• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WIRUZIKInternetový marketing (PPC, display, affiliate, mobilní reklama atd..)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TLOUDEV: 2 029 poptávek za týden pro 272 183 dodavatelů - what could possibly go wrong?
    TLOUDEV
    TLOUDEV --- ---
    hola, mate nekdo nejake zkusenosti se sluzbou epoptavka.cz? za registraci chteji nemale penize, tak bych rad vedel, zda to funguje, nebo se jedna o nejaky obirace... dik za kazdou informaci.
    ELDA
    ELDA --- ---
    dokonce i https://whatismyipaddress.com/ zjistí, že se jedná o Pražskou IP ale reklama se s takovou vodafone mobilni IP nezobrazuje a kdo ví, jak to je u ostatních operátorů...
    ELDA
    ELDA --- ---
    Potřebuji radu, třeba se s tím problémem už někdo setkal. Jedná se o nezobrazení google ppc reklamy u vyhledávání skrze připojení přes mobilního oprátora. Jak na to aby se zobrazovala i u lidí, kteří mají vypnutou gps a mají mobilní připojení? Díky za rady!
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    Ahoj, hledám PPC specialistu (Externě) na několik projektů. Prosím pište na frantisek@infv.cz Díky.
    KYTT
    KYTT --- ---
    REFLEX: Ano, enhanced ecommerce je standard. Máš tam i statistiky o výkonu jednotlivých produktů atd. U e-shopů tohle implementujeme vždy...
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Ahoj, google analytics mereni eshopu mam rovnou implementovat tu enhanced verzi?

    Umi to sledovani kuponu a jak daleko se clovek dostal v kosiku, jinak stejne veci jako zakladni verze, jestli jsem to pochopil
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    Ahoj, snad nevadí, když se postnu nabídku spolupráce pro PPC externisty. Hledáme někoho na part-time. Více zde: https://www.saunia.cz/kariera-ppc
    FARFELOO
    FARFELOO --- ---
    JEREMIUS: Facebook jede, ale je potřeba mít whitelist.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    Máte někdo zkušenosti s reklamou pro gambling? Je mi jasné, že Google a Seznam jsou ze hry. Zbývá snad Facebook. Možná nějaký affiliate a placené články. Jsou v ČR rámcově nějaké další možnosti?
    CUBEECHECK
    CUBEECHECK --- ---
    HORST_FUCHS: Jestli ještě nikoho nemáš, zkus napsat do pošty o co jde a třeba se dohodneme.
    PANORAMA
    PANORAMA --- ---
    HORST_FUCHS: eh, to byl vtip. no nic
    PANORAMA
    PANORAMA --- ---
    HORST_FUCHS: tyve tak horst fuchs by i sam s prvni kampani mel prekonat vsechny cesky reklamni rekordy
    FARFELOO
    FARFELOO --- ---
    TUSIL: Ani jsem nemyslel custom vývoj, ale vyloženě basics: vybrat a tweaknout šablonu, nainstalovat užitečné appky a tak. Jasně, ta faktura není tak velká, ale lépe se to škáluje, protože pak budeš vědět kam sáhnout a máš e-shop za chvilku nahozený...
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    FARFELOO: Jasne, taky maj ty platformy programy pro partnery presne kvuli tomu. Jen uz je to naplni prace (a castkou na fakture) trochu nekde jinde, nez delani zakazkovyho eshopu. Ale zase to muze bejt dlouhodoby, protoze tvorba mailovejch kampani, ppc, remarketing a dalsi veci je treba resit prubezne. Pokud ma clovek programatorskej background ve webovejch sluzbach, tak se tam daj delat zajimavy veci, ktery by koncovej klient nikdy nedokazal dat dohromady :)
    FARFELOO
    FARFELOO --- ---
    TUSIL: Dobré shrnutí. Na druhou stranu jsem viděl v poslední době i studia, který se zaměřují vyloženě na setup, design a optimalizaci UX Shopify. Podobně jako webstudia jedou dnes z velké části customizaci šablon pro WordPress.

    A tam je podle mě docela dobrý targeting na lidi, kteří se zajímají o Shopify a Shoptet jako výchozí platformy a ty pokračuješ dál. Ty platformy dělají v něčem špinavou práci za tebe, mají obří zásah. Ale spoustu lidí pak přijde na to, že to vlastně stejně neumí dobře poskládat, protože těch témat a appek je stejně hrozně moc...
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    REFLEX: Udelat eshop je v dnesni dobe dost sirokej pojem. Pro nekoho muze bejt idealni poridit si Shoptet za par stovek mesicne, pro nekoho to znamena zakazkovej eshop v radu milionu. Predpokladam, ze mate tedy nejakou konkretnejsi skupinu na trhu, na kterou chcete cilit, coz se da odhadnout i z dosavadnich klientu. Ta skupina bude mit nejaky argumenty, proc jim treba nestaci nejaky krabicovy reseni a proc vyzadujou zakazkovy reseni. Tyhle argumenty pro tebe pak budou obsahem kampane. Kanaly kudy to sirit muzou bejt ruzny. U webu imho porad docela funguje word of mouth, muzou to bejt ppc, nebo i nejaka klasictejsi obchodnicina.

    Vseobecne si u eshopu ale myslim, ze sluzby jako shoptet/shopify vyluxovaly segment zakazkovejch eshopu co tu driv byl - shopy v radu desitek tisic (krabicovy reseni ruznejch firem) a taky "levny reseni" v podobe ruznejch woocommerce/magento atd. On totiz neni ani takovej problem ten e-shop udelat, ale uz je horsi ho udrzovat. No a ve chvili, kdy si muzes za litr mesicne poridit Shoptet, kde si vsechno muzes vypinat/zapinat aniz bys musel mesic uhanet firmu, co ti konecne upravi sablonu kosiku tvyho eshopu, kterej delala dva roky zpatky, tak to tem lidem nemuzes mit za zly :D (a to jsem videl i u eshopu co stal nekolik mil). Ja sam lidem co po me chtej eshop rikam, at si poridej Shoptet a co jim zbyde radsi nacpou do marketingu. Zakazkovy e-shopy jsem prestal delat tak 7 let zpatky, prislo mi to jako moc prace za malo penez s nutnou dlouhodobou udrzbou :)

    REFLEX: Spis si poloz otazku, jestli ten "uzitecnej content" bude pomahat lidem ve vyberu tvyho studia. Jestli ti nestaci web, kde budes mit vysvetleny proc je eshop od tvyho studia jedinecnej s nejakejma pripadovkama. A taky jestli je realny budovat komunitu kolem zakazkovy prace studia co dela eshopy, resp. jestli tou komunitou budou lidi co ty eshopy delaj, nebo jsou to lidi, co je kupujou :) Kdyz si koupim mys a sluchatka od Corsair, tak vim, ze za dva roky budu potrebovat novy a pokud budu jejich fanouskem na FB, tak uvidim jaky produkty budou vydavat a ma to pro me nejakej smysl. Kdyz mi ale nejaka firma udela na zahrade bazen, tak uplne nepotrebuju bejt jejich fanousek na FB a divat se, jaky dalsi bazeny postavili. Takze to chce si rozmyslet, jestli pro tebe ten kanal dava smysl. Kdybych mel eshop na Shoptetu, tak si je lajknu na FB, protoze budou kazdou chvili sdilet, ze tam pridali neco novyho. Co jsem zazil v jinejch firmach, tak tam by se bali sdilet novou funkcionalitu jejich e-shopu, protoze by to mohli chtit klienti co maj eshop na 4 roky stary verzi s customizovanejma sablonama :D

    A druha vec je, jestli se jako introvert tlacit do pravidelny tvorby contentu, ktera te bude psychicky vysilovat prakticky neustale :) Jestli by ses s necim trapil 2 hodiny a vysledek stejne nebude na 100%, tak jestli nezaplatit radsi nekomu, kdo to zvladne za pul hodky, zatimco ty muzes svuj cas venovat vydelavani penez a ve vysledku budes financne v plusu a psychicky v pohode :)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Takze spis nejlepsi je rozjet nejakej uzitecnej content a byt videt coz jako introvert si uziju :)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    TUSIL: to cileni reklam je slozity, chceme sehnat nekoho kdo potrebuje eshop, tak clovek prida CEO atd, jenze tak 1/2 lidi na fb ma "CEO chlastac v hospode" :)
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    REFLEX: Idealni by bylo mit definovanou cilovku (nebo cilovky), pro kterou si vymyslite cim ji chcete oslovit a podle toho si pak vyberete kanaly, ne?:) Pokud chcete delat svatebni weby, tak muzou bejt dobry Facebook Ads, kde se da dobre cilit na lidi podle veku/pohlavi/vztahu/deti. Pokud chcete delat weby pro logisticky parky, tak na to budou lepsi jiny kanaly.

    Jinak nevim, jestli jsi myslel Facebook jako Facebook Ads, nebo vytvoreni a spravu stranky/profilu vaseho "studia"? Udrzovat profily na "sockach" taky neni uplne levny, protoze je potreba mit pravidelne a konstantne dobrej content a toho webovy studia zase tak moc nemaj. Vyhrali sme tendr/mame spolecnou snidani/jeli jsme spolu na vylet/mame v kancelari psa je takovej klasickej a nezajimavej content vetsiny studii/agentur :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam