Tak asi nejzásadnějším zjištěním bylo potvrzení našeho dohadu z bety o fungování dělby lootu z coop hry:
1) O každý item se rolluje, zapomeňte na ninja-looting. Probíhá to zcela automaticky, nezdržuje hru.
2) Je jedno, kdo sbírá DNA. Na konci mise máte všichni stejný přírůstek. Tady nevím jestli není nějaká přepočítací rovnice, protože v betě při hře dvou dost odlišných levelů dostal vyšší level o pár procent navíc, ale stejně to nebylo nic zásadního.
3) Stejně fungují kapsle s health a power. Ať to sebere kdokoliv, efekt se projeví na všech hráčích (a vašich zrovna neaktivních hrdinech rovněž).
4) Jediné, co sbírá každý za sebe a můžete si tedy navzájem krást, jsou ty bonusové tokeny na jednu misi.
Výhody jsou jasné: jedná se velmi nekonfliktní řešení, kdy se spoluhráči nemají o čem pohádat. Na druhou stranu to okrádá hru o docela zajímavou dimenzi debat, kdo potřebuje "to hustý oranžový kladivo" víc :)
Co mě ale přímo děsí je, že jsme zatím nenanšli způsob, jak si vyměňovat (rozuměj obchodovat) předměty. Doufám, že je to jenom velmi pozdními hodinami, kdy se konečně dostávám ke hraní, a leností číst manuál a ve skutečnosti je na to tlačítko přes půl obrazovky hned v úvodním menu :)