ALONSY: Trosku vic jsem v tom postu mazal kopiroval a vkladal, takze mi vypadlo v "...coz je nemile, protoze nemam pocit, ze by sorc/sage byl nejak OP" zbytek - v porovnani s jinejma classama. Nerikam, ze je to prumerna classa, ale urcite to neni nejsilnejsi class, co si muzeme vybrat. OP ji dela par veci a to nejsilnejsi CC ve hre a static barrier, ktera je pro DPS specc moc silna (kazdy 4sec mozna nekoho shieldnout...a kazdej DPS sorc/sage co ji nespamuje na kazdyho spoluhrace je "je pětileté dítě mačkající jeden čudlík dokolečka":D). Ten nerf priletel uplne nekam jinam, nez mel. Mela se nerfnout schopnest shieldovat spoluhrace u DPS specu a utilita, kterou tahle class nabizi.
Tenhle nerf dela ze sorc/sage nudny DPS (nebude jiny vychodisko nez hrat full madness ... 3/7/31 build) a hroznej heal, kterej nebude schopnej nikoho udrzet nazivu (heal/madness build nebo full heal, kterej budou hrat jen dobraci a budou chcipat jako ovce). Abych rekl pravdu, tak mam pocit, ze ve WZ uvidime mnohem min healeru celkove a nedivil bych se, kdyby tam nebyli casem zadny.
Tenhle : "Force Bending no longer unintentionally allows its buff to be applied to more than one healing ability. Its effects have been slightly redesigned. It now increases the critical chance of Dark Heal by 60% and reduces the Force cost of Dark Infusion by 30%." nerf je to nejvic co me sere. Uznavam, ze rychly 2 healy byli OP, ale ted nevykastim ani jeden! 2.5 sec s talentem a 2,3 se slusnou alacrity proste ven nedostanu, aby me nekdo neinteruptnul. A dark heal je joke.