• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NECROMANWindows Phone - rady, návody, programování, Windows 10, Surface Duo/Neo
    Diskuze pro všechny, které zaujal nový systém Windows Phone. Ať už uvažujete o koupi telefonu s tímto systémem, nebo jej již vlastníte, zde najdete všechny možné tipy a triky, rady s konfigurací i pokročilé návody, tipy na zajímavé aplikace ke stažení na app store, řešení nejčastějších problémů i diskuze o nadcházejících updatech.

    Windows 10 SDK Preview
    https://dev.windows.com/en-us/windows-10-for-developers

    Vyvíjíme aplikace pro WP: Výdělky z aplikací – platby, pravidla, W-8BEN form (5. díl) - SmartMania.cz
    http://smartmania.cz/clanky/vyvijime-aplikace-pro-wp-vydelky-z-aplikaci--platby-pravidla-w-8ben-form-5-dil-2094
    rozbalit záhlaví
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    STARE_CASY: to bylo spojení s tim, že MS sral na Android. Třeba s Office. Takže se na ně Google taky vysral.. Uvidíme, jak se to teď změní s novou politikou MS
    STARE_CASY
    STARE_CASY --- ---
    KEJML: Mně podobné zkušenosti donutily úplně opustit Google kalendář a postupně k tomu dokopávám i zbytek rodiny. Prostě jsem často věci uložené v google kalendáři neviděl, ani ve svém, ani ve sdíleném. Přešel jsem tedy nejdříve na outlook.com (resp. hotmail.cz, ale to je jedno), později pak na placený exchange, kde už tyhle problémy nemám.

    Ironií je, že totéž se děje, jakmile si nechal někdo z rodiny zobrazit ve svém google kalendáři události z mého exchange účtu - zpoždění, nespolehlivost... Přitom v momentě, kdy si zřidili ještě jeden účet na outlook.com a na Androidu si ho připojili do telefonu (a na outlook.com pak zobrazují i moje veřejné události), tak žádný problém, vše funguje, vše se zobrazuje okamžitě apod.

    A vlastně na okraj - probíral jsem to jednou takhle se známým s iPhone. U něj google služby chodí bez problémů, podpora perfektní.

    No prostě na microsft google totálně sere, řešení je plné chyb a je otázkou, jestli to je záměr nebo prostý nezájem.
    B3DA
    B3DA --- ---
    tak tyhle problemy vubec neznam, ale trapi me jina 'malickost':
    kdyz prijmu hovor, cekal bych ze se zaradi v dialeru do historie. to se ale stane az potom, co ja sam nasledne uskutecnim hovor odchozi (najednou se ta historie dosype)..
    L640, W10, fast ring
    KEJML
    KEJML --- ---
    Mě nějak začíná čím dál víc štvát moje L640 (na WP8.1). Nejenom, že minimálně jednou týdně se mi restartuje v ruce. Navíc se v poslední době nějak divně snáší s kalendářem na Googlu. Chci si dát týden v létě do kalendáře. Poctivě vytvořím událost (v duchu nadávám, že musím u každý události vypínat upozornění), dám uložit, dostanu se zpátky na měsíční pohled, na vteřinu tam novou událost vidím a vzápětí mizí. Zkusím to ještě jednou nebo dvakrát a pak toho nechám být.. Za nějakou dobu chci plánovat další letní událost a najednou koukám že tu předchozí v kalendáři mám, dokonce dvakrát... Jednu kopii mažu, leč u vytváření nové události se problém opakuje... V telefonu se nová událost ani za několik dnů neukázala, ale u Google je zase dvakrát...
    Přitom zakládání událostí třeba na příští týden se tváří celkem spolehlivě.

    Máte někdo podobnou zkušenost, nebo ještě lépe řešení problému?
    VECTOR
    VECTOR --- ---
    Ja si musim znova stezovat na Lumii 950, tak trikrat denne to po me chce pin kod. Zajimavy je, ze to samy se deje i dedovi s Lumii 640, ktera ma WP8.1.

    Nesetkal jste se s tim nekdo na forech/internetech/v praxi?
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Tak moje Generic N820 je vysoce nestabilní na Windows 10 - selhání Radia, Audia, SD karty během dne, řeší jenom vypnutí a zapnutí.

    Vracím se pomocí Flash na 8.1 Update 1 a uvidime pri dalsim buildu W10
    HACECKO
    HACECKO --- ---
    ADAMFC: vychazim z tyhle informace https://wmmania.cz/clanek/microsoft-rusi-svou-sit-servisnich-partneru-v-cr-a-sr/ Zadna jina firma to neprebrala, proste Nokia pointy v CR jsou zruseny. Ale zase v tom clanku pisou, ze i sedivku muzes reklamovat u MS. Je pak otazkou jak to dopadne kdyz ti ze servisu treba napisou, ze zavada nejde odstranit z duvodu nedostatku nahradniho dilu a prodejce ti ma vratit penize. Jestli budes mit chut se (ne)soudit jako Vector s N8.
    VECTOR
    VECTOR --- ---
    Ja nevim jak je to ted, globalni servisy rozhodne pokrocily. Ale naposledy jsem koupil "sedivku" Nokii N8, po dvou tejdnech nefungovala, reklamoval jsem ji trikrat a do dnesni doby ji nemam zpet z reklamace. Zadny prachy, nic, prodejce byl proste totalni kreten. Jako asi jsem mohl udelat vic, treba je zalovat, ale v ty dobe jsem byl o 6 let mladsi a bez prostredku. Chci rict, ze naprosto chapu nekoho, kdo nema duveru k pochybnym resellerum, ja sam mam totalne spatnou zkusenost - typu ze jsem prisel o telefon, byt nefunkcni.

    Nadto, cesky pravni prostredi se vubec se vubec neda srovnavat treba s internima pravidlama Amazonu pro nakupy, jak naznacujes. Amazon jakozto globalne operujici spolecnost ma svy standardy, zaruky kvality, pravidla, lpi na hodnoceni. Malej internetovej ceskej prodejce s tim vubec neni komparovatelnej.

    Co se tyce L950, tu jsem koupil pres ceskej Vodafone. Pri kazdym startu tam je zasrany Vodafone logo. Microsoft ma totalne awesome zaruku a pristup k zakaznikum, uz jsem ho tu chvalil nekolikrat (zadarmo novej surface, zadarmo novej type cover k surfaceu), ale tyka se to produktu koupenych od microsoftu, ne od oficialnich reselleru. A ze nemam originalni MS produkt mi pripomina kazdy zapnuti telefonu, kde je to zkurveny vodafone logo, a ja to budu muset casem reklamovat u Vodafone.

    Ono to lze i empiricky zjistit velmi snadno, MS support te nenecha registrovat lumii ktera je od operatora.
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    HACECKO:
    a) jednou v životě jsem reklamoval boty. Z elektroniky nikdy nic. Kolem mě pár lidí reklamovalo třeba xbox - vzali telefon, zavolali na support a řešili s nima, co dál. A vždycky to proběhlo bez problému.

    b) Když otevřeš krabici, tak je tam obecnej záručák. Nic jinýho k tomu (mimo účtu) nikdy nedostaneš.

    c) Kdyby sis otevřel ten link, tak by ses dozvěděl, že to po Nokii přebrala jiná firma.

    d) A kdybych si teda měl vybrat, jestli mam koupit telefon za 13 a jít do rizika, že když se to posere, tak budu muset řešit něco přes MS infolinku. Nebo za 17 v Alze, kde mi to hned vezmou. Tak beru telefon za 13.

    e) Kupuju pravidelně věci ze zahraničí. Například z Amazonu. Takže to je v našich podmínkach taky ta vaše "šedivka" (co to je vůbec za slovo?!)
    HACECKO
    HACECKO --- ---
    ADAMFC: To jsi opravdu nic sedivyho nikdy nereklamoval. A kam jim to jako posles? Do Finska? Nokia service pointy v CR jsou zruseny. Arvato uz servis nedela, jen preposila nekam do Madarska - stejnak by te odkazali se zarucakem nejakyho sedivaka na prodejce.
    HAWLIS: Oficialni CZ cena se podle me snizi nejdriv ke konci brezna.
    VIK
    VIK --- ---
    HAWLIS: Šedivka to je, ale reklamovat to můžeš přímo u MS, bylo to tak vždycky i za Nokie. Já jsem pořídil 920 z druhé ruky, původně to ale asi taky byla šedivka, protože při startu to ukazuje logo polskýho operátora a i verze firmware tomu odpovídá. Jinak naprosto bez problémů.
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    HAWLIS: tohle teda opravdu netušim. Kup telefon, podivej se, co k němu přišlo za záruční papír a podle toho si to nech nebo to vrať.

    Já sem kupoval 925 od "velkýho" prodejce a bylo to určený pro Maďarsko. Podle mě to už vůbec nehraje roli. Jsi v EU, koupil jsi v EU, záruka je EU.
    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    ADAMFC: klikař :) no ale šedivka to teda je, nebo ne? tedy produkt určený pro EU a ne přímo pro ČR. U mojí L920 s tím byl kříž a ten prodejce to snad posílal někam do zahraničí na servis a bylo s tím děsnýho sraní..
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    HAWLIS: MS poskytuje na všechny svoje produkty záruku na celou EU. Nikdy jsem nemusel nic reklamovat, takže to nemam odzkoušený.
    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    ADAMFC: tak to pozor, já to házel do jednoho pytle rovnou, protože teda v minulosti výrazně levnější telefon (než byl na velkejch krámech)) znamenal šedivku a problém s reklamacema...
    tzn že když koupim u jednoho z těch prodejců cos liknul přes heureku, tak to muzu pak reklamovat nezávisle na něm a jít přimo na microsoft? jestli tomu dobře rozumim. detailně si to pročtu pozdějc.
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    HAWLIS: jaký šedivky? Vždyť na to dává MS přímo záruku

    Microsoft Lumia 950 - Záruka a servis - Microsoft - Czech
    https://www.microsoft.com/cs-cz/mobily/podpora/produkty/lumia950/warrantyandrepair/
    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    ADAMFC: bohužel mám se všema šdivkama špatný zkušenosti. jednak všechny v reklamaci a jednak a špatný zkušenosti s reklamačním řízením jistých prodejců, takže sem měl na mysli alzu apod.
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    HAWLIS: co? Vždyť už dual SIM už byla k mání tenhle tejden za 13k. 950 jsou pod 13

    Microsoft Lumia 950 od 12 900 Kč - Heureka.cz
    http://mobilni-telefony.heureka.cz/microsoft-lumia-950/

    Microsoft Lumia 950 Dual SIM od 13 884 Kč - Heureka.cz
    http://mobilni-telefony.heureka.cz/microsoft-lumia-950-dual-sim/
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Spíš bude zdražovat
    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    btw L950 se pořád cenově drží na těch 16,5k... Máte někdo tušení, jestli má smysl ještě tu koupi odkládat o kus, nebo se to v nejbližší době výrazně nehne?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam