• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    INF1466Star Wars: The Old Republic™ - You were deceived!
    hutt
    Oficiální web | Updates
    Jak používají dřevěné kostky a stavebnice děti pri hře
    Oldrepublic.cz | SW-Tor.cz | Přehled cz/sk guild
    Torhead | DarthHater DB | R2-DB
    STAR WARS: The Old Republic - Known In-Game Issues: Updated September 4th, 2014
    Known issues

    Zapište si své postavy na nástěnku

    rozbalit záhlaví
    ULRIK
    ULRIK --- ---
    POMPO: "This game performed strongly against most of our accessibility tests while still maintaining a fun environment for those who enjoy solo or group play. Perhaps one of the most unintentionally accessibility features turned out to be the addition of companions. These NPC characters which accompany the player through most of the game provide support to those who need it without forcing them to request help from other players. Companions are an integral part of the crafting game as all crafting and some resource gathering is actually done by the companions themselves allowing those who wish to be more social and less lethal to still participate in this cutting into game."

    Ne proto, že by byla makra, ale kvůli tomuhle:)
    POMPO
    POMPO --- ---
    ALONSY
    ALONSY --- ---
    ULRIK: A jakmile povolí ty third-party aplikace/macra na něco víc než spamování a převlíkání, tak už nijak nezabrání tomu aby se to stalo i tady.
    ULRIK
    ULRIK --- ---
    LAAZI: Sorry, ale tohle je naprosto debilní argument. Tak to předěláme Kinect, protože lidi s handicapem nemusí mít ruce a nohy, aby před ním skákali...

    Nechci bejt za cynika, ale doprdele všechno nemusí sedět pro lidi s handicapem, tím spíš, když je to jen zástupnej argument. Dejme tak hlasový ovládání pro slepý, autoattack, autoheal...
    ULRIK
    ULRIK --- ---
    Já bych nechtěl, aby hra dospěla do stavu, kdy jsem viděl záznam HC wowkaře (pls, no flame, nemluvím o tý hře en bloc, tak mě neserte, jestli se toho někdo chytne:)) a bylo to něco jako ovládací panel kosmický lodě... A on si tam vesele čučel jen na ikonky, sem tam něco zmáčknul...a tadá...byl HC...

    A to je shit.
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    A to nezminuju lidi s nejakym handicapem.

    Tezke by nemelo byt ovladani, tezke by melo byt zvladnout ten herni mechanismus.
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    Moznost uzivatelsky upravovat hru je samozrejme velke plus a to u jakekoliv hry v jakemkoliv smeru a cim vic tim lip.

    ALONSY: Ono to neni tezky, ono je to jenom stupidni, clovek si pripada jako v dobe kamenne, levou rukou za pravym uchem atd.
    (A naopak v "jinych nejmenovanych hrach pro predskolni mladez" jsou situace kdy je healing _opravdu_ tezky a to i kdyz clovek nemusi resit spatne resene default ui)
    ULRIK
    ULRIK --- ---
    Jako já si zas myslím, že hrát healera JE nejtěžší a největší výzva...a to včetně tanka.

    Na druhou stranu, výzva je i hrát slingera, protože je na mechaniku mnohem křehčí než většina DPS ... a baví mě to:)
    KURE
    KURE --- ---
    DWAY: nuti. rika se tomu konkurence.
    schopnosti hrat to bez addonu nikdo neoceni, kdyz s addonem to samy udela kazdej debil.

    POMPO: soucsnej stav neni idealni, jasne, ale addony a knoflik na vsechno neni smer kterym bych to chtel.
    Nikdo nerika ubrat.
    POMPO
    POMPO --- ---
    ALONSY:
    Ja healera hraju. A nechci zadny healboty atd. Chci jen trochu lepsi prehlednost.
    ALONSY
    ALONSY --- ---
    ULRIK: No ono to není tolik ad absurdum, spíš docela přesný popis :P
    ALONSY
    ALONSY --- ---
    Taková hromada lidí brečí, jak nikdy nebude hrát v SWTOR healera, že je to bez healbotu a jiné miliardy addonů moc těžký. To už něco trochu vypovídá :)
    POMPO
    POMPO --- ---
    ULRIK:
    zrovna ta zvdalenost v nekterejch hrach nebyla a to sem povazoval za dobrej napad.
    ULRIK
    ULRIK --- ---
    DWAY: "a s mym rozlisenim opravdu nejde "... ale to zas není chyba hry...;))

    Je fakt, že, když to vezmu ad absurdum, tak můžeme dospět do stavu, kdy skrz addony a makra pošlem avatara do arémy a půjdem si udělat kafíčko, ono se to nějak udělá... případně u toho budu sedět s tím kafíčkem a mačkat jeden čudlík...;))


    POMPO: Protože to je elementární prvek většiny her... netrolluj zase...;) (a jo, některý animace maj zásek, miluju, když do mě šijou blastery z nějakýho BH skillu, i když už čekám na vpuštění do arény:))
    POMPO
    POMPO --- ---
    KURE:
    soucasnej stav je takovej, ze

    - rada veci ma podobnou nebo stejnou animaci (vsecko od sithskyho carodeje sou blesky)
    - na nekterejch mistech je takova tma, ze to proste nevidis. Pak je teda skvely, ze to opravdu nevis.
    - nektery animace sou bugly. Bud vypadaj jako ze jedou i po tom, co uz byly preruseny/odstraneny nebo nejsou videt

    Ale ok. ubrani informaci hracum ok. Proc teda mame healthbar u targetu v combatu nebo jeho presnou vzdalenost?:P
    ALONSY
    ALONSY --- ---
    DWAY: Nenutí, ale addonama se zvyšuje počet lidí, co by bez nich nenašli ani svojí postavu, natož aby věděli jak se hraje hutball/vyhýbá AOE ve FP :)))
    (ale pravda, výraznost procnutí je opravdu dost slabá)
    DWAY
    DWAY --- ---
    ALONSY: nikdo ale hrace nenuti si ten addon stahnout.

    Mi treba celkem chybi zvyrazneni kdyz neco procne. V boji chcu sledovat avatara a ne bary a s mym rozlisenim opravdu nejde oboji najednou.
    KURE
    KURE --- ---
    POMPO:
    debufy maji animace.
    a jako hyler vim ze to neni sranda, ale vo tom to je ne? ucit se tu hru, zlepsovat se.
    ALONSY
    ALONSY --- ---
    KURE: Souhlasím, addony hry ničí a dělají z nich zábavu pro blbečky:)
    Možná tak maximálně grafický, na AH a takový blbosti.
    POMPO
    POMPO --- ---
    KURE:
    Ja jsem pro, at si dava pozor. Ale je rozdil mezi berlickou a moznosti zjistit, ze ma nekdo debuff napriklad.
    Jak v soucasnym stavu poznas ze ma nekdo debuff?
    - Teamspeak
    - Koukam esli jeho postavicka nevypada jinak - je tma hlada efektu ktery te ruzne zbarvujou atd a nejsou to debuffy.
    - V parte se objevi novy asi 4px velky ctverecek - opet je tam asi 20 druhu ctverecku...
    KURE
    KURE --- ---
    POMPO: me nepride spatny ze hrac musi Davat pozor co se kolem deje.
    berlicky na vsechno me nechybi.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam