• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.

  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LWEEKAndroid development
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    VIRTUALVOID: Koukni jak dělají open source ostatní a inspiruj se. např. http://square.github.io/#android
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    VIRTUALVOID: prosímtě můžu se zeptat jakým myšlenkovým postupem si na tohle přišel? každopádně volba je na tobě, nikdo tě do ničeho nenutí.
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    LITTLELI: ten obrazok sedi :) kazdopadne, ludia ako ty a tebe podobni ma utvrdzuju v tom, ze sa mam na cely opensource vysrat.
    DRIZDIK
    DRIZDIK --- ---
    Jak je to správně s absolutním pozicováním uvnitř fragmentu. Kde je správné zjišťovat velikost fragmentu a dynamicky v něm pozicovat na základě toho prvky? Potřebuju rozdělit obraz na šestiny, ale nemůžu použít LineaLayout, protože obrázky musí jedním nebo druhým směrem z té šestiny přesahovat.
    Implementovat potomka RelativeLayoutu a v něm na onMeasure měnit pozive potomků, nebo na Fragmentu chytat onConfigurationChanged na fragmentu a tím měnit pozici obrázků? Nebo to dělám úplně špatně?
    Našel jsem ještě android:clipChildren, ale to mi nešlapalo (možná jsem to blbě použil)
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    VIRTUALVOID:
    problem factory
    haha

    no nebylo by jednodussi ten singleton vyrabet statickou tovarni metodou primo na *Impl? vis usetris si tridu, ktera stejne nema zadnou kloudnou odpovednost, usetris classloadu praci s tim loadovat takovou tridu a jeste navis muzes spravne pojmenovat metodu presne podle toho co dela. Navic pokud budes chtit pouzit nejakou formu hezky tvorby instanci v budoucnu, stejne pouzijes Blochuv builder.

    Jo a rada do zivota, neprogramuj o pauzu na obed. Ve skutecnosti to ze tradujes pauzu na obed s kodovanim presne psychologicky vysvetluje tvuj problem s kompozici kodu.
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    ROTTWEILER: pozri, je piatok, ja teda uplne rozumiem preco tomu stale nechapes. neslo o rychlost v sprintovani po klavesnici. slo o to rychlo vyrobit vec, ktora mozno pomoze ostatnym[dvom uz ano], bez toho, aby mi nadriadeny tresol niecim po hlave, ze nerobim to co mam.
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    VIRTUALVOID: Nechci tu vést tuhle diskuzi, ale nepovažuji programování za závodní disciplínu, kde je cílem za nejkratší čas vytvořit knihovnu, tu vyhodit ven a komplikovat život vývojářům tím, že se musí prodírat více knihovnami, kde spousta z nich jsou rychlokvašky, které nestojí za použití. Howgh.
    MRAKY
    MRAKY --- ---
    pattern nazi!! :)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    ROTTWEILER: precitaj si popis 'initial,...'. k tomu co som ti uz napisal ti nemam viac co dodat, snad len tolko, ze ked chces hovorit o kvalite, napis nieco podobne za 10minut cez obed v praci. a potom nam to ukaz - bodka.
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    PISKVOR: Já chápu tvůj pohled, ale teď to má chování jako singleton, a když se to bude v budoucnu měnit, tak není problém to přejmenovat, refaktorovat. Stejně teď tam chybí mechanismus vybírání instancí, tak se to bez změny kódu neobejde.

    VIRTUALVOID: V případě tvé aplikaci si měj cokoliv, ale když už to dáváš ven jako knihovnu, tak bys měl být otevřen diskuzi a měl poskytnout určitou kvalitu, ale jak chceš. :-)
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    ROTTWEILER: No, to už je spíš námět na flamewar; nicméně zrovna tady vidím možnost dalších rozšíření té Factory - kdyby to bylo pojmenovaný Singleton, tak mám dost pevně daný, co mi to může a nemůže vracet; a možná není záměr, aby se to bude vždycky chovalo jako Singleton.
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    ROTTWEILER: jeb na to. pisal som to v robote a mal som na to malo casu
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    VIRTUALVOID: Já tam nevidím, že by FileDownloaderFactory vytvářel více typů a ty sis mohl nějak vybírat. Plus když i když bys tam doimplementoval tuto mechaniku, tak získáš jednu instanci a potom už jí nikdy nezměníš. Když už, tak SingletonFactory. Strašně to mate, protože jako vývojář očekávám zažité chování.
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    PISKVOR: Mi to přijde jako kdybych autu říkal autobus, protože je to vlastně jednoduší typ autobusu. Existuje nějaké zažité konvence a když si projdeš i jiné návrhové vzory, tak uvidíš, že mezi mnohými není skoro rozdíl strategy vs bridge atd. ale to si nemyslím, že je důvod k zaměňování jmen.
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    ROTTWEILER: lebo vracia typ, ktory mozes implementovat niekolkokrat a potom si medzi nimi vybrat ?
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    ROTTWEILER: Protože Singleton je nejjednodušší typ Factory? Vždycky sice vyrobí totéž (ba dokonce stejnou instanci totéže), ale to už je implementační detail ;)
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    VIRTUALVOID: Proč se Singleton jmenuje Factory?
    DATEL
    DATEL --- ---
    JOHNY_G: aha, díky za info, musím vyzkoušet (jestli k tomu teda dostanu v práci prostor)
    JOHNY_G
    JOHNY_G --- ---
    DATEL: Chybí vám tam screenSize :-). Na Jelly Beanu už tohle nefunguje.
    KAZATELL
    KAZATELL --- ---
    PISKVOR: jak sem psal, jsem laik takze 5 tocicich se krouzku a moznost otacet 3D predmetem mi oproti jinym hram prijde malo. Co nejlevneji sem ani tak nemyslel. Ale abych to tedy upresnil. Hra by byl jen cryptex a ucelem by bylo jeho otevreni... cili prijit na spravnou kombinaci valcu. To by se dalo zjistit prectenim knihy, pripade nekolika spisu (list papiru s textem)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam