jináč pls - L925 mi šla do reklamace (těsně před koncem 2-leté lhůty) s problémama, co mě prováděly po celou tu dobu - horší signál, občas rozsypaná zrnitá obrazovka, občas vypadne hovor skončí hláškou call dropped bez zjevného důvodu atp.
telefon v ok stavu, kromě pomlácených rohů - evidentní pády na zem. ozvali se mi hodně rychle, že to ani nepošlou na servis, protože by jim to stejně zamítli, že stačí pád na zem a je poškozená deska, takže mi to neuznají. ok, o tomhle se hádat nechci, protože je možná, že mi to na zem padlo v podstatě hned (volšové ručky... zejména na telefony to platí, to mi padá furt...) a tím pádem všechny problémy mohly být způsobené mou vinou...
NICMÉNĚ: pár dní po vrácení z reklamace se me ptá sestra, jestli mam nějakej telefon dočasně na půjčení, tak s informací, že bude třeba mít horší signál, ale jinak vlastně v pohodě funkční telefon jsem jí chtěl L925 půjčit. Nešel zapnout, musel jsem přes kabel - baterka. OK. jenže po zapnutí a nastavování systému při prvním puštění (před reklamací jsem dal factory settings) přijde zjištění, že nejdu žádná boční tlačítka. ani náznakem, ani jedno, ani výjimečně...
jdu tedy zpět do krámu, že cojakože s tim provedli. prý to ani neotevřeli a jen mi to vrátili...
může to být jen extrémní náhoda a nic nezmůžu? hodili byste jim to na hlavu? ČOI? prý to do reklamace vezme, ale rovnou mi řekl, že se na to ani nepodívají a zase mi to vrátí. a kvůli opravě - prý to je na 99% jistota prasknutí displaye....
zmůžu s tím něco? jednak z hlediska obchodního a sporu s krámem (mobilpohotovost) ale jednak i z pohledu reálného - je to fakt na vyhození?
dík