HAMSTER: Ano, ale to není problém toho, že koupili Chrysler, kterej je sice stál peníze, ale teď je živí, protože to sice taky není žádnej zázrak, ale pořád má pár aut, který Američani docela kupujou (celá divize Ram, většina Dodge, komplet Jeep, kterej lidi kupujou i v Evropě, velký Chryslery). A kdyby nezkurvili uvedení Dartu na trh, tak by to bylo ještě lepší (vypustili na začátku debilní kombinaci výbav a převodovek).
Novej střední Fiat bude imho postavenej na Dartu (a tedy na Giuliettě), ale dává smysl to nejdřív uvýst v Americe jako Dart, kterej je mnohem důležitější, než nějakej Fiat v Evropě - Evropa je malej trh a ještě v prdeli. A zejména ta část Evropy, kde se kupujou italský piksle.
Na vývoj novejch aut očividně peníze maj, viz to, že vesele pracujou na "důležitejch" věcech jako je 4C, nebo nástupce Miaty.
A dodělaný auto se udělat dá, a nemusí to stát tolik peněz. V Koreji dokážou udělat auto, který je stejně velký jako Giulietta a je dodělaný. A prodávat ho za půlku. I francouzský auta jsou "dodělanější" - Citroen nebo Peugeot je sice možná většinou horší než by byla ta Alfa, kdyby byla dotažená do konce, ale působí obvykle jako alespoň přibližně hotovej produkt. Giulietta působí jako předsériovej prototyp, ne jako auto, který by se dalo prodávat.