• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MIKATCHOUPraguewatch - mapa pražských kauz
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    SPIPI: bla bla bla...
    SPIPI
    SPIPI --- ---
    MIKATCHOU: v chobotnici bylo asi málo kanclů a obchodů, tzn. neměla smysl..
    VITEX
    VITEX --- ---
    MIKATCHOU: Ok, domluvte někdo s EtNeterou ať neprodaj barák a bude ....
    MIKATCHOU
    MIKATCHOU --- ---
    SPIPI: a hlavně že chobotnici tam nechtěli a teď tam daj tenhle monolit, to nesmí projít...
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    SPIPI: nelíbí
    SPIPI
    SPIPI --- ---
    aneb projekty co maj smysl: obchody a kanceláře
    "Administrativní centrum na Letenské pláni"


    co na to říkáte?
    VITEX
    VITEX --- ---
    HAMSTER: Jak dlouho musí průměrný magistrátní úředník přemýšlet, než mu dojde, že je to dobrej kšeft ?
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    SHYLOCK: Jak dlouho musí průměrný člověk přemýšlet než mu dojde, že je to hovadina...
    SHYLOCK
    SHYLOCK --- ---
    tohle je fakt smutný:
    Praha chce z centra vykázat stará auta, novější projedou za poplatek - iDNES.cz
    http://praha.idnes.cz/praha-chce-zakazat-vjezd-starych-aut-do-centra-f4c-/praha-zpravy.aspx?c=A130218_1890989_praha-zpravy_sfo
    MIKATCHOU
    MIKATCHOU --- ---
    Společná tisková zpráva 5 pražských občanských sdružení k situaci v MHD ze dne 12. 2. 2013: Pražský magistrát ignoruje stížnosti občanů na změny MHD « PragueWatch: Praha pod lupou
    http://praguewatch.wordpress.com/...ych-obcanskych-sdruzeni-k-situaci-v-mhd-ze-dne-12-2-2013-prazsky-magistrat-ignoruje-stiznosti-obcanu-na-zmeny-mhd/
    MIKATCHOU
    MIKATCHOU --- ---
    Město chystá vystěhovat Střední průmyslovou školu elektrotechnickou V Úžlabině
    Praguewatch - Praha pod lupou
    http://www.praguewatch.cz/reports/view/375
    SPIPI
    SPIPI --- ---
    MHD zdarma v Tallinnu zabrala – cestujících je víc, aut ubylo — Svět — ČT24 — Česká televize
    http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/214436-mhd-zdarma-v-tallinnu-zabrala-cestujicich-je-vic-aut-ubylo/
    SPIPI
    SPIPI --- ---
    SMALLRICCIO: :)) ne e, kdyby jízlivě, tak bych to napsal asi jinak.. ale zbytečně odbočuješ od tématu hele
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    SPIPI: NNŽ je velkej problém, kterej zatím nikdo neví, jak vyřešit. Vaše parta vyhrála bitvu o uznání NNŽ kulturní památkou, bohužel po kroku A by měl následovat krok B a nad ním ste se tak nějak zapomněli zamyslet. Takže co s tím teď bude?
    SPIPI
    SPIPI --- ---
    SMALLRICCIO: teď to neprospívá nikomu, protože se nikdo k NNŽ jako ke kulturní památce s jistým a ze všech stran již probraným potenciálem nechová :)

    jinak až budeš žít na nějaký planetě sám, tak ti jistě nikdo do ničeho kecat nebude .)
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    SPIPI: Dvě poznámky:
    1.) Zda je místo (třeba nádraží) "špinavá díra" nebo ne sakra záleží na investorovi a architektuře. A u nádraží a jiných otevřených veřejných prostor to platí dvojnásob. Kde není život, vznikají nepěkná temná zákoutí.
    2.) Historická budova Hlavního nádraží Praha je nepoužívaná už dlouho a nesouvisí to s jejím stavem, ale se změnou koncepce a velikosti nádraží a přemístěním hlavního vstupu. Nové prostory od architektky Šrámkové jsou podle mého soudu ještě cennější, než původní relativně konvenční nádražní budova (ačkoli obecně panuje názor, že původní budova je cennější, což ale souvisí především se zjednodušením hodnocení architektury v Praze stylem staré = dobré, starší = lepší) Samozřejmě jsem všema deseti pro dokončení kompletní rekonstrukce nádraží tak, jak se k tomu investor zavázal, což znamená i nákladnou opravu historické budovy a ještě nákladnější opravu litinové konstrukce nad kolejištěm.


    K článku se nechci vyjadřovat, obsahuje příliš výrazů "zjevně" a "asi" a málo faktů (a když, jsou motány dohromady naprosto nesouvisející věci).
    SPIPI
    SPIPI --- ---
    SMALLRICCIO: jasný no, tak já to bourání vnímám negativně především ruku v ruce s tím, že nepovažuju za nutný za každou cenu stavět něco novýho, když daná věc lze opravit/zrekonstruovat.. a tuhle filosofii nemám jen co se týče architektury, ale i dalších věcí.. jednoduše nemám v sobě toho správnýho "budovatelskýho ducha" :) souvisí to asi s mým vlastním důrazem na environmentalismus
    SPIPI
    SPIPI --- ---
    SMALLRICCIO: a myslíš, že když se něco zbourá a postaví nový, tak se tím zlikviduje "špinavá díra"? to je přeci o koncepci a přístupu a ne o architektuře.. a hlavní nebo obecně velká nádraží jsou na celym světě místem, kde se ta "špína" jednoduše akumuluje víc. Ale osobně mi teda hlavák v tomhle směru nepřijde nijak horší, než jakýkoli jiný rovnocenně velký vlakový nádraží.. a to jsem jich už viděl jenom v Evropě celkem dost, ať už v západní Evropě nebo třeba Rusku či postsovětských zemích..

    Kámen úrazu vnímám spíš prostě v tom, jak se u nás "staví", jak město (HMP) hospodaří, komu dává a jakým způsobem zakázky, jak probíhá kontrola plnění atd.. souvisí to prostě s tzv. dobrým vládnutím a v tom má Praha dlouhodobě mezery, diplomaticky řečeno..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam