Opet si hraju s tim FF1&WP7 - tech LUA skriptu je tam vazne MNOHO - dival jsem se a tam dobre jen mul mega skriptu jednotlivych mistnosti. Pro predstavu manualni prepsani kodu jedne lehke mistnosti, ktery ma 3kB, do C# mi zabralo asi hodinu.
Mezitim resim i jiny problem - WP7 nezna nic jako mouseover, tak jak treba zobrazovat nazvy levelu, aniz by ho uzivatel musel otevrit? Drive se zobrazili po najeti mysi na kolecko. Dale resim ruzne chyby typu kdyz pustim ve hre song, ten stopnu a pote pustim znova, tak to spadne na nejake chybe :-/
No nevim, nejlepsi asi bude napsat si nejaky programek pro prevod LUA zdrojaku do C# a kolem toho postavit infrastrukturu. Jinak Mango ma prinest do Marketplace i moznost publikovat aplikaci jako betu a pozvat az 90 betatesteru, tak asi vyuziju teto moznosti, az bude neco na testovani :) Jinak docela nahoda - vyska herniho planu je presne stejna, jako je sirka obrazovky u WP7 mobilu, takze se tam akorat vejde :)