PUEBLO: Co to je za zhovadilost, v GW2 neni grind v podstate zadnej, ucel grindu je udrzet lidi u hry se subem co nejdele aby co nejdele platili, kdyby hra ktera sub nema a je cela zalozena na tom ze ma lidi chytnout a bavid dost aby kupovali datadisky a vizualni vanity hracicky z cash shopu by si srala do vlastniho hnizda kdyby grind mela.
V tom je v podstate rozdilnost GW2, je jinak zalozena marketingove takze z toho vychazi uplne jina hra kterou proste tezko s necim srovnavat, krome GW, protoze stejnej model zadna dalsi masove hrana mmo nema. Navic porad se tu dokola omila expeni, je treba si uveodmit ze treba na to aby jste se vrhli do pvp vubec v pve expit nemusite a hlavni tahak GW2 taky neni pve content ale WvWvW
Srovnavat s Aionem je uplne mimo, to je v podstate pravy opak mmo spektra a dava asi tolik smyslu jako srovnavat Expendables a Esmeraldu, fajn oboji dvoje bylo v televizi a zacina na E a tam jsme skoncili. Srovnani WvW s Warhammerem je uz bliz ale WvW v GW2 se vyvarovala dvou nejvetsim pruserum ktere siege ve waru mely - totalni unbalanc class/levelu/equipu kde skill a taktika byl vlastne to posledni na cem zalezelo a mizerna optimalizace ktera vubec nedavala to mnozstvi bojujicich postav ktere se siegi ucastnilo, od 50ti lidi nahoru lagovala hra, pri vetsich akcich cely server...
Jedinej rozumnej argument co tu zaznel je grafickej styl, je to proste klasicka fantasy a nekomu to nesedi, ke GW se to hodi a GW2 v podstate logicky pouziva stejnej styl grafiky jako jednicka.
Jeste upresnim tu obtiznost - v PvE je GW2 podstatne obtiznejsi nez naprosta vetsina soucasnych mmo ale na druhou stranu nema postihy za smrt a kazdy dalsi hrac vas muze "ressnout" zase je to otazka vkusu, me to sedi protoze na jednu stranu je to vyzva, na druhou stranu clovek neni na nervy z postihu.