CARB6N: O tom vubec nepochybuju
PELENDUR: Tak jasne, že to neni tak extremni ale jak rikam hrala jsem dobryho sitha v bete do 20ky a vlastne jen do ty 20ky tam bylo nejmene deset moznosti ktery by v takovym rezimu byly na popravu. (Treba zrovna u sitha na zacatku kdyz pomahas tomu jedi utect, pokud zvolis dobrou moznost a vykecas mu ze to je lecka tak to je zrada jak vysita) Snazit se jednat dobre ve prospech empire to nevidim jako uplne nerealne, koneckoncu zaklad takoveho rezimu je patrioticky zblbnout dostatek lidi, ale to a voleni te logicke a rozumne cesty jak rikas mi jak jsem za imp hrala prijslo jako takovy neutral, ty racionalni moznosti jsou udelane hezky ze jsou rozhozene nekdy je proste racionalnejsi byt hodny jindy zly a to za obe dve strany, a to se mi libi (jeste aby prestali byt neutralni postavy postihovane systemem ktery zvyhodnuje tupe zamerovani se na jednu stranu misto voleni moznosti podle charakteru ktery tezko bude tak cernobile dokonaly, I muj shadow ktery je prototyp dobraka parkrat zvolil dark option protoze ls pro nej vubec nedavala smysl (pamatuji si zabavne okamziky kdy clovek dostane ds body za zvoleni moznosti "kontaktujeme council co si o tom mysli" a podobne))
To co rikas ty, jednat rozumne urcite neni vzdy za republiku temna za imperium svetla, I republika ma dost brutalnich a naprosto nelogickych moznosti zatimco imperium ma prave na svetle strane hodne moznosti souvisejicich s brojenim proti imperiu nebo logicky nevysvetlitelnou dobromyslnost a tak podobne. To co rikas ty je za obe strany prave neutral. V tomhle ohledu je to vyvazene pekne a neutral je vlastne takovy "typicky" predstavitel obou stran s tim ze ale urcite pro jedie je typictejsi iracionalni dobrota a pro sithy iracionalni krutost nez naopak. Obracene by to vazne nedavalo smysl.
Nerikam ze vsechny dobre moznosti za sitha a zle za jedie nedavaji smysl nebo by mely ty nasledky ktere jsem zminila, nektere jsou hodne prirozene a davaji smysl, ale jsou tam i moznosti ktere jsou hodne velkym extremem. Abych se zase zastala bw je to urcite otazka i omezeni moznosti hry, moznost se sithem prebehnout k republice by byla skvela ale otazka je jak to resit technicky. [Jediny mmo ktery melo dobry system v tomhle ohledu byl Everquest II ktery umoznoval prebehnuti na druhou stranu ale velmi dlouhou a narocnou questovou linii takze to bylo mozne ale obtizne a stala se z toho takova rarita pro trpelive [clovek pak mohl hrat zlou rasu na dobre strane a obracene, povolani se tusim mirrove menilo] to videt v swtoru by me asi hodne nadchlo, misto jen nejake statistiky ktera hru prakticky neovlivnuje krome toho ze nemuzete pouzivat nektere predmety opravdu zaradit to ze nektere moznosti cloveka muzou privest opravdu na druhou stranu.
Konecne se mi povedlo do jedny vety formulovat co se celou dobu snazim rict:
To je to co mi vadi, ne to ze hra umoznuje nektere extremni moznosti ale to ze to nema skoro zadny dopad. Jedi ktery svou volbou skutecne spadne na zcesti a nejakou pribehovou linii zkonci na druhe strane nebo napak sith ktery se snazi pomahat lidem i na ukor imperia a je odhalen, oznacen za zradce a dari se mu uprchnout a tak dale. Uzasne uveritelny pribehy, ohromny potencial.
Proste soucasny problem je ze skoro nic nema zadny dopad, nebo jen minimalni, pribehova linie je hodne linearni a jen par veci opravdu ma nejake dusledky a tak v pulce pripadu se toho drzeli a moznosti tomu odpovidaji a jedna je treba logicka a druha emocionalni [jedno jestli dobra nebo zla] a tohle by mi vubec nevadilo kdyby to tak ve hre opravdu fungovalo jenze pak jsou questy ve kterych jsou moznosti jako explicitne dobra a zla a dosahuji nekdy pomerne velkych extremu [treba pripad kdy ma jedi moznost zcela bezduvodne vyvrazdit skupinu vyzkumniku, neni to akce nijak logicka a pritom by neco takoveho melo mit obrovsky impakt, co se ve hre stane... +100ds a tim to hasne]
Proste nedrzi se jednoho modu nebo druheho, je hodne videt ze kazdy clen z tymu ktery ty questy psal si dobro a zlo vylozil trochu jinak, nekdo realne tak ja ho popisujes ty takze ta volba je spis nekde mezi emocionalni a logicka ale nekteri to zase vzali jako az nesmyslne extremy ktere za danou stranu nedavaji vubec zadny smysl.
Navic jako posledni detail pokud by volba mela byt jen rozdil mezi emocionalni a logickou nebo proste takova jaka nastinujes ty pak nedavaji zadny smysl omezeni predmetu a zmena vzhledu.
Typicky logicky jednajici jedi by pak nevypadal jako hlavni postava Rocky Horror Picture Show a cas od casu by mu asi neruplo v bedne a nekoho nahodne a zcela bezduvodne nezavrazdil.