• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    REK11Kombinované/dálkové studium na VŠ
    REK11
    REK11 --- ---
    TYKVE: kombinovaneho studia se to puvodně dotykat nemělo,tak snad ne
    NINE_OF_NINE
    NINE_OF_NINE --- ---
    REK11: Jo takhle, ja spatne pochopil zadani. Myslel jsem ze jde o prekroceni delky studia. Pak mas samozrejme pravdu.
    TYKVE
    TYKVE --- ---
    REK11: no, ona nám to vláda za chvíli zpoplatní všem, ne?:)))
    REK11
    REK11 --- ---
    TYKVE: nene ptala jsi se na ukončené studium :-)) tak na to odpovídám.To o čem ty mluvíš není další ale paralelní neboli souběžné studium a tam je to taky trochu jinak
    TYKVE
    TYKVE --- ---
    REK11: no, já tomu nerozumím, myslela jsem, že za další "paralelní studium" se neplatí - pokud ho ovšem studuju "úspěšně". ale když si jakože odstuduju svých 5-6 let magisterského studia - na které mám nárok, tak pak už mám smůlu. pokud to tak není, tak tím lééépee.
    REK11
    REK11 --- ---
    NINE_OF_NINE: a vy to mate dost podobne,protoze to neni poplatek za prekroceni doby studia,ale za DALSI studium a to vy mate stejne,dle lege artis
    http://www.uhk.cz/cs-cz/o-univerzite/uredni-deska/povinne-zverejnovane-informace/Documents/17%20-%20zm%C4%9Bna%20rektorsk%C3%A9ho%20v%C3%BDnosu%202%20z%20roku%202010%20(poplatky%20spojen%C3%A9%20se%20studiem).pdf

    takze bych vazila slova byt tebou :-))
    REK11
    REK11 --- ---
    NINE_OF_NINE: tak to zas nesouhlasím já ČZU v Praze - tak u nas je za prekroceni doby studia 12000 za semestr a 2900 za dalsi studium-s tim,ze to jsou maxima .-))
    NINE_OF_NINE
    NINE_OF_NINE --- ---
    REK11: No s tou malou castkou bych vazil slova. Napr. na UHK ( www.uhk.cz ) je to 14 750 - 41 300 Kc za semestr. Vetsinou plati ze nizsi jsou u mensich univerzit a naopak.
    TYKVE
    TYKVE --- ---
    REK11: aha, tak to je docela dobrý:)
    REK11
    REK11 --- ---