MYSHAAK: Znalec roguelike her by ti taky vysvetlil, ze je to zabava v rogue-like hrach, ktere jsou staveny tak, ze pocitaji s tim, ze umres. Jenze Terraria neni rogue-like hra, nehlede na to, ze ti nic nebrani si nechat horsi equip v truhle v domecku a proste to pak posbirat s jinou postavou.
SVORO: Ano, taky jsem hral D2:LOD, nejcasteji HC Assasinku a v Torchlight zase HC Warriora, ale to jsou vsechno hry postavene kolem combatu s dobre provedenym soubojovym systemem, nicmene nejsou to rogue-like hry.
Terraria nema dobre provedeny soubojovy system a nevim jak vy, ale u me je umrtnost zpusobena v drtive vetsine cheap killy (shozeni netopyrem do jamy kvuli prestrelenemu knockbacku, atd.).
Mediumcore ma neco do sebe o tom zadna, ale tam mas aspon moznost vratit se pro veci a neprijdes o progress u postavy (mana, life).
Ale aby bylo jasno, ja nerikam, ze HC mode v Terrarii je nehratelny, tvrdim jen, ze ta hra neni na ten mod postavena a cheap kill ceka skoro za kazdym rohem. A proto si myslim, ze hrat ji s HC charakterem je kravina.