• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MIKATCHOUPraguewatch - mapa pražských kauz
    SPIPI
    SPIPI --- ---


    Pražská kancelář Heinrich-Böll-Stiftung, Národní sítí Zdravých měst ČR a Centrum kvality bydlení Vás srdečně zvou na konferenci

    "MĚSTO, KTERÉ (SI) TVOŘÍME"

    Konference se uskuteční 6. listopadu 2012, 10.00 – 16.00, DOX – Centrum současnéh
    o umění, Osadní 34, Praha 7 - Holešovice.

    Pozvanka:
    http://www.cz.boell.org/downloads/PROGRAM_konference_MESTO_KTERE_SI_TVORIME_CZ_2012_10_24.pdf

    Registrovat se můžete do 31. října 2012 na email: zdenka.lammelova@cz.boell.org
    BRUSINKA
    BRUSINKA --- ---
    YBUKO: tak to jedině, z toho textu to úplně jednoznačné není. Ale jinak tramvaj na václaváku - proč ne
    SHYLOCK
    SHYLOCK --- ---
    Doufám,že udělaj zastávku přímo u Mekáče.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    YBUKO: Na Narodni a idealne i na Prikopy, co je na tom zleho? Vyrazne by to odlehcilo Karlaku a Jecny....
    BRUSINKA
    BRUSINKA --- ---
    Na Václavské náměstí se vrátí tramvaje, rozhodlo vedení Prahy – Novinky.cz
    http://www.novinky.cz/domaci/282481-na-vaclavske-namesti-se-vrati-tramvaje-rozhodlo-vedeni-prahy.html

    To ta slavná pěší zóna dlouho nevydržela
    VSOUKOLOHLOR
    VSOUKOLOHLOR --- ---
    S kunsthistorikem Richardem Biegelem - Český rozhlas 6 - analýzy, komentáře, dokumenty, diskuse
    http://www.rozhlas.cz/cro6/tipy/_zprava/1122834
    SHYLOCK
    SHYLOCK --- ---
    HAMSTER: to nevim,že se děje,ale jak řikal Smallriccio těch 17k za firemní auto je zlo.Je tam spousty low-cost podniků ( antiky,kavárny),jejihž majitelé to buď dávaj a jsou nasraný nebo na to nemaj a komplikuje to všechno..to samé předzahrádky na ulici...bavil jsem se s chlápkem,kterýmu patří taková kavarnotrafika na P3 a ten je prostě vzhledem k ceně zrušil.Takže z toho nemá nic město,on a ve finále ani zákazníci...tohle házení klacků pod nohu nechápu...resp.chápu=město radši nastřelí cenu,kterou si můžou dovolit jen větší resutauce a ve finále se mu to pravděpodobně vyplatí víc...
    BRUSINKA
    BRUSINKA --- ---
    SHYLOCK: no u nás vidím botičky tak jednou za čtvrt roku možná. Odhaduju, ale rozhodně to není často, mám dojem, že tak jednou do roka je pak třeba týden, kdy chodí každý den, no ale to bohužel nestačí.
    SHYLOCK
    SHYLOCK --- ---
    BRUSINKA: tak to je blbý...jedině jim můžeš ukopávat zrcátka.Já taky bydlim na Pze1(Křemencova) a tam se s tim teda nepářou.
    Ale je obecně známý, že jsou odtahovky domluvený s policajtama,aby se bral\ primárně auta,který jsou blízko místa odtahu, tak aby měli odtahovky co nejnižší náklady...takze mozna se na vasi ulici proste vubec nedostane.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    BRUSINKA: Zajmavý, když zastavíš na Mariánským na modrý bez karty, máš botičku do 10ti minut. Asi je parkoviště před kanceláří těch lumpů v jiným režimu..... :-/
    BRUSINKA
    BRUSINKA --- ---
    SHYLOCK: ony by ty modrý zóny měly imo smysl, kdyby tady občas někdo prošel a rozdal pokuty. Jak říkám - nemáme šanci přijet přes den, ale když člověk projde ulicí, tak má kartu třeba každý třetí auto. Takže je to stejný, jako by tady žádný zóny nebyly a pro nás rezidenty jsou to akorát imo zbytečný obstrukce s těma kartama.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    SHYLOCK: Přesně tak, akorát bych na tý jedničce uvítal, kdyby přestali rušit ty oranžový...
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    Právě, já když parkuju u domu, tak je to vždycky večer a to je tady místa dost. K čemu teda modrý zóny? Teď sem řešil něco na magistrátu a musel sem tam autem. Člověk by řekl, že před magistrátem budou zelený a oranžový zóny, když je tu magistrát pro celou Prahu a ne jen pro jedničku - ale omyl. Je tam jedna oranžová, velká modrá, pak jedna ulice, co byla dřív oranžová, teď je modrá + oranžová (tj. plná aut s modrou kartou, přestože jinde na modrejch je volno), pak ještě ulice za rohem (zákaz stání mimo stavbu) a nakonec ještě nábřeží u Rudolfina (zákaz stání mimo film). Čili zastavit není absolutně kde...
    SHYLOCK
    SHYLOCK --- ---
    BRUSINKA: a co teda představujes?Modrý zony imho Phu1 docela zachránily.Nevim,jestli si pamatujes jak to tam vypadalo předtim.
    Pak jsou případy,kdy bych za modrý zony špatný a zbytečný...okraje Phy 2,okraje Ph3,kde jsou naprosto nesmyslně prostě permanentne volný místa...k tomu přičtu to kvantum studentů,který na Pze3 bydlí a nemaj šanci povolení do modrý dostat..
    BRUSINKA
    BRUSINKA --- ---
    SMALLRICCIO: já teda nevím, jaký mají zóny plus. U nás na Praze 1 akorát řešíme nesmyslný převody aut, protože právě druhá karta už stojí těch 17 nebo kolik, ve všední den tu stejně nikdy nezaparkujem a o víkendu by tu nikdo nestál tak jako tak.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    T6MA: Dělám toho víc, kromě práce architekta sem spolumajitel jedné firmy zabývající se nátěrovými systémy. Po Praze jezdím radši MHD, ale často musím vyrazit do ulic autem - ať už protože něco vezu, nebo protože budu dál pokračovat mimo Prahu, nebo si prostě nemůžu dovolit ztrácet čas čekáním na autobus (opět asi těžko někomu tady vysvětlím).

    Nicméně to, že mě některý věci štvou, neznamená, že se mě přímo dotýkaj. To je výsada jiných v tomhle klubu (princip "já auto nepotřebuju, ostatní tím pádem taky ne").

    Pokud tě zajmá, co se mě v tuhle chvíli osobně dotýká a co mě štve, tak je to zavedení parkovacích zón na Smíchově. Já teda budu mít modrou kartu za 700,-/rok, ale když si vemu z firmy větší auto na stěhování nějakých věcí do bytu, tak nemám kde zaparkovat - leda předtím věnuju půl dne shánění nějaký speciální jednorázový karty, za kterou budu muset platit, přestože už budu mít zaplacenou tu roční známku. A když za mnou přijede na návštěvu někdo z kamarádů, má smůlu....
    VSOUKOLOHLOR
    VSOUKOLOHLOR --- ---
    HAMSTER: Takže úředníci, zdravotníci, učitelé, prodavačky a prodavači všeho, ajťáci, galeristi, právníci, soudci, bachaři, fotbalisti a hokejisti, sociální pracovníci, kněží atdp., ti všichni jsou na autech závislí až druhotně a zprostředkovaně. Nadto nikdo nepopírá, že nějaká míra automobilismu je nevyhnutelná. To je přece jasné. Mimochodem v tom Mnichově to opatření vůbec není poznat, tam je problém zaparkovat i ve "vedlejších" ulicích.
    VSOUKOLOHLOR
    VSOUKOLOHLOR --- ---
    HAMSTER: Ehm, ale to je teď demagogie, promiň. Ty jsi psal, že bez auta se nedá ve městě žít.
    VSOUKOLOHLOR
    VSOUKOLOHLOR --- ---
    T6MA: Tramvaj je pro socky a důchodci, kteří, když zrovna nemají to štěstí, že si vlivem poplatků u doktora a stále dražší energie zejména vlivem ČEZu (bohužel nikoliv vlivem OZE, jak se nám neustále snaží propagandisti a ignoranti nakukat) nemohou dovolit auto, v ní jezdit nebudou, bolí je z toho kolena.
    T6MA
    T6MA --- ---
    HAMSTER: Co delas za praci ty jestli se muzu zeptat? Me prijde, ze kdyz te to tak rozciluje, tak se te to asi osobne tyka. Jasny, ze clovek co ma praci rozvazeni precliku nebo cehokoli jinyho, autem jezdit musi. Pochybuju, ze tady nekdo tohle rozporuje. Ale napriklad clovek co dela v kanclu, takze si sebou nevozi naradi nebo nevim co tezkyho, autem jezdit nemusi. Misto aby delal v centru kolony tak se muze svizt tramvaji.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam