• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SYLVAENGastropeklo
    PLAGUEDIL
    PLAGUEDIL --- ---
    87HIGHFLYER: než tohle tak si raději každe rano koupim 10 čerstvych rohliku a vlašak, vyživova hodnota bude zhruba stejna a určitě to bude lepší chuťově.
    87HIGHFLYER
    87HIGHFLYER --- ---
    ELPASO: ono často jim toho moc jinýho nezbejvá...když doma nevaříš na den dopředu a seš limitovanej časem, nic moc jinýho než kantýna ti nezbyde
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    EUREST by zaslouzil vlastni auditko... a lidi tam chodej, tak holt existujou :)
    JELLYBEAN
    JELLYBEAN --- ---
    EUREST je vubec kapitola sama o sobe.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Anna Kubíčková
    Dobrý den, ráda bych se s Vámi podělila o to, jak úžasným jídlem zásobuje firma EUREST brněnský dopravní podnik. mají to být hotovky do mikrovlnky. Jediné jídlo, které mi chutnalo bývaly Farfále s kuřecím masem a brokolicí. U posledního jsem se ale nestačila divit, nafotila a zvážila. Váha: farfále 348g, MASO 44g, BROKOLICE 36g, krabička 28g. Ještě by tam měla být smetanová omáčka. Pro větší chuť a inspiraci přidávám foto, co mi šalináři (i ostatní řidiči) máme naservírováno :)
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    Asi mu tatarák tak chutná, že je ochotnej se kvůli němu občas posrat...
    JELLYBEAN
    JELLYBEAN --- ---
    ja bych spis rekla, ze ten clovek to myslel obecne...ze se vzdycky posere po jakémkoliv tataraku :-)
    kazdopadne at je to tak ci onak...taky mi hlava nebere, proc to žere.
    MORGAN
    MORGAN --- ---
    SNIPERCZ: Jo, to mě neskutečně udivuje. Sama mám takových lidí v okolí několik. Chce se mi z nich tlouct hlavou do zdi.
    SNIPERCZ
    SNIPERCZ --- ---
    KURE: Asi pro kvalitní zažívání a pravidelnou stolici, kámoš třeba chodí do restaurace pravidelně na oběd, tvrdí jak tam neumí vařit a málo co dojí jednou jsem se sám přesvědčil že to tam není nijak slavné a na otázku proč tam furt chodí mě rozsekal odpovědí "Je to nejblíž"
    KURE
    KURE --- ---
    ja hlavne nechapu proc nekdo chodi opakovane na tatarak po kterym se posere :D
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    Hodinu čekání - to se ještě může stát. (Už chcete jít, ale pořád se nevzdáváte myšlenky, že už už to bude)

    Ale ten zbytek? Absurdní.
    GEORGE175
    GEORGE175 --- ---
    KAMPA: Taky moc nechá pu,že to dal jedl a neodešli hnedka,jak se mu v tom začal hrabat a nepřinesl ještě k tomu druhý jídlo,dost se mi to nezdá.
    JAKE_UP
    JAKE_UP --- ---
    ALONSY: Jako že nevěříš d-fens webu? Aha.
    KAMPA
    KAMPA --- ---
    no nebo ze se mi pingl hrabe v jidle - v ten moment bych mu vynadala a bez placeni odesla...
    ALONSY
    ALONSY --- ---
    To nechápu spíš zákazníky.
    Tomu webu moc nevěřím, kdo ví, jestli je někdo nechce jen poškodit.

    Protože co musí bejt člověk za idiota, aby neodešel hned na začátku? Čekat přes hodinu na jídlo? ani omylem.
    JAKE_UP
    JAKE_UP --- ---
    TOOMIX: Stylistický peklo!
    KYO
    KYO --- ---
    VEETUHS: maji ty chlapi dnes vubec jeste koule?
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    VEETUHS: přesně tak :)
    VEETUHS
    VEETUHS --- ---
    TOOMIX: Takže zaplatili dvojnásobek za tatarák, který mu poslintal drzej vožralej pingl a po kterým se ještě konzument posral. Kvalitní přizdisráči.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Jak se dobře (ne)najíst aneb dokonalá sebevražda podniku
    http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013020603
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam