HAMSTER: toto selespeedu som sa veru bál, preto mam manual. A problem? No typicky ako u Twin sparkov - motor. Nedavno som mal prepaleny ventil, oprava ma stala 1200 Eur, auto konzumuje vela oleja (asi 4l na 1500-200 km), teplota motora kolise od 60 do 90°C aj pri dlhsich jazdach, mototu po oprave zjavne vynechava obcas jeden valec, na zaciatku bol problem alternator (ktory mimochodom autorizovany servis chcel vymenit za 700 eur) aj po vymene stale chodili chybove hlasky na palubnom pocitaci, napravnice boli uz vytlcene led malo auto 150 tis km, teraz najnovsie mi tiez nefunguje kurenie/klima (teda len v modoch HI/LOW).
Aito ma novy rozvodovy remen, sviecky, tesnenie hlavy valcov vsetky ventily v tretom valci a stale nejde dobre. Pri AR treba mat naozaj stastie. To som ja uz 3x nemal...