• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HAMSTERItalian Cars
    TOFI
    TOFI --- ---
    Myslim ze Fiat by se mel drzet malych aut, kde byl vzdycky uspesny, napr Punto 1g bylo paradni a zaslouzene autem roku 1995
    Fiat Punto: Italská tečka má 20 let | auto.cz
    http://www.auto.cz/fiat-punto-italska-tecka-ma-20-let-73902
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    TOMMY_: jop
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    Jinak celkově nějak nechápu tvůj text - proč by se mělo jiný auto dělat se značkou Alfa Romeo? Jaký smysl by to mělo? Jaká britská značka přichází v úvahu? A jaká německá? A co znamená "renomovaný"?
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    ty mas tu 147 s flappy paddle ?
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    snad budu..
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    TOMMY_: OMG, Alfa Romeo přece zdaleka není jen o vzhledu. Asi tě musím povozit ve svý, abys to pochopil. Budeš v sobotu na sraze?
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    ejj ted sem si vsim ze tohle je diskuse italian cars., ja myslel ze je to ta genericka o autech., tak to soraac ..
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    ja nevim, ale neni cela ta alfa zbytecna., ? nestaci jen par italskejch karosaren., jako zagato ., nebo pinninfarina., ktery cas od casu udelaji s nejakym renomovanym ( rozumnej nemeckym nebo britskym ) autem specialni edici ?
    SWITCHMAN
    SWITCHMAN --- ---
    maj udělat montovnu levnych aut ze Seatu.. značka, která je poslední dobou furt v červených číslech, značka bez valné historie (nepočítám-li licenční montáže modelů) .. VW se snažil dlouho Seat rebrandovat na auto se sportovnim duchem alá Alfa.. což se jim moc nepodařilo.
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    BOBASH: To máš asi pravdu, proto tam byla i delegace od Audi.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    NYKRUK: Imho by to nebyly Volkswageny, ale oživili by třeba DKW nebo něco.
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    HAMSTER: To nevim, ale přeprogramovat roboty, aby mastily volkswageny zase není tak složité. A Němci by pak vyváželi jen ty jejich samolepky se zkříženými motykami do jižní Itálie. Přesně tak, jak to věštím už pět let :)
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    NYKRUK: co že by začali třeba něco vyrábět? je to dobrej nápad nebo blbej nápad nebo jakej je to nápad? :-)
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    BOBASH: Italové zas potřebují vytížit továrny, které jednou méně než polovinu kapacity :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    NYKRUK: Proslýchá se, že VW chce lacinou značku na low-cost auta...
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    TOFI: V jižní Itálii je levnější pracovní síla, ale jsou tam víc flinkové. (V minulosti byly Alfy vyrobené v této oblasti proslulé svým špatným zpracováním, např. model 145 a 146). Neapol je přístav, takže se odtud dají snadno dovážet komponenty z Číny a exportovat lodní dopravou hotová auta do celého světa. A například Peugeot Bipper, Citroen Nemo a Fiat Fiorino se vyrábí v továrně v Turecku, která patří Fiatu a tyto dvě značky tam mají v podstatě pronajaté výrobní linky. To vše nahrává tomu, aby tam vznikalo nejlevnější auto... Jako možná spekulace mi vychází, že VW Up! by se vyráběl v Itálii.
    SWITCHMAN
    SWITCHMAN --- ---
    Sourozenec Maserati Ghibli se znaky Alfy Romeo dorazí v roce 2016 | auto.cz
    http://www.auto.cz/sourozenec-maserati-ghibli-znaky-alfy-romeo-dorazi-roce-2016-73910
    TOFI
    TOFI --- ---
    Experti VW a Audi navštívili továrnu Fiatu. Fakt není Alfa na prodej? | auto.cz
    http://www.auto.cz/experti-volkswagenu-audi-navstivili-tovarnu-fiatu-opravdu-neni-alfa-romeo-prodej-73912
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    Nové Ghibli
    Maserati Ghibli 2013: unikly fotky nového Ghibli, včetně interiéru | Autoforum.cz
    http://www.autoforum.cz/predstaveni/maserati-ghibli-2013-unikly-fotky-noveho-ghibli-vcetne-interieru/
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    HAMSTER: Ano, ale to není problém toho, že koupili Chrysler, kterej je sice stál peníze, ale teď je živí, protože to sice taky není žádnej zázrak, ale pořád má pár aut, který Američani docela kupujou (celá divize Ram, většina Dodge, komplet Jeep, kterej lidi kupujou i v Evropě, velký Chryslery). A kdyby nezkurvili uvedení Dartu na trh, tak by to bylo ještě lepší (vypustili na začátku debilní kombinaci výbav a převodovek).

    Novej střední Fiat bude imho postavenej na Dartu (a tedy na Giuliettě), ale dává smysl to nejdřív uvýst v Americe jako Dart, kterej je mnohem důležitější, než nějakej Fiat v Evropě - Evropa je malej trh a ještě v prdeli. A zejména ta část Evropy, kde se kupujou italský piksle.

    Na vývoj novejch aut očividně peníze maj, viz to, že vesele pracujou na "důležitejch" věcech jako je 4C, nebo nástupce Miaty.

    A dodělaný auto se udělat dá, a nemusí to stát tolik peněz. V Koreji dokážou udělat auto, který je stejně velký jako Giulietta a je dodělaný. A prodávat ho za půlku. I francouzský auta jsou "dodělanější" - Citroen nebo Peugeot je sice možná většinou horší než by byla ta Alfa, kdyby byla dotažená do konce, ale působí obvykle jako alespoň přibližně hotovej produkt. Giulietta působí jako předsériovej prototyp, ne jako auto, který by se dalo prodávat.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam