• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WIRUZIKInternetový marketing (PPC, display, affiliate, mobilní reklama atd..)
    TYCZKA
    TYCZKA --- ---
    CYBERWOLF: jasne.. muzu doporucit na zaklade narocnosti/velikosti/rozpoctu projektu..
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TYCZKA: víš o někom?
    TYCZKA
    TYCZKA --- ---
    KEDAREK1: tak to ti rovnou reknu at to cely date na spravu nekomu, kdo tomu poradne rozumi. Par rad nebo skoleni na pul dne urcite nestaci. Celkove utratite, potazmo vydelate vic, nez dyz si to budete pytlikovat sami..

    Podminkou ale je, ze nesmite narazit na debila ;)
    KEDAREK1
    KEDAREK1 --- ---
    Ahoj, nevím jestli jsem zde správně, ale snad ano. Nebyl by tu někdo , kdo by byl ochoten přijít na pár hodin k nám do firmy do Letnan a pomohl nam s nastavenim adwords. Respektive hledam zkuseneho cloveka na par rad, co zabira, jak to delat atd.- Trošku v tom upřímně, plaveme. Samozrejme by se jednalo o cas za uplatu!

    Pokud by tu byl nekdo ochotný se sejít prosím napište mi do pošty asap.

    Díky moc,
    R.
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    ZABIAS: vetsinou vyuzivaji affil site awin, cj, webgains, linkshare atd. pokud nema odkaz na affil program v zapati stranky nebo nejde vyhledat "xxx affiliate", pak s velkou pravdepodobnosti proste affil nema.
    ZABIAS
    ZABIAS --- ---
    KEPASO: no mám nějakou značku jak najdu jestli používá affiliate ? Je nejakej seznam kdo jakej AF program pouziva ? zkousel sem google ale nic mi to nevyhodilo například značka oděvů NEXT . :)
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    ZABIAS: je to affiliate, ale vubec nechapu, co hledas. databazi inzerentu, kteri pouzivaji affiliate? pokud pominu, ze znacky vystupujou casto jako inzerent, nechapu, jak souvisi s tvym dotazem. uvod o prodeji taky nechapu :)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    a co je to affilita?
    ZABIAS
    ZABIAS --- ---
    Měl bych dotaz spouštíme nějaké affility programy chceme prodavat věci ruzných ochodníků přes tento system ale nekteré značky nemůžeme najít . Existuje nejaký katalog všech kdo používaj affility. goooggle nam moc nefunguje díky za info. případně jak na to .
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    REEN: řešil jsem několikrát se supportem reklamaci a pokud to bylo zjevné tak mi vrátili kredit
    REEN
    REEN --- ---
    Mám dotaz, známý řeší... Máte zkušenost jak řešit, že vám někdo v Adwords vyklikává reklamy? V Analytics je vidět, že stále stejná GoogleID chodí na určitý web jednou až dvakrát denně přes ppc. A okamžitě odejdou. Je to na menším webu, žádná velká firma něbo návštěvnost. Dík případně za tip.
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    KAJJAK: no mas to nejak rozdelene? protoze v tom co pises "ppc sklik, adwords, facebook kampane, zbozove vyhledavace a remarketing" to me vychazi ze kdyz rozhodis tech 20k tak mas na kazdym kanalu utratu nula nula nic. Ja mam u shopu obvykle takovej spend treba jenom na skliku, nebo taky jen z heureky :)

    Nezapomen na jednu vec - aby ty data mely nejakou vypovidajici schopnost, potrebujes objem, ty zidle nebudou mit uplne levnou cenu za klik, takze kdyz ti na ppccka zbude treba 10k, tak to neni nejakej velekj pocet navstevniku a z toho spolehlivy cisla uplne nevytahnes, nedejboze nejaky a/b testy. Z toho co pises mi pride ze jestli zkousite, tak kombinujete moc veci naraz. Ja to v techdle pripadech delam tak ze jedu postupne, zacnu logicky s ppc/zbozakama, vyzdimam co jde, ustabilizuji cisl a jdu dal. Jednak si myslim ze je to efektivnejsi, nez si 3 hodiny hrat s ppc, pak tri s facebookem etc. a druhak optimalizes pomer spendu a spravy protoze logicky potrebujes min casu na spravu a jak jdes dal tak ti sice dohled neco zabere, ale zaroven mas uz odladeny kanal. Je proste lepsi byt dobrej v jednom kanalu nez prumernej na peti s tim ze si neco zkousim.... Navic kdyz tomu nerozumis tak je dycky snazsi udelat peknou prezentaci kdy to vypada ok, i kdyz treba na pulce tech kanalu teces

    BTW: schvalne jsem se koukal pomer 1:2 mame jen u jednoho zakaznika a to jen proto ze je to hrozne maly budget (5k celkem) a niche segment
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    SIRIUS:

    10 let jedem jen SEO, tohle zkousime par mesicu jen jako pokus, zda to vydela nejake drobne navic...
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    KAJJAK: to je teda na marketing docela nizka sazba, ale tak pokud to funguje...
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    KAJJAK: hele to tezko rict, muze to byt ok a nemusi zalezi co v tom vsechno nakonec mate. ja se obecne dycky ridim celkovym roi vcetne tech vedlejsich nakladu, akorat tam je problem pokud musis resit atribuci u produktu s delsim rozhodovacim cyklem
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    tak omlouvam se za desinformaci, platime 10000 za 13 clovekohodin prace mesicne... je v tom ppc sklik, adwords, facebook kampane, zbozove vyhledavace a remarketing, tedy 750/hodinu

    hodiny se přesouvají podle potřeb, takže nejde moc určit na co sly ten dany mesic
    když něco funguje a funguje to dobře, nechají to tak asi a když se něco sere, věnují se tomu konkrétnímu problému více a naopak

    kdo by rad poradil blize tak mu do posty zaslu report co nam posilaji, verejne to tady moc vystavovat nechci, je tam mozna i trochu internich informaci a kdovi kdo vsechno to tu cte :-)



    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    KAJJAK: To se nedá říct, píšeš málo info. Jestli je to ze začátku a časem bude za správu míň, tak OK. Jestli vám kampaně vydělají víc než 31k zisku (ne obratu), tak je to taky relativně OK. Ale samozřejmě čím vyšší bude rozdíl mezi náklady a ziskem, tím líp.
    Co je v těch 11k za správu? To je nějaký hodinová sazba * počet hodin? Nebo je to jen tak plácnuté číslo? Já bych za své peníze rozhodně vyžadoval nějakou práci, ne to, že budou měsíčně posílat faktury, aniž by na to šáhli (což se často děje :-)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ONDREX:

    eshop: https://www.kancelarska-zidle.cz/
    mame dost siroky zaber prodavanych produktu, jedine co prodavame vice a specializujeme se na to, jsou uz podle nazvu kancelarske zidle. Nejsme vyrobci, jen preprodejci

    Chceme dosahnout hlavne zvyseni obratu, nemame silnou znacku, nemame zadny produkt, ktery bychom chteli protezovat.


    JEREMIUS:

    Jake PNO bys tedy rekl, ze je obhajitelne? A jaky pomer nakladu za spravu vuci spendu?
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    KAJJAK: 11k za správu na 20k spend je teda dost, to by sis měl sám spočítat, jestli se to zaplatí. Jestli je cílem prodej, tak to v obecné rovině není problém spočítat.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam