• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NECROMANWindows Phone - rady, návody, programování, Windows 10, Surface Duo/Neo
    Diskuze pro všechny, které zaujal nový systém Windows Phone. Ať už uvažujete o koupi telefonu s tímto systémem, nebo jej již vlastníte, zde najdete všechny možné tipy a triky, rady s konfigurací i pokročilé návody, tipy na zajímavé aplikace ke stažení na app store, řešení nejčastějších problémů i diskuze o nadcházejících updatech.

    Windows 10 SDK Preview
    https://dev.windows.com/en-us/windows-10-for-developers

    Vyvíjíme aplikace pro WP: Výdělky z aplikací – platby, pravidla, W-8BEN form (5. díl) - SmartMania.cz
    http://smartmania.cz/clanky/vyvijime-aplikace-pro-wp-vydelky-z-aplikaci--platby-pravidla-w-8ben-form-5-dil-2094
    rozbalit záhlaví
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    PONCIK: Bohužel nejsem odborník na češtinu.

    Co se stane, když provedeš stručně popsáno?
    Zapnout BT
    Odpojit připojení BT zařízení
    Přepnout BH-106 do discovery modu
    Vyhledat zařízení na nokii
    připojit


    PONCIK
    PONCIK --- ---
    Mám zase problémy s připojením HandsFree BlueTooth Nokia BH-108 k Lumii 520, přes nastavení, BlueTooth, centrum zařízení a prostě ani ťuk (. Vidim na mobilu HandsFree z auta taky Nokii, ale tohle do služebáku. Tak co vy na to odborníci.???.
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    pro mě je důležitý, že z lidí kolem mě, jich má víc WP než iphone. Víc mě nezajímá
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Pokud se o ten trh zajímáte, tak stejně máte smůlu. Protože statistiky si drží výrobci u těla.
    Poměry na trhu jsou tak mrdky vytažené z APP co někdo nepoužívá. Nebo ze vzorku populace, který vůbec nemusí být reprezentující.

    Nesnažte se takové statistiky vůbec ospravedlňovat.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---