• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SHARINGANOnline nakupování ze zahraničí || rady a tipy, slevy a akce, placení
    Pro všechny co nakupují nebo chtějí nakupovat online ze zahraničí. Tipy kde nakupovat, jak platit, zkušenosti, reference, akce atd.

     
    rozbalit záhlaví
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MADCAT: to je u číňanů normální mít bordel v tracking numbers. nečekej, napiš mu, vystav dispute a uvidíš.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MADCAT: Treba aby to pozdrzeli. Na T&T bych se podival zda cca sedi hmotnost a pak bych kontaktoval cinana, aby to resil.
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    KOC256: Na poště mi neřekli nic, tam jsem ani nebyl. Proč bych tam taky chodil, když mám akorát číslo zásilky, bůhví jestli vůbec správný, a na balíku zjevně moje adresa není, proč jinak by to pošta vozila tam kam to odvezla. Předpokládám, že pošta se při doručování řídí primárně adresou a nějaký tracking number jí slouží jenom pro sledování pohybu. Třeba mi jenom číňan dal špatný číslo a balík se za chvíli objeví, nevím. Ještě mám pár dní na otevření sporu...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    MADCAT: A na poste ti rekli co?
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    Prosím o radu: čekám balík z ali, dnes mi přišel mejl, že „delivery failed“, tak se dívám co se stalo, a 17track.net i tracking České pošty mi říká, že balík bůhví proč vezli kamsi do Chvalče u Trutnova a že adresát byl nezastižen. Kdo to posral? Číňan nalepil špatnou nálepku? Je v mé moci s tím něco udělat? Díky.
    ENDRUE
    ENDRUE --- ---
    KOC256: Asi to bude v pohodě, jen mě tohle zaskočilo.
    SHARINGAN: MS storem jsem si jistý. PP platit lze, ale nepošlou to do CZ, proto se to řeší takhle zvláštně přes český store a kreditkou.
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    ENDRUE: a jsi si jist(a), že jsi opravdu na MS storu? protože já bych řekl, že jsem ještě minulý rok platil přes paypal... ale pokud jsi na ofiko storu ( https://www.microsoft.com/en-us/store/ ), tak se samozřejmě nemáš čeho bát :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ENDRUE:
    Tak zrovna u MS storu bych problém neměl :D
    Však to není nějaký lokální podivný obchod na hadérky...
    ENDRUE
    ENDRUE --- ---
    Nemáte prosím konkrétnější info k nákupu z UK Microsoft Storu? Objednávka se dokončuje telefonicky přes český MS store, kde se zadávají údaje kreditní karty (nejde přes PayPal). Přijde mi trochu zvláštní sdělovat číslo karty, ale na různých diskuzích tento podivný nákup proběhnul v pohodě. Nemáte prosím zkušenosti?
    NOPOLICE
    NOPOLICE --- ---
    Máte někdo zkušenost s vrácením daní, když chci zboží vrátit (zpět do USA)? Dá se to nebo smolík?
    SURI
    SURI --- ---
    SHARINGAN: Ok, děkuju za koment a snad se poučí.
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    SURI: ou...úplně všechno poukazuje na podvod... web nemá žádné reference, design je premade šablona, vlastník nemá veřejně viditelnou identitu a stránka je hostována v Rusku (red flag!)... vzhledem k tomu, že u checkoutu nevidim ani jinou možnost platby než kartou, tak bych kamarádce i doporučil zavolat do banky ať se poradí jak postupovat (blokace konta, nová karta), vzhledem k tomu, že provozovatel může teď mít i její platební údaje... rovnou se může poptat, jestli je možnost tu platbu stornovat, ale myslim že bude nakonec ráda, když jí nevyluxuje účet...
    SURI
    SURI --- ---
    Prosím, nemáte někdo zkušenost s tímhle obchodem www.sneakersales.co.uk ? Kamarádka si tam objednala boty, ale jediné co jí přišlo, bylo potvrzení o platbě, ale jinak nic (třeba potvrzená objednávka). Myslí si, že naletěla.. díky.
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    hmm tak DPDko mi DPH vymerilo....navic evidentne balik sel nesmyslne do cech a nasledne do anglie, kde mi vymerili DPH,t akze zdrzeni, priste zkusim asi tu postu spis
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    BUNDA: jo o té jsem slysela....
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    CMLKA: DHL u té je DPH skoro 100%
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    prosim vas, kdyz chci risknout neplaceni DPH je lepsi vybrat dopravce nejakeho nebo poslat postou? respektive je u nekoho temer 100% zaruka, ze mi to DPH vypocitaji? Nebo se v obou pripadech muze stat, ze to projde?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    RUM:
    Taky mam ještě dva balíčky na cestě a jedna věc mi došla rozbitá, tak mi posílá další...
    RUM
    RUM --- ---
    mam objednáno něco přes ali z 11.11. a dodnes čekám... postěžoval jsem si obchodníkovi a jeho reakce:

    Dear ***
    I'm sorry this parcel hasn't arrived, I also very sad
    Since November, transportation become very slow global delivery from China, the longest delivery time more than before
    We learned from China post logistics company in the world, this is because this year China's delivery volume doubled than before, and transportation power and resources did not improve, this is a very bad problem, but we cannot solve the again
    Together we wait a few days again? This time really is too slow
    Joel

    Achjo... poslední šanci, kdy to může být předáno jako dárek pro danou osobu bude v úterý
    JIRI_CZEK
    JIRI_CZEK --- ---
    díky za reakce

    ROUMEN: jo ta posledni věta docela sedi - ten podlézavej přístup mají asi nějak naučenej a občas z toho seru cihly :)
    KOC256:

    u mě se to vyvrbilo tak, že v neděli večer to jeden vzdal - nestihnul jsem zareagovat přes víkend - a peníze mi poslal zpátky. ten druhej dispute jsem teda ze zvědavosti ukončil a napsal jim, že očekávám, že vytlačej love. napsali mi dneska, ať pošlu paypal mail a pošlou refund, nebo že si můžu vybrat něco u nich... tak dám potom vědět jak to dopadlo
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ROUMEN: No psal jsem nize ze jen jednou jsem mel problem jinak ok. Stahl jsem a zbozi dorazilo.
    ROUMEN
    ROUMEN --- ---
    JIRI_CZEK: Dvakrát jsem ukončil dispute bez vyřízení. Jednou zboží nepřišlo, po dispute (že zboží nedorazilo) projce slíbil, že to pošle znovu hned jak ukončím dispute. Tak jsem naivně dispute ukončil. Prodejce mi sice napsal, že zboží odeslal znovu, ale to opět nepřišlo, prodejce se sice dušoval že to odeslal, ale pak se se mnou dál nebavil, přestal odpovídat na zprávy a dispute už nešlo znovu otevřít. Mohl to sice odeslat, ale to nezjistím.
    Podruhé vykuk číňan po dispute že zboží nepřišlo chtěl číslo paypal účtu, že mi tam po ukončení dispute převede peníze zpátky, aby neztratil hodnocení. Naivně jsem poslal paypal a dispute ukončil. Peníze nikde, číňan párkrát otočil přeslušněnou zprávu, že peníze na paypal poslal, neví proč nedorazily, nechal si asi 3x znovu přeposlat číslo účtu a pak mi přišlo že odpovídá automat dokola stále totéž.
    Už jim nevěřím. Jestli někdo po ukončení dispute něco vrátili nebo poslali znovu, ať se pochlubí. Neznám nikoho takového. Korektní jsou, slovama se snaží jako že ti vyhoví a že je jim všechno strašně líto, že to není jejich chyba, ...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam