• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WIRUZIKInternetový marketing (PPC, display, affiliate, mobilní reklama atd..)
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    CMAN: zhruba, limity maji vsechny systemy a obecne moje zkusenost je takova ze mensi seznamy nefunguji moc dobre, nebo jsou docela nakladne k vykonu. Urcite bych prvne navysoval pocet navstevniku a pak resil remarketing. Nejvetsi problem ale budes mit ze v takovych cislech se neda ani nic poradne merit, to je hrozne naprd. Co je to za obor?
    CMAN
    CMAN --- ---
    ahoj... jsem uplny laik na ppc atd ale nemam na profika myslim penize (odhaduju ze za nejaky drobak mi nikdo nebude htot nic resit), tak jen zkusim tady :)

    mam web na nemz je navstevnost pod 100 lidi mesicne (cca 80), ale chtel bych udelat remarketing a temto lidem ukazovat reklamy v naslednych mesicich a pripominat se jim...

    Jestli to spravne chapu tak pro takovy web nemuzu reklamy ale vubec spoustet?

    Google pise toto:

    . Reklamy se mohou zobrazovat pouze v případě seznamů, které mají alespoň 100 aktivních členů.


    napadlo me tedy platit trochu na reklamach ve vyhledavani a tim se dostat pres tech 100 aspon...

    tak jen nevim jestli chapu system spravne...

    dik za pripadnou radu...
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    KAJJAK: tak vono jako ja myslim ze v hromade potizi kery mall ma je todle jenom takovy lehky nakopnuti vesmiru :)))
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    hehe ja byt Mallem tak zavru kram :D http://prntscr.com/mg0xvc
    DONDI
    DONDI --- ---
    LUIS_: Mas pravdu, jeste ve ctvrtek jsme meli vysledky 78/99, ted ukazuje 54/97. Je to zajimave. Google rozhodne neni dokonaly :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    LUIS_:
    asi se zpomalil chrome :)
    LUIS_
    LUIS_ --- ---
    DONDI: To je rok starý článek. Tahle změna se udála během posledních 10 dní.
    DONDI
    DONDI --- ---