• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KRYZSKAHULA HOOP - obruč
    DIGITALIS
    DIGITALIS --- ---
    MARSMELOUNKA: bezesporu! staci by te to bavilo a pak trocha trpelivosti....a nejni duvod za to calovat naky nehorazny sumy...ad youtube, osobne tomu neholduju (osobni kontakt je mi jakozto staromodni osobe mnohem blizsi a ve vysledku mnohem uzitecnejsi), ale dyz napises hoop tutorial prave tam...tak urco na neco narazis....pripadne lze zapatrat po videich tady v galerce....
    MARSMELOUNKA
    MARSMELOUNKA --- ---
    Zdravím,
    po pročtení celé diskuze mi došlo, že vy jste zřejmě ti nejpovolanější, kteří by mi mohli pomoci. :)
    Mám totiž pár dotazů co se hula hoopu týče...

    Jsou to asi dva týdny zpátky co jsem na tento sport/druh tance narazila, a sice na stránky hoopmania.cz. Jsem ovšem naprostý začátečník a nechtělo se mi hned ze začátku kupovat tu nehorázně drahou obruč, která je tam nabízena a tak jsem sehnala jinou, levnější, a až na drobné odchylky však dosahující doporučených rozměrů (moje: 100 cm, 25 mm tloušťka a 700 g, doporučeno okolo 800).

    Vzhledem k tomu že ale bydlím naprosto mimo větších měst nebo minimálně není v mých možnostech (ani časových ani finančních - jsem chudý student :D) někam týdně dojíždět, chci se zeptat jestli je opravdu možné se s touto obručí naučit alespoň pár trikům třeba skrze youtubko a jestli se vůbec s obručí takové váhy tancovat dá.

    A kdyby jste náhodou měli objevené nějaká ověřené kanály s názornými tutorialy jednotlivých prvků, nepohrdla bych.

    Předem díky za odpovědi :)
    KRISTY1
    KRISTY1 --- ---
    Díky za reakce, už jsem domluvená na 30. září :)
    ZUSKA
    ZUSKA --- ---
    _T_: jedem do Brna 30.9. s Digi a Mírou
    KLAIR
    KLAIR --- ---
    Ale nechci řešit peníze. Ideálně tedy - pošlete peníze na účet a já vyzvednu a předám obruč. Obruč by byla k vyzvednutí v Brně v Čajovně za zrcadlem - Jiráskova 55.