• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LWEEKAndroid development
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    chlapci, potreboval bych nejaky server pre backend services (asp.net najlepsie, php moze byt tiez). ktory host by ste odporucili ? windows azure ako posledna moznost...
    ARCAO
    ARCAO --- ---
    VIRTUALVOID: Nejrychlejší je Jackson Streaming API, ale tam si to musíš procházet ručně. Záleží, jak moc velký JSON zpracováváš.

    Jinak tady (https://github.com/eishay/jvm-serializers/wiki) jsou nějaké testy rychlosti. Je to sice rok staré, tak brát s rezervou.
    GORG
    GORG --- ---
    Hmm, jak tak googluju, se zdá, že problém je v množství různých bugů na ATI kartách. Takže kromě jazyka GLSL asi nutno vzít v potaz, jaký typ grafické karty mám (její drivery) a že to třeba spouštím na Linuxu. Nenašel jsem konkrétně ten samý bug, ale jiné se tomu projevem podobající

    No svého času jsem portoval hry J2ME na mobilech, a tam byly bugy na denním pořádku. Některé telefony neuměly uvolňovat pamět, takže bylo nutné nedopostit, aby bylo potřeba garbage collectoru, většina prostě nesplňovala specifikace, a tedy bylo potřeba zjišťovat u každého telefonu zvlášť, jak konkrétně porušuje specifikace. Například čtu, že pokud u GLSL zadáte jako globální int proměnnou, tak musíte připsat const, a pak že to možná bude fungovat. Odrazuje to od toho se GLSL vůbec dál zabývat jako něčím seriozním.
    GORG
    GORG --- ---
    Metodou pokus omyl jsem postupně zjistil, že pokud v kódu nepoužiju atribut binormály (který možná není definovaný), tak to funguje. Zůstává tedy stále otázka, proč to vadí. Z logiky věci vyplývá, že buď by tam u atributu binormály mělo být (0,0,0) nebo to hodit nějakou chybu. getLastError vracelo 0.
    Používám teda kód třetích stran (tak přesně nevím, co se tam děje, ikdyž mám k dispozici jejich kód-libgdx)
    GORG
    GORG --- ---
    Přijde mi, že to odporuje logice. Napadlo mě samozřejmě, že je chyba na mé straně :) V pixel shaderu jsem dal gl_FragColor = texture2D(u_texture, texCoords) + vec4(1,1,1,1);, což by snad zaručeně mělo udělat bílou?
    GORG
    GORG --- ---
    Asi nejde o semantickou chybu, ze bych tam mel nejaky preklep apod., ale nepochopil jsem to.
    A tapal, jak metodou vylucovani odhalit, ktery radek to zpusobuje, kdyz to ma tu vlastnost, ze vsechny uniform konstanty _musi_ byt pouzity i v kodu. To pak dominovym efektem musim zakomentovat skoro cely kod, aby to uspokojilo kompilator :)

    Napada me, ze jde o nejakou chybu ruznych verzi OpenGL, ktera se projevi teprve pri spusteni kodu, ne pri kompilaci. Premyslim, jak se na to zeptat strycka googla. Zni mi to dost nesmyslne.. kompilace by nemela snad umoznit nevalidni kod.
    GORG
    GORG --- ---
    DRIZDIK: Mně přijde, že to má problém detekovat chyby v kódu, ačkoliv se to tváří, že kompilace proběhla úspěšně.
    Po přidání určitého kódu se náhle nic nezobrazuje (nezdá se ani, že by to bylo nulovou alfou) ale ani to nehlásí žádnou kompilační chybu. Jakoby se ten shader zbořil. Tohle mě teď dost zmátlo. Oproti HLSL kde jsem se sebedivočejším kódem s ničím takovým nesetkal.
    DRIZDIK
    DRIZDIK --- ---
    GORG: psaní a debugovani GLSL by me taky dost zajímalo
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    ARCAO: jackson je pomalsi od tej internej json-parser implementacie, nie ? detto gson
    GORG
    GORG --- ---
    Je na nyxu nejaka diskuze o programovani shaderu? Konkretne me ted zajima GLSL u OpenGL ES2.

    Pomerne dobre jsem se szil s HLSL od Microsoftu, ale GLSL mi zatim dost unikalo k pochopeni v nekterych vecech. Napriklad jak vylucovaci metodou debugovat, kdyz pokud zakomentuju kod, a to zpusobi nepotrebnost nejake uniform globalni hodnoty, tak uz proste nejde shader z ruznych duvodu zkompilovat, protoze zjevne nepotrebnost uniform hodnoty zpusobi, ze neni tim padem ani definovana, i pokud je v shaderu deklarovana. U HLSL se nic takoveho nedeje, a pokud nejakou hodnotu nevyuziju, tak to nicemu nevadi.
    ARCAO
    ARCAO --- ---
    HVJ3R: Já bych zvolil Jackson Databind + HttpUrlConnection. Od A2.2 je doporučované používat HttpUrlConnection na místo org.apache.http.
    HVJ3R
    HVJ3R --- ---
    Zdravim kolegove, uz dlouho mam nainstalovany SDK, ale az tedka budu mit cas si s tim hrat. Shodou okolnosti jsem dostal v praci prvni ukol ohledne Androidu, mel bych udelat knihovnu, ktera bude komunikovat s nasim proprietarnim API (XML nebo JSON) tak, aby byla pouzitelna i mimo Android. Prvni napad byl udelat adapter pro HTTP stack. Zkusenosti nemam zadne, ale koukam, ze v dokumentaci je org.apache.http pro tyhle ucely. Zda se tedy, ze zadny adapter ani nebude potreba, premyslim spravne?

    Mate s timhle nekdo zkusenosti? Nejake rady, tipy, slepe ulicky? Dik za info.
    FAERTIS
    FAERTIS --- ---
    Kdyby chtěl někdo betatestovat naší novou app. :) ... Jsou to takový lightweight Facebook notifikace.
    https://plus.google.com/communities/101888674132920448216
    WICKPICK
    WICKPICK --- ---
    prosim netusite, kam se v androidu ukladaji informace o nastaveni uctu? mam na mysli konkretni soubor a jeho umisteni. jde o to, ze kamarad mel v systemu nastavenej firemni ucet do exchange a po te co vyzkousel nekolik romek tak by ho chtel zpatky :-) moje myslenka byla takova, ze bychom se to mohli pokusit vytahnout z nandroid zalohy, kterou predtim delal, ale netusime, kde to hledat a jestli to neni treba kryptovany. jde vicemene jen o adresu serveru. svuj account a login samozrejme zna...
    google neporadil.
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    ZET_BI: 28€ / hod. posli analyzu ;)
    ZET_BI
    ZET_BI --- ---
    Zdravím, potřebovala bych poradit ohledně vývoje aplikace na android, konkrétněji zda by pro mě někdo byl schopen vytvořit aplikaci a za kolik? další komunikaci prostřednictvím PM. díky Z
    MARECEK
    MARECEK --- ---
    nevim jestli to tu nebude moc ot ale tusite jestli androidi zarizeni pouzivajici u-boot bootloader dokaze v dootloaderu dumpnout celej obsah nandu abych si ho pak moh rozdelit na jednotlivy partysny tak jak jsou v /proc/mtd ?
    RED_HAM
    RED_HAM --- ---
    VIRTUALVOID: no vida, k čemu mě dovedla moje psychická nevyrovnanost.. ok..
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    RED_HAM: popis svoj smutny a dojemny pribeh radsej tu [ Android - otevřená mobilní platforma ]

    toto je DEVELOPMENT nie riesenie psychickej nevyrovnanosti niektorych pouzivatelov tohto OS
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam