- ---
    MYSHA: napis mi pripadne soukromou zpravu. Gtm pouzivam opravdu bezne
    MYSHA
    MYSHA --- ---
    Zdravím, nechci to dávat do tržiště, zkouším tady: sháním markeťáka/analytika, který má google tag manager v malíku a je schopný nastavit měřící kódy dle potřeby. Po rozeslání nemalého počtu poptávek markeťákům zjišťuji, že s GTM nikdo nepracuje a pokud pracuje, tak si neříká specialista, tzn. jen těžko odhalí, jestli mám v TGM nastavení správně, příp. doporučí lepší. Ach. Není tu někdo? Neznáte někoho?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam